Verder natuurlijk gewoon proberen iedereen! Ik heb al een setje andere semis gekocht dus voor mij even niet

nee helaas alleen 195/50/15Florus schreef:Echt rtc hier hé, als 't te duur is--->niet goed, en als 't te goedkoop is---> dan zal 't wel niks zijn![]()
Lijkt me best 't proberen waard Luco,jammer genoeg leveren ze weer niet in 195/45/15
Owjee... voor mij nog een weekje wachten....Patrick.B schreef:Pff alweer tien jaar (forum)lid vandaag. Klein feestje voor mij![]()
![]()
Florus schreef:Echt rtc hier hé, als 't te duur is--->niet goed, en als 't te goedkoop is---> dan zal 't wel niks zijn![]()
Duur manFlorus schreef:Ik heb i.i.g. net 2x Toyo PROXES T1R 245/45R16 94W besteld![]()
Ik vond de veer voor de druk die ik op mijn 21 draaide te strak, ik vond mijn bailey of mijn mijn forge lekkerder klinken-jo- schreef:Lol, neen, was aan DennisT.dennisvr schreef:moi? Ik ben er nog 1 kwijt-jo- schreef:Dennis, gezien ? Tial bov
Heb ook veel echt goede ervaringen gehoord, mijn yokohama's kunnen nog wel even maar als ze op zijn wil ik ze best een keer proberen.Luco/Alpine-racer schreef:Heb de banden gezien na een dag nordschleife en ze waren nog uitstekend, wat mij echt verbaasde.
ja volgend jaar. wordt ie wegenbelastingvrij, evt brandstoftoeslag (bij lpg en diesel) vervallen niet.PaulM schreef:http://www.oldtimernederland.nl/info/mo ... sting.html
hoe zit het nu eigenlijk, als je nu een auto koopt van '87, wordt dat ding dan nog belastingvrij komende tijd of niet?
Met dezelfde banden is gisteren een dag Spa gedaan en de banden zijn nog steeds erg goed en zien er netjes uit, ik hoop het tijdsverschil met slicks nog door te krijgen.Luco/Alpine-racer schreef:Is er bij de rtc interesse voor straatlegale semislicks voor weinig?
[img]http://i656.photobucket.com/albums/uu28 ... /007-7.jpg[/img]
Zo ja dan kan ik wel een groepsbuy opzetten, een set van 4 banden zal uitkomen op SCHRIK NIET.
Rond de 250 euro per set en ik dacht ex btw, maar als er interesse is vraag ik het even na, leverbaar in 15, 17 en 18 inch.
Heb de banden gezien na een dag nordschleife en ze waren nog uitstekend, wat mij echt verbaasde.
Nu pas...Willem-Jan schreef:Zo, ook ik heb de contributie overgemaakt
Mag ik weer een jaar lid blijven