Zie hierFerdy schreef:nope, wat is dat dan ?
Brandstofprijzen
net auto volgegooid voor 1.34 euro de liter euro 98 
ook wel gein dat ze nog gewoon 98 met loodvervanger aan de pomp hebben

ook wel gein dat ze nog gewoon 98 met loodvervanger aan de pomp hebben

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Net getankt en 2/3 erbij voor 32,50, kijk daar word je blij van! 

http://www.nu.nl/economie/2707781/benzi ... dkoop.html
iemand nog een oldtimer op gas met apk voor 100 euro te koop?
iemand nog een oldtimer op gas met apk voor 100 euro te koop?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Je snapt er geen reet meer van tegenwoordig. Olieprijs omhoog, hoppa.. brandstofprijs omhoog.
Ow.. de olieprijs zakt, ja maar dat zegt niet dat brandstofprijs ook meteen zakt.. zo werkt dat niet.
En dan ook gewoon even de accijns weer verhogen he..
Ow.. de olieprijs zakt, ja maar dat zegt niet dat brandstofprijs ook meteen zakt.. zo werkt dat niet.
En dan ook gewoon even de accijns weer verhogen he..
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Hij is de laatste maanden wel aardig gezakt...
Uit mijn fijne Excel: (sinds aanschaf Mégane)
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... eprijs.jpg[/img]
Uit mijn fijne Excel: (sinds aanschaf Mégane)
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... eprijs.jpg[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
Tank je nou nog steeds 95?Adinsx schreef:In 2 dagen tijd steeg de Shell 95 hier met 6 cent. (1,549 naar 1,609).
Gaat weer lekker.

Als Iran die straat van Hormuz dichtlaat of dat doorzet gaat die prijs langzaamaan naar 2 euro.
Misschien worden we dan wel gedwongen naar alternatieve brandstoffen. Want tot nu toe kopen we onverminderd door
En ja, mijn grootste kosten zijn ook de brandstofkosten. Zelfs op LPG...
Misschien worden we dan wel gedwongen naar alternatieve brandstoffen. Want tot nu toe kopen we onverminderd door

En ja, mijn grootste kosten zijn ook de brandstofkosten. Zelfs op LPG...
- Adinsx
Met de Twingo wel. Met de Mégane in DL aan het tanken, kost het overigens hetzelfde als de 95 bij de Shell.Christiaan schreef:Tank je nou nog steeds 95?Adinsx schreef:In 2 dagen tijd steeg de Shell 95 hier met 6 cent. (1,549 naar 1,609).
Gaat weer lekker.
-
- Contacteer:
ik heb nooit last van stijgende brandstofprijzen. Ik tank altijd voor 50 euro 

B18FT... what else ?
-
- Contacteer:
idd
, maar ik fiets idd nu meer. van mijn huis naar de kazerne is het exact 1750 meter.

B18FT... what else ?
http://www.nu.nl/economie/2759333/benzi ... -euro.html
iemand nog een puch maxi te koop voor woon werk verkeer? 

- Adinsx
Vanmorgen 1,718 bij de Shell Duiven.
Binnenkort op het werk maar eens serieus lullen over de 27 cent km vergoeding nu de ex-lease-slet weg is. (Kon stilstaande leaseauto's meenemen).
De 20k zakelijk per jaar haal ik niet, maar was ook niet van plan er 15k bij de Mégane extra bij op te drukken.
Binnenkort op het werk maar eens serieus lullen over de 27 cent km vergoeding nu de ex-lease-slet weg is. (Kon stilstaande leaseauto's meenemen).
De 20k zakelijk per jaar haal ik niet, maar was ook niet van plan er 15k bij de Mégane extra bij op te drukken.

Hier zit er een tankstation om de hoek welke 98 levert! En deze heeft een mooie actie met 10 cent korting elke donderdag! Altijd netjes op donderdag tanken, je moet alleen niet eind van de middag gaan. Dan staat heel Gouda hier!
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
PaulM schreef:
iemand nog een puch maxi te koop voor woon werk verkeer?

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Kuch ja je zou weer terug verlangen naar je brommertje gezien de huidige prijzen.
Afgelopen weekend om en nabij 30 liter getankt en ik was in de 50 euro ergens kwijt
Kan me toch herinneren dat je voor dit bedrag een paar jaar geleden nog een bijna volle tank had
Afgelopen weekend om en nabij 30 liter getankt en ik was in de 50 euro ergens kwijt

Kan me toch herinneren dat je voor dit bedrag een paar jaar geleden nog een bijna volle tank had

Anything worth doing is worth doing right!.
-
8 jaar geleden was de benzine prijs ook al 1,65Roald schreef:Kuch ja je zou weer terug verlangen naar je brommertje gezien de huidige prijzen.
Afgelopen weekend om en nabij 30 liter getankt en ik was in de 50 euro ergens kwijt![]()
zo oud ben je toch niet?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Zoveel!? Ik moet het doen met €65 per maand. Daar heb ik niet eens 1 volle tank voor met de dieselAdinsx schreef:Vanmorgen 1,718 bij de Shell Duiven.
Binnenkort op het werk maar eens serieus lullen over de 27 cent km vergoeding nu de ex-lease-slet weg is.

Ik weet niet waar jij dan altijd tankte Martijn maar toen ik begon met autorijden (5 jaar terug) was de prijs ergens rond de €1,40.
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
Ik probeer er tegenwoordig niet meer op te letten, te frustrerend. Ik passeer elke dag een Texaco en een Tango, doorgaans zijn de prijzen daar redelijk. De allergoedkoopste pomp zoeken vind ik ook onzin, ik probeer ook niet uitzonderlijk zuinig te rijden, waarom dan kilometers omrijden om 1 à 2 cent de liter te besparen?
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Nou als ik hier bij de total bij m'n werk zou tanken betaal je nu 1.84 de liter terwijl ik bij de shell 3 km verderop 1.71 betaal en dan is het nog v-power ookTsaArno schreef:Ik probeer er tegenwoordig niet meer op te letten, te frustrerend. Ik passeer elke dag een Texaco en een Tango, doorgaans zijn de prijzen daar redelijk. De allergoedkoopste pomp zoeken vind ik ook onzin, ik probeer ook niet uitzonderlijk zuinig te rijden, waarom dan kilometers omrijden om 1 à 2 cent de liter te besparen?

Anything worth doing is worth doing right!.
1.86 voor euro98 vandeweek bij de BP hier.
1.769 super plus (98 ) bij de tankstation in Kleve Duitsland net over grens bij Nijmegen. euro 95 was 1.71
10cent korting is hier de regel (op de BP's en shells na). Er zijn er een paar die permanent 12 cent geven.
-
- Car: Clio 16V 2.0
20% korting altijd
best handig op de BP raffinaderij werken.
En ja ook op de Aral 102 naast de ring

En ja ook op de Aral 102 naast de ring