ACT: Algemeen Chat Topic
-
Damn!... Sterkte Paul!
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Dat is k*k. Sterkte..
Overigens, zwaar letsel aan hoofd.
Geen airbag of gordel om? Of boom aan de zijkant geraakt?
Overigens, zwaar letsel aan hoofd.
Geen airbag of gordel om? Of boom aan de zijkant geraakt?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
met de bijrijders kant tegen de boom gegaan. Boom stond op de plek van de handrem, gordel had ie wel om
hoe het precies is gegaan weet ik niet. tja tis nu afwachten hoe het verder gaat. Zijn geen leuke tijden zo iig. bij zoiets denk je toch na over die 'gaat net goed' manouvres die je zelf maakt op de weg het zit in een klein hoekje.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
- Adinsx
Hmm. dus inderdaad opzij gesmashed tegen carrosserie / boom.
De 'gaat net goed' momenten ga je zeker over nadenken met dit soort gebeurtenissen dichtbij... Hopen dat hij er goed uit komt.
De 'gaat net goed' momenten ga je zeker over nadenken met dit soort gebeurtenissen dichtbij... Hopen dat hij er goed uit komt.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Goh jeff, aangezien niemand weet hoe dit gebeurd is heb ik daar geen oordeel over.Jeff rsi schreef:Komt nu Luco weer preken over te hard rijden enzo?![]()
Maar echt onwijs balen zeg!!!!
Besef ook wel weer hoe onwijs mazzel ik geweest ben.
Sterkte ermee.
Dit is dus een heel ander geval als wat jouw is overkomen, maar ja als je net zo rijdt als dat je schrijft zullen we vast nog wel meer lezen van je bijzondere rijkunsten

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik heb de zomer met 20mm spoorverbreders op mijn auto gereden per kant en die heb ik laten zitten bij het monteren van mijn stalen/winterwielen. Nu krijg ik ze alleen niet meer los van de remtrommel. Heeft iemand ideeën om ze er heel en ongeschonden af te krijgen?
Rondom kloppen met een kunststof hamer en als ie eenmaal een beetje komt kun je hem wel los wrikken 

Ik neem aan dat het alu verbreders zijn met langere bouten? Als het een omloopspacer is dan is het helemaal makkelijk, dan monteer je het wiel en wrik je daarmee, maar dat had je ws. zelf ook wel bedacht 
Andere is wiel erop, de wielbouten er iets indrukken, maar niet in het schroefdraad en dan aan je wiel draaien, dan forceer je de spacer ook om los te komen, beetje WD40 erbij.
Denk dat je de kunststof hamer wel meteen kan inwisselen voor een stalen, gezen je toch dikke tikken moet uitdelen.

Andere is wiel erop, de wielbouten er iets indrukken, maar niet in het schroefdraad en dan aan je wiel draaien, dan forceer je de spacer ook om los te komen, beetje WD40 erbij.
Denk dat je de kunststof hamer wel meteen kan inwisselen voor een stalen, gezen je toch dikke tikken moet uitdelen.
tis een alu spacer met langere bouten inderdaad. Had al zoiets geprobeerd, op de steek 4x114 in 2 gaten een bout gestoken en met een breekijzertje daar dwars op wat gewrikt, alleen trok ik de auto door de handrem heen.
Van de week maar ff wat langer de tijd voor nemen dan 3 minuten op een krik in de kou
Ik ga er nog ff mee aan de slag
Van de week maar ff wat langer de tijd voor nemen dan 3 minuten op een krik in de kou

Dat moet je niet zeggen!!!!Abel schreef:Niets door geven hoor, maar Jeff typt ook Abn amro mailtjes en diverse andere banken waarvan inlog gegevens opgevraagd worden..
@ Luco wel fijn dat je exact weet wat er bij mij gebeurd is!!!
Kun je het mij nog even uitleggen dan?

R19 16V '91
ze zijn eraf!Haas schreef:tis een alu spacer met langere bouten inderdaad. Had al zoiets geprobeerd, op de steek 4x114 in 2 gaten een bout gestoken en met een breekijzertje daar dwars op wat gewrikt, alleen trok ik de auto door de handrem heen.

Wat WD40, wat geduld, een minuutje zachtjes tikken met een kunststof hamer later maar twee asjes massief rond 12 erin te zetten en daar eens met een hamer op te hengsten. Ging aardig, stukje bij beetje gingen ze los

Ze zijn nog onbeschadigd ook

http://www.automatten.nl/20,416,75,13/A ... t-Premium/
handig voor als je de wielen wilt vervoeren en altijd de wielbouten erbij moet zoeken!
handig voor als je de wielen wilt vervoeren en altijd de wielbouten erbij moet zoeken!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Hoe heet die sloperij in FR ookalweer?
Waar die blauwe? 182 in onderdelen staat...
Waar die blauwe? 182 in onderdelen staat...
-
- Contacteer:
holtrop?
B18FT... what else ?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Was gezellig Tutuur vanavond. Bedankt voor het helpen met slopen van die GTX 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat heb je zelf in geuren en kleuren verteld, of laat je geheugen je ook al in de steek.Jeff rsi schreef:Dat moet je niet zeggen!!!!Abel schreef:Niets door geven hoor, maar Jeff typt ook Abn amro mailtjes en diverse andere banken waarvan inlog gegevens opgevraagd worden..
Trouwens een beetje smakeloos om zon ongeval te gebruiken om nog even proberen te scoren.
Zegt mij iig genoeg over jouw inlevingsvermogen en iq

Zeker! Zodra je tijd en ruimte hebt is er werk aan de winkelWillem-Jan schreef:Was gezellig Tutuur vanavond. Bedankt voor het helpen met slopen van die GTX

- Adinsx
Hier ook klusavond gehad. Lang geen zwarte klauwen meer gehad
Twingo was toe aan eerste grote beurt. (4 jaar oud, 45.000km)
Nieuwe olie, oliefilter, pollenfilter,
Bougies (verrekte speciale dingen met lange schroefdraad en dop 14 erbij gekocht)
Dan remvloeistof nog vernieuwd, en trommels achter schoongemaakt.
Luchtfilter is weer smal hoog, had de Autoplex niet, dus maar in bestelling bij pa.
Al met al, 1,5 uur werk en 70,- onderdelen.
Hij kan er weer tegenaan voorlopig.

Twingo was toe aan eerste grote beurt. (4 jaar oud, 45.000km)
Nieuwe olie, oliefilter, pollenfilter,
Bougies (verrekte speciale dingen met lange schroefdraad en dop 14 erbij gekocht)
Dan remvloeistof nog vernieuwd, en trommels achter schoongemaakt.
Luchtfilter is weer smal hoog, had de Autoplex niet, dus maar in bestelling bij pa.
Al met al, 1,5 uur werk en 70,- onderdelen.
Hij kan er weer tegenaan voorlopig.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Is het ooit in ze opgekomen dat ie zelf weg wil en ze daarom verplicht zijn hem er uit te schrijven?

Dit soort dingen erger ik me dus enorm aan op dit forum. Doe dat lekker via de pmLuco/Alpine-racer schreef:Dat heb je zelf in geuren en kleuren verteld, of laat je geheugen je ook al in de steek.Jeff rsi schreef:Dat moet je niet zeggen!!!!Abel schreef:Niets door geven hoor, maar Jeff typt ook Abn amro mailtjes en diverse andere banken waarvan inlog gegevens opgevraagd worden..
Trouwens een beetje smakeloos om zon ongeval te gebruiken om nog even proberen te scoren.
Zegt mij iig genoeg over jouw inlevingsvermogen en iq

nou jongens, voor diegene die het wil weten. Hij is vandaag overleden.