Aangezien ik een kabelboom aan 't maken ben voor mn stand alone ECU en ik de stekkers allemaal al nagemeten heb doe ik ook maar even een duit in 't zakkie.
Gezien vanaf de motorkabelboomstekkers. De pin-out codes staan aan de draadkant van de stekker.
Bruine stekker:
Rood-groen: 1,5 mm2 D1 (Constant plus 30)
Geel-grijs : 0,75mm2 D6 (Plus via contact 15)
Geel. : 2,5 mm2. C7. (Plus via contact 15)
Wit. : 2,5 mm2 D7 (Startmotor Plus van contactslot)
Grijze stekker:
Wit : 0,75mm2. A1 (Constant plus 30)
Als 't goed is hoor je dan het brandstofpomp relais 3seconden klikken (veiligheid, na 3 sec. geen toerentalsignaal is brandstofpomp uit) en als de pomp goed aangesloten is hoor je de pomp even lopen, pomp is massa geschakeld vanuit de ECU.
Overigens wel vreemd dat je wel inspuiting hebt, dat betekend dat je ECU wel spanning krijgt. Ik zou de bobine anders ook even checken, ook geen vonk van de bobinekabel ?
Van de witte stekker op de bobine moet Pin A (geel) een plus via contact (15) hebben en moet pin B (zwart) een massa (31) zijn als je de motorkabelboom op bovenstaande pin-out hebt aangesloten.
Laat je niet al te veel afleiden door de draadkleuren, ga eerder af op de pin-out code op de stekkers. na elke nieuwe fles wijn die daar open getrokken werd in Frankrijk zijn ze op andere draadkleuren overgegaan.
Bij mij werken dingen ook nooit wat bij anderen altijd wel werkt maar hier heb ik vonk en inspuiting mee, en da's nog op een zelf in elkaar gebeunde motortestbank ook dus doe er je voordeel mee!