https://www.facebook.com/photo.php?v=324210354311662
Valt wel mee hoor, die jongen met die golf kan best rijden, maar je kan je allemaal een keer verremmen he, ow nee renault rijders niet natuurlijk, dat zijn allemaal foutloze AlonsotjesAbel schreef:ja idd stelletje lompe gasten. als die sierra het niet deed ging hij zelf wel een ronde later
Nee dat is ook echt wat Abel zegtLuco/Alpine-racer schreef:ow nee renault rijders niet natuurlijk, dat zijn allemaal foutloze AlonsotjesAbel schreef:ja idd stelletje lompe gasten. als die sierra het niet deed ging hij zelf wel een ronde later
Je moet zelf zeggen als je die gast niet kent, dat het shit rijden is. Die film doet hem dan echt geen eer aan, maar dat weet verder niemand....Luco/Alpine-racer schreef:Valt wel mee hoor, die jongen met die golf kan best rijden, maar je kan je allemaal een keer verremmen.:Abel schreef:ja idd stelletje lompe gasten. als die sierra het niet deed ging hij zelf wel een ronde later
Ja, als je wedstrijden rijdt, dan verrem je je wel eens he, dat geeft die ook toe, maar nee de conclusie trekken dat die echt de volgende ronde er wel af was gegaan getuigt weer van de sublieme (stuurlui aan wal) kennis.Abel schreef:Je moet zelf zeggen als je die gast niet kent, dat het shit rijden is. Die film doet hem dan echt geen eer aan, maar dat weet verder niemand....Luco/Alpine-racer schreef:Valt wel mee hoor, die jongen met die golf kan best rijden, maar je kan je allemaal een keer verremmen.:Abel schreef:ja idd stelletje lompe gasten. als die sierra het niet deed ging hij zelf wel een ronde later
dus beste stuurlui reken ik mij zelf al echt niet toe, maar die remactie is echt kansloos
ik zeg ook duidelijk naar de film .. niet 1mm verder geken te hebben.Luco/Alpine-racer schreef:Ja, als je wedstrijden rijdt, dan verrem je je wel eens he, dat geeft die ook toe, maar nee de conclusie trekken dat die echt de volgende ronde er wel af was gegaan getuigt weer van de sublieme (stuurlui aan wal) kennis.Abel schreef:Je moet zelf zeggen als je die gast niet kent, dat het shit rijden is. Die film doet hem dan echt geen eer aan, maar dat weet verder niemand....Luco/Alpine-racer schreef:Valt wel mee hoor, die jongen met die golf kan best rijden, maar je kan je allemaal een keer verremmen.:Abel schreef:ja idd stelletje lompe gasten. als die sierra het niet deed ging hij zelf wel een ronde later
dus beste stuurlui reken ik mij zelf al echt niet toe, maar die remactie is echt kansloos
Evenals uit een rem actie concluderen dat die shit rijdt![]()
Ghehe, wat hebben wij gelachen zaterdagavond en zondagmorgen. Vooral toen er zondagmorgen een John Williams de eetzaal binnen liepWouter schreef:Voor de mensen die het filmpje nog niet kennen