[img]http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NlgxNjAw/$(KGrHqZHJEYE88dNC)bGBP,1yRGpEQ~~60_12.JPG[/img]
yup ik weet er 1 die laatst verkocht is voor 70.000 euro en die was denk ik nog in een slechtere staat dan deze.PaulM schreef:die T1's met die ruitjes boven zijn vrij prijzig
Zeldzaam en verzamelobject he.Jochem de Haas schreef:yup ik weet er 1 die laatst verkocht is voor 70.000 euro en die was denk ik nog in een slechtere staat dan deze.PaulM schreef:die T1's met die ruitjes boven zijn vrij prijzig
Ik vind het leuke busje maar ik snap er echt geen zak van![]()
Samba, toch?Willem-Jan schreef: En een VW T1 Safari volgens mij:
Domeinen RZ
Eind jaren 90 is de PRV vervangen door een V6 van PSA dus dat zou ook nog een optie zijn maar wel veel moeilijker. Dus PRV is wel zeer waarschijnlijkAbel schreef:dat zijn ze toch allemaal?-jo- schreef:PRV waarschijnlijk
Zeldzaam ? Er zijn er weet ik hoeveel gemaakt. .Luco/Alpine-racer schreef:Zeldzaam en verzamelobject he.Jochem de Haas schreef:yup ik weet er 1 die laatst verkocht is voor 70.000 euro en die was denk ik nog in een slechtere staat dan deze.PaulM schreef:die T1's met die ruitjes boven zijn vrij prijzig
Ik vind het leuke busje maar ik snap er echt geen zak van![]()
Die busjes zijn een legende.
Voor hier 60,00 per stuk of 200,00 de set. Zonder banden en sensoren.
Soort eigenaar/houder Geregistreerd van ... tot ... Duur
(Erkend) bedrijf 13-03-2012 20 dagen
Particulier 17-03-2011 tot 13-03-2012 362 dagen
(Erkend) bedrijf 25-02-2011 tot 17-03-2011 20 dagen
Particulier 04-12-1990 tot 25-02-2011 7388 dagen
gebrek aan goet onderweis
Nou ja die advertentie zou zomaar van iemand van hier kunnen zijnWilleon de Zoete schreef:Is gewoon dislectie volgens mij.
Maar het staat wel raar ja.
Als je weet dat je 't hebt, dan vraag je toch een ander om dat te checken voor je?
+ luiheidAllepinie schreef:Maar dat is het niet, dit is gewoon zeer slechte kennis van de Nederlandse taal.