stel je ook even voor in het wie is wie

Zijn ze wel rond ?Luco/Alpine-racer schreef:Ik heb zwarte banden, is dat wel goed?
je krijgt de wiel bouten niet los toch? dan schuif je de lange pijp over je sleutel heen en trekt zo de bout losClioBart schreef:???? stijgerpijp + 1 ???
Waardeloze band op nat wegdek! geen grip bij acceleren bochten en remmenEntity_Razer schreef:deze zomer komen er 4x Toyo R1R's onder bij mij.
heb gekeken voor R888's maar ... vrij duur en vind de R1R's net iets beter presteren op nattig wegdek zoals in belgie (en NL) wel vaker voorvalt.
Daan2D schreef:Waardeloze band op nat wegdek! geen grip bij acceleren bochten en remmenEntity_Razer schreef:deze zomer komen er 4x Toyo R1R's onder bij mij.
heb gekeken voor R888's maar ... vrij duur en vind de R1R's net iets beter presteren op nattig wegdek zoals in belgie (en NL) wel vaker voorvalt.
achso!ClioBart schreef:nee Paul, ik moest ff achter de juiste sleutel aan, dus nu heb ik maat 17... standaard zat er denk ik ooit 18 op dus vandaar dat renault er alleen een sleutel 18 bij heeft gedaan.. zit wel netjes verloop bij voor antidiefstalmoer, daar kan zowel 17 als 18 op..
andere voorstellen voor een band die zowel op de baan kan gebruikt worden (om van A naar B te gaan en nu en dan een stoplicht sprintjeDaan2D schreef:Hehe zeker niet van Leeuwarden naar limburg ermee gereden in de regen![]()
Was weinig mee aan te vangen in de regen
nee gewoon pas maken maar niet te zuinig zijn op je carros of spatbordverbreders dan..Willeon de Zoete schreef:Hmmm.. dus dan maar mijn 5je wegdoen...? hahaha.
Nee, wat dan? Gewoon niet geschikt voor een 5je?
Moet ik dan maar naar een 16 klapper op zoek gaan?