ik kan bij deze bevestigen dat een originele koppakking niet bestand is tegen 0,7bar turbodruk
heb vandaag de druk weer wat opgeschroefd en hij reageerde er heerlijk op! AFR bleef nogsteeds aan de rijke kant dus niks aan het handje.
tot ik het einde van de middag naar huis reed, nog even de 4 uit trok en op het moment dat ik gas los liet een dikke rookwalm trok
wist al meteen hoe laat het was, rustig naar huis gereden en goed de temperatuur in de gaten gehouden!
aangezien er met stilstaan niks gebeurd heb ik maar meteen de handen uit de mouwen gestoken:
[img]
http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ing001.jpg[/img]
[img]
http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ing002.jpg[/img]
[img]
http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ing005.jpg[/img]
[img]
http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ing006.jpg[/img]
En hier de boosdoener:
[img]
http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ing007.jpg[/img]
[img]
http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ing008.jpg[/img]
Gelukkig alleen naar het waterkanaal dus de olie etc. is schoon gebleven

Nu zsm op zoek naar een MLS koppakking, de kop controleren op vlakheid en de vlakken weer schoonmaken. 12.9 bouten regelen en de boel weer in elkaar bouwen.
Dat brengt mij op het punt:
Enkele tijd geleden heeft er iemand op MP een 1.8 turbo blok in onderdelen aangeboden, incl. een cometic 1.9mm koppakking, heeft miss iemand enig idee wie dit spul gekocht heeft of wie de verkoper destijds is geweest?
Of evt. een Nederlandse verdeler waar ik op korte termijn een koppakking kan scoren?
Het liefst wil ik volgende week zondag namelijk met de auto naar Gronau kunnen rijden
