Ringweekend 2012: 28 en 29 april
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Informatie over het Ringweekend 2012 op 28 en 29 april volgt. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij gaat niet door. . . 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bedankt weer !

-
- Contacteer:
Tenminste, als de ring dan nog open is.... ik las vorige week weer een artikel over heel veel geld......dat men tekort komt.Steven schreef:Idd, voor jou niet... voor ons wel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ahoy.
Thnx Steven
Laatste weekend april is het dus weer zover. uitgangspunt: hotel, met Zur Burg als voorkeur. Meer info volgt zsm over toertocht, precieze tijden etc.
*reminder to self* Koppakking 21 fixen
Thnx Steven

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Toch snap ik dat niet ...........
Oke dat de F1 rommel niet loopt ....maar ik kan me niet voor stellen dat er veel kosten zijn aan de de baan van 21 km...waar op men rijd.
Kost zat zo'n rondje en het is vaak toch best druk.....
Oke dat de F1 rommel niet loopt ....maar ik kan me niet voor stellen dat er veel kosten zijn aan de de baan van 21 km...waar op men rijd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
O vertel ....heb je hem er tussen uit geblazen ? of preventiefMartijn schreef:Ahoy.
Thnx StevenLaatste weekend april is het dus weer zover. uitgangspunt: hotel, met Zur Burg als voorkeur. Meer info volgt zsm over toertocht, precieze tijden etc.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Touristenfahrt heeft daar (voorlopig) nog niets mee te doen, het is en blijft eigendom van de duitse overheid en als TF plat gaat kun je de omliggende dorpen ook platgooien. de hele economie draait daar op TF.Jochem de Haas schreef:Toch snap ik dat niet ...........

Prima, als je zelf omkomt in je eigen huis en puin, dan neem ik het karretje wel over.Martijn schreef:Ahoy.
Thnx StevenLaatste weekend april is het dus weer zover. uitgangspunt: hotel, met Zur Burg als voorkeur. Meer info volgt zsm over toertocht, precieze tijden etc.
Dit weekend is ook open voor CRS leden toch? Dan zal ik m'n oom en neefje ook ff uitnodigen met hun Clio 3RS (de ouwe demo van Bjorn)
Zal ook eens zorgen dat TimK eens lid wordt, komt 'r ws. nog wat gezellig toyotaspul bij

-
- Moderator
- Car: MB
De nordsleife is ook wel winstgevend volgens mij. En ik denk dik ook. De hele bende eromheen niet (meer) na die (veel te) grote (en dure) verbouwing.Ronald1916V schreef:Touristenfahrt heeft daar (voorlopig) nog niets mee te doen, het is en blijft eigendom van de duitse overheid en als TF plat gaat kun je de omliggende dorpen ook platgooien. de hele economie draait daar op TF.Jochem de Haas schreef:Toch snap ik dat niet ...........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Contacteer:
Die reden met een Eclipse?Steven schreef:Prima, als je zelf omkomt in je eigen huis en puin, dan neem ik het karretje wel over.Martijn schreef:Ahoy.
Dit weekend is ook open voor CRS leden toch? Dan zal ik m'n oom en neefje ook ff uitnodigen met hun Clio 3RS (de ouwe demo van Bjorn)
Zal ook eens zorgen dat TimK eens lid wordt, komt 'r ws. nog wat gezellig toyotaspul bij

hmz....grote kans dat ik dit weer moet missen 

ja, precies, daarom staat er al wat anders gepland...Merijn schreef: Plannen, jongen...
ja... dan heb je er niks aan om te plannen lijkt me 

-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Wil weer mee!
Ik wil mijn "6-ronden and counting" ervaring een stuk uitbreiden
Ik wil mijn "6-ronden and counting" ervaring een stuk uitbreiden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het weekend is voor RTC- en CRS-leden. Ieder elid mag een intro meebrengen.
De toertocht ga ik binnenkort uitzetten, waarschijnlijk een rondje Eifel en Hünsrück. Dat eerste stuk vanaf Maastricht is me te saai.
Over de 21: koppakking ligt eruit. Weinig spannends, ff tijd voor maken.
De toertocht ga ik binnenkort uitzetten, waarschijnlijk een rondje Eifel en Hünsrück. Dat eerste stuk vanaf Maastricht is me te saai.

Over de 21: koppakking ligt eruit. Weinig spannends, ff tijd voor maken.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
ik ben er ook bij met collega
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ronnie en ik gaan ook graag mee 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
eens kijken of het ingepland kan worden! 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik zal de agenda ook es raadplegen! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Er is op zaterdag ook een VLN!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
VLN kijken, happie eten, biertje doen en zondag rijden/kijken langs de baan. klinkt als een top plan! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Moet jij dan niet eerst iets groens rijdbaar maken?Wouter de Wit schreef:Eventueel te verlengen naar de 30ste??
Ring zal dan wel niet open zijn, maar dan kan je maandag lekker rustig terug tuffen
Ik ben er ook wel bij denk ik, ga alleen zondags weer op tijd terug naar Nederland voor de koninginnen nacht

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat dacht ik ook! Vergeet de klapstoelen niet 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi