Toekomst van de club? lijst ideaalbeeld

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Willeon de Zoete

Ik denk dat er inmiddels wel genoeg (teveel?) is gezegd over de toekomst van de club. Iedereen heeft zijn gal kunnen spuwen en zijn irritatie openlijk kunnen uiten, maar laten we nu proberen allemaal de neuzen inderdaad op de toekomst van de club te richten in plaats van te trappen naar het verleden. Er zijn diverse mensen die hebben aangegeven iets te willen betekenen voor de club, dus laten we nu al die krachten gaan bundelen.

Conclusie is dat de RTC geen zelfsturende organisatie is. Aansturing vanuit een vaste groep is nodig om de continuïteit te kunnen waarborgen.
Wil je op de voet verder zoals de laatste jaren is gegaan, de meetings steeds professioneler maken en de club 'internationaler' maken, dan zul je een vast concept moeten hanteren en hier met een grote groep de schouders onder moeten blijven zetten. Als je bijvoorbeeld een meeting zoals MIVW ziet (jaja, daar kom ik weer... :) ), dat is een redelijk kleine groep vrienden (+partners) die de basis vormt, maar daar omheen 'zwermt' jaarlijks een groep van 50 tot 70 vrijwilligers om de meeting te kunnen organiseren.

Als ik dan zie dat wij voor de afgelopen openingsmeetings vanuit een oproep slechts 4 tot 5 vrijwilligers kregen, dan vind ik dat behoorlijk beschamend.... En dan werd er een paar dagen voor de meeting nog door de helft afgezegd.... :(
Dan moeten al die mensen die hier zo hard roepen ook eens de handen uit de mouwen gaan steken. Want deze club verdient het.
En zoveel werk is het echt niet, zolang je de taken maar verdeelt en duideljk afspraken maken en communiceert. Dan maakt die verspreiding door NL en BE niet uit.

Het afgelopen Ardennenweekend is daarentegen weer een mooi voorbeeld van hoe het wel kan (en moet). Natuurlijk is dit een bestaand concept, maar met een groep enthousiastelingen die gezamenlijk af hebben gesproken wie wat deed, is dit een geslaagde meeting geweest.

En de door Dolf Jans georganiseerde 'ondersteldag' bij Steverink Banden is ook een succes geweest.
Natuurlijk kun je bij dit soort meetings niet meer rekenen op een hoog aantal aanmeldingen zoals 'vroeger', maar vier die successen wel hè.

Want de RTC is een autoclub met een levendig forum én een volle, levendige meetingagenda. Zoek in Nederland maar eens een club die dit ook heeft! :)
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

:worship:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
R.C.G60
Contacteer:

Willeon: Maar goed soms dat deze VW man(Ikke 8) :smile: ) dan is zo af en toe bijspringt :D
En dan ook nog is 100 euro zelf betaalt voor hotel en eten :evil:
Maaaarrrrr doe het graag :D :D :D
Tom
Moderator
Car: MB

Als je overigens MIVW vergelijkt (met een veel te dikke entree) met onze openingsmeeting (voor nop) dan doen wij het overigens zo slecht nog niet (Y)

Als je er voor kiest om 1 dikke (openings)meeting per jaar houden is dat overigens geen enkel probleem denk ik voor velen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Willeon de Zoete

De entreeprijs doet wat mij betreft niet ter zake.
Bij MIVW huren ze een vliegvelgcomplex met hallen af. Toiletten en dranghekken moeten worden gehuurd, vergunningen moeten worden geregeld. Dat is 1 grote commerciële aangelegenheid en moet ergens uit betaald worden.

Bij de afgelopen openingsmeetings hebben wij als RTC de mazzel gehad dat wij op dat gebied zo goed als totaal gefaciliteerd werden door Van Ramshorst (en indirect door Renault NL).
Afgelopen jaar zijn er echter vanuit de gemeenschap Nijkerk klachten geweest dat op zondag een dergelijk evenement met zoveel bezoekers en muziek is georganiseerd, dus het kan best zijn dat dit de laatste keer op een zondag op deze locatie is geweest.
Andere locaties dan een Renault dealer zullen allemaal gehuurd moeten worden, waardoor het mogelijk is dat de RTC ook entree zal moeten gaan heffen.

Het gaat mij voor wat betreft de toekomst van de club om de grote groep mensen die al jaren vanaf de zijlijn blijft roepen en achteraf gaat klagen, maar verder zelf totaal weinig tot geen initiatief neemt.

Mijn vergelijk met MIVW ging om de vaste kern organisatoren en de grote groep vrijwilligers waar bij hun op gerekend kan worden.

En daar heb ik, als toenmalige meeting-coördinator, de afgelopen meetings niet veel van gezien. Uiteindelijk hebben we het met een (te) kleine groep nog voor elkaar kunnen boxen.

Dus het goede voornemen voor 2012 van elk clublid (betalend of niet betalend) is wat mij betreft: zet je meer in voor deze fantastische club!
:) (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

Als je al last hebt van een meeting ergens op een industrie terrein...........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Willeon de Zoete schreef:
Het gaat mij voor wat betreft de toekomst van de club om de grote groep mensen die al jaren vanaf de zijlijn blijft roepen en achteraf gaat klagen, maar verder zelf totaal weinig tot geen initiatief neemt.
Dat kan je dan wel roepen, maar de mensen die dus regelmatig klagen hebben een aantal malen wel degelijk dingen georganiseerd en zijn afgehaakt omdat anderen met de eer gingen strijken (lees bestuur) en dan nog een trap na konden krijgen ook, dus die mensen organiseren niks meer of organiseren nu dingen zonder de rtc.

Dus wat dat betreft vind ik dit erg kort door de bocht.

Maar veel succes met twee man bestuur die 11 maanden niks hebben gedaan en nu ineens wakker worden, kom op zeg hoe doorzichtig is het. :beer:

En als bestuur moet je mensen motiveren en niet demotiveren, want dat werkt namelijk niet.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Willeon de Zoete

Tom schreef:Als je al last hebt van een meeting ergens op een industrie terrein...........
Dat is tegenwoordig niet meer zo makkelijk. Dan zit je ook al met vergunningen, APV, huur van toiletten, huur van stroom e.d.

Luco/Alpine-racer schreef:
Willeon de Zoete schreef:
Dat kan je dan wel roepen, maar de mensen die dus regelmatig klagen hebben een aantal malen wel degelijk dingen georganiseerd en zijn afgehaakt omdat anderen met de eer gingen strijken (lees bestuur) en dan nog een trap na konden krijgen ook, dus die mensen organiseren niks meer of organiseren nu dingen zonder de rtc.

Dus wat dat betreft vind ik dit erg kort door de bocht.

Maar veel succes met twee man bestuur die 11 maanden niks hebben gedaan en nu ineens wakker worden, kom op zeg hoe doorzichtig is het. :beer:

En als bestuur moet je mensen motiveren en niet demotiveren, want dat werkt namelijk niet.

Luco, je bent zelf topicstarter, dit topic gaat over de toekomst van de club.
Maar ik heb het idee dat je voortdurend in het verleden blijft hangen.

Als je goed hebt gelezen, ben ik net zo min als jij, voor een kleine bestuursvorm waarin willekeurige leden worden gefaciliteerd om een meeting te organiseren. Dat biedt m.i. geen continuïteit.

Ik probeer juist aan te geven dat men minder moet roepen en meer moet doen. "Niet lullen maar poetsen" zeg ik maar.
Al die negatieve energie die hier op het forum blijft rondzwerven, komt de club niet ten goede.
A. : Nieuwe mensen worden ervan weerhouden om zich bij de club te voegen en B. : al die tijd dat men hier blijft hangen in het verleden, negatief blijft doen, had benut kunnen worden om te overleggen voor een nieuwe knaller van een meeting van de RTC!

Het idee van een club is toch dat je samen probeert er het allerbeste uit te halen?

Let's go for it! (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Nee ik wil wel vooruit, maar zolang er geroepen wordt dat er geklaagt wordt, moet men eerst eens kijken waardoor de klachten keer op keer ontstaan, zolang daar niks aan gedaan wordt zal dat ook niet veranderen.

Maar zoals Jo al zei, het zal wel weer doodbloeden, wordt weer even 14 dagen druk gepost door bestuur, iedereen weer stil en we modderen weer lekker verder, als dat is wat men wil, prima, maar dat wil niet zeggen dat ik dat prima vind.
Willeon de Zoete

Dan lijkt me de ALV de juiste plek om het bestuur 'ter verantwoording te roepen' en duidelijke afspraken te maken hoe nu verder.
En men kan zich ter plekke aanmelden vooor een functie binnen de sturende kracht van de RTC. En dan kom ik weer... 'niet lullen maar poetsen'. :smile:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Ik wil graag poetsen, maar wel met de juiste mensen.
Steven
Car: M536

Homo, als je maar van mijn paal afblijft!
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:Als je al last hebt van een meeting ergens op een industrie terrein...........
Daar denkt de (christelijke) gemeente van Nijkerk helaas anders over, die hebben zelfs al naar de APV verwezen en gewaarschuwd

[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... psel-2.jpg[/img]

Maar goed, laten we hier on-topic blijven (Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
ARNO16V
Contacteer:

Willeon de Zoete schreef:Dan lijkt me de ALV de juiste plek om het bestuur 'ter verantwoording te roepen' en duidelijke afspraken te maken hoe nu verder.
En men kan zich ter plekke aanmelden vooor een functie binnen de sturende kracht van de RTC. En dan kom ik weer... 'niet lullen maar poetsen'. :smile:
Amen... Will, moeten we ons dan toch maar weer aanmelden? ;-)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Als er genoeg mensen zijn wil ik wel mede een poging wagen, maar geloof niet dat het gaat lukken, jammer, gemiste kans.

Er waren een paar mensen die wel wilden, maar ja na dit topic is er ineens een hoop beweging in het bestuur waardoor er mensen zijn die niet meer willen.

Zal wel gaan zoals altijd, nu is er aandacht en wordt er gerend tot 4 weken na de alv en dan is het weer stil tot 2 maanden voor de volgende alv.
Haas
Car: Megane RS

kwestie dus van leden die het bestuur scherp houden? Het werkt altijd twee kanten op... :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

lolbroek :grin:
Het zou niet nodig moeten zijn
Haas
Car: Megane RS

sja, kom op, de bevolking houdt de regering ook scherp, ik houd mijn baas ook scherp op de zaak, enz. Het is in mijn ogen altijd een wisselwerking :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

De regering heeft schijt aan het volk hoor :smile:

Wisselwerking, ja normaal gesproken wel, maar met je baas is iets heel anders, ik neem aan dat jouw baas niet niks doet 10 maanden per jaar.

Maar laat ook maar, geen animo, ook goed, kloten we toch weer lekker voort en laten we de club steeds kleiner worden, mij ook goed, ben gek dat ik me er nog druk over maak, het interreseert 90% toch geen ene hol.
MartijnG
Über-Spammer

Kom op Luco, je kunt het :smile: Je begon het topic zo goed en dacht dat je een leuke groep mensen bij elkaar had gezocht om de schouders eronder te zetten? Wil je nu zeggen dat die allemaal alweer afgehaakt zijn dan?

Dat is dus het probleem (denk ik)...mensen die zich niet voor de volle 100 (of 90)% willen of kunnen geven.

Ik vind het nog steeds belangrijk om iets voor de club te betekenen, maar met weinig vrijwilligers is het gewoon lastig om echt stappen/veranderingen te kunnen maken (of ik zie het verkeerd, dat kan ook nog).
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb er nog steeds zin in, alleen haken er mensen af omdat er nu ineens beweging is in het bestuur.

Wat mij betreft veel en veel te laat, maar ik kan niet voor een ander denken.

Maar als er mensen zijn, minimaal 6, die zich echt in willen zetten wil ik nog steeds erg graag.

En nee ik hoef niet perse een functie, ik geil niet op titels.

Ik heb ook wel een lijstje met namen waarvan ik denk dat het goed is voor de club
MartijnG
Über-Spammer

In zie niet onwijs veel beweging hoor :P

Maargoed, vergeet ook niet dat er achter de schermen ook wat gebeurd he. Dus er zijn heus wel mensen actief bezig met zaken te regelen. Maar denk wel dat het een goede zaak is om daar meer mensen bij te betrekken...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Ja alleen hebben voor mij de belangrijkste twee mensen afgehaakt, ze mogen zelf zeggen wie ze zijn.

Ik wil absoluut geen voorzitter worden omdat dat al op voorhand weerstand op gaat roepen, en dat is niet goed voor de club.

Het lijstje was samen met degene die voorzitter zou worden gemaakt, en ja als die nu gelooft dat er weer beweging is binnen het bestuur kan ik hem niet op andere gedachten brengen, vind het wel jammer, want ik vind het een super lijstje en had voor 200% vertrouwen in de goede werking ervan

Maar goed, nu slapen en morgen hek aanpassen >)

En ik kan niet achter de schermen kijken, dus ja daar weet ik niks van.
MartijnG
Über-Spammer

Laat dat lijstje maar komen dan...beweging of niet. Misschien een heel goede basis voor de toekomst?
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Absoluut! Het is sowieso al mooi dat je al 6 mensen bij elkaar hebt gekregen. (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Nou toch een lijstje met mijn visie, samen met iemand anders gemaakt.
Ow ja, de meeste in deze lijst zijn nog niet benaderd en weet dus ook niet of ze willen, maar het is een ideaalbeeld.

Globale sturing, communicatie en voorzitterschap
1Merijn, zou ik graag als voorzitter zien.
2Luco Hornsveld, eventueel vice voorzitter, maar vooral trekker en duwer in allerlei situaties, iedereen scherp houden zeg maar.
3Willeon de Zoete, ook als trekker en duwer.

Deze mensen zouden dus elke maand een keer bij elkaar komen om de lopende zaken te bespreken en de aansturing en bewaking te verzorgen, zodat alles volgens planning verloopt.
Deze kan en moet aangevuld worden met de mensen die hieronder staan als het nodig is betreffende een meeting/evenement of wat dan ook, natuurlijk mogen ze ook elke maand aanschuiven (graag zelfs)

Openingsmeeting
3WIlleon de Zoete bestuurslid
4Mark 5tbestuurslid
5Martijn Goossensbestuurslid
6Arcobestuurslid

Dynodag(en)
7Jo Copbestuurslid

Ardennenweekend
1Merijn
Martijn de Haas
Jean-Paul Strijthaegen
Daan2DakaDaniel de Rijke

Nürburgringweekend
Martijn Brouwer
Rob van Griensven

Afsluitmeeting
Willem-Jan van der Vegte
8Gabri van der Veenbestuurslid

Overige taken
Forum en website
9Geert-Jan Gerritsenbestuurslid
Mike (ontwerper)

Penningmeester
Gabri
Al met al dus 9 bestuursleden, waardoor er dus hopelijk een betere visie en betere ondersteuning is voor leden die wat willen organiseren, dan hoeven ze dat niet alleen te doen.
Dus een lid of niet lid maakt een plan voor een evenement en dit wordt samen uitgevoerd met het bestuur/de club, die regelen dus samen met het lid alle dingen die nodig zijn.

Ik weet dat steven en dolfgraag een kartevenement willen organiseren, die krijgen daarbij dus steun en hulp als ze dat willen, in welke vorm dan ook.

Alle evenementen zijn voor leden en niet leden, bij bepaalde evenementen kan er dan dus een prijsverschil zijn die lonend is om lid te worden of te blijven, vanwege de meerwaarde die vaak genoemd wordt.
Natuurlijk kan er nog geschoven worden en misschien nu wel teveel bestuursleden, maar 7 vind ik zelf een minimum, nu zijn het er 9 in dit beeld.

Shoot me (0)
Nogmaals dit is een ideaalbeeld, en de mensen die via pm hebben laten weten te willen helpen worden zeker niet vergeten, maar dit is even voor mij het ideaalbeeld, maar vrijwilligers zijn altijd nodig.

Ow ja en die circuitdagen waar al jaren over gepraat wordt zijn ook geregeld, binnen nu en twee weken krijg ik de data en prijzen door.
Plus dat er tegen meerprijs met een echte instructeur (topcoureur) gereden kan worden.

Ow, en ik zou het op prijs stellen als de mensen die in deze post genoemd worden mij even willen laten weten of ze inderdaad mee willen doen, dan hou ik dat even bij, alvast bedankt[/code]
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 11 dec 2011 18:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Steven
Car: M536

Apart.. volgens mij heb ik het een en ander gemist.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Luco, ik stel je enthousiasme zeer op prijs, en ben erg benieuwd hoe het clubjaar verloopt wanneer jij plaats zou nemen in het bestuur. Moet ook zeggen dat ik benieuwd ben naar jouw (toekomstige) reakties op kritiek! ;)

Ik heb onlangs een denktank bijgewoond met wat CRS leden. Ik zal er nu niet teveel op in gaan. Toch wil ik kort even mijn visie posten.

Mijn ideaal beeld is dat de RTC op termijn samen gaat met een aantal andere (sportieve) clubs.

Als ik CRS even als voorbeeld mag nemen, ook daar heeft men al jaren te maken met een aflopend leden aantal.

Hoe mooi zou het niet zijn als je het beste van twee clubs kan bundelen, elkaar versterken!

Je ziet dat de verschillen tussen beide clubs steeds kleiner worden. Beide clubs kunnen elkaar zeer goed aanvullen, waarbij elkaars sterke punten gebruikt kunnen worden! Even kort wat voorbeelden;

- Alpine Magazine (CRS)
- Rally's en tochten (CRS)
- Druk Forum (RTC)
- Grasveldmeetings en Ringdagen (RTC)

Volgens mij is hier voor beide clubs veel voordeel te behalen! We dragen tenslotte allemaal het sportieve "wybertje" een warm hart toe... (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

@Chris

Kritiek, graag zelfs, daar kan je alleen maar van leren, mits het niet persoonlijk is maar over de gang van zaken.

Kritiek zal je altijd houden, daar ben ik me van bewust, geeft ook niks, maar zoals het nu gaat vind ik echt niet kunnen.

Wat betreft samen gaan clubs, leuk (gaaf) idee, alleen zal een van de clubs zijn identiteit (naam) gaan verliezen, ik denk dat dat het grootste struikelblok kan zijn.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:Nou toch een lijstje met mijn visie, samen met iemand anders gemaakt.
Ow ja, de meeste in deze lijst zijn nog niet benaderd en weet dus ook niet of ze willen, maar het is een ideaalbeeld.

Globale sturing, communicatie en voorzitterschap
1Merijn, zou ik graag als voorzitter zien.
2Luco Hornsveld, eventueel vice voorzitter, maar vooral trekker en duwer in allerlei situaties, iedereen scherp houden zeg maar. Ja, ik ga voor verbetering
3Willeon de Zoete, ook als trekker en duwer.

Deze mensen zouden dus elke maand een keer bij elkaar komen om de lopende zaken te bespreken en de aansturing en bewaking te verzorgen, zodat alles volgens planning verloopt.
Deze kan en moet aangevuld worden met de mensen die hieronder staan als het nodig is betreffende een meeting/evenement of wat dan ook, natuurlijk mogen ze ook elke maand aanschuiven (graag zelfs)

Openingsmeeting
3WIlleon de Zoete bestuurslid
4Mark 5tbestuurslid Ja, ik ga voor verbetering
5Martijn Goossensbestuurslid
6Arcobestuurslid Ja, ik ga voor verbetering

Dynodag(en)
7Jo Copbestuurslid

Ardennenweekend
1Merijn
Martijn de Haas
Jean-Paul Strijthaegen Ja, vrijwilliger weekend en evt andere evenementen
Daan2DakaDaniel de Rijke Ja, vrijwilliger weekend

Nürburgringweekend
Martijn Brouwer
Rob van Griensven

Afsluitmeeting
Willem-Jan van der Vegte
8Gabri van der Veenbestuurslid Gaat na 5 jaar trouwe dienst stoppen erg jammer, maar begrijpelijk, alvast bedankt Gabri.

Overige taken
Forum en website
9Geert-Jan Gerritsenbestuurslid Wil adviseren en helpen wanneer mogelijk
Mike (ontwerper)

Penningmeester
Gabri Vacant dus.
Al met al dus 9 bestuursleden, waardoor er dus hopelijk een betere visie en betere ondersteuning is voor leden die wat willen organiseren, dan hoeven ze dat niet alleen te doen.
Dus een lid of niet lid maakt een plan voor een evenement en dit wordt samen uitgevoerd met het bestuur/de club, die regelen dus samen met het lid alle dingen die nodig zijn.

Ik weet dat steven en dolfgraag een kartevenement willen organiseren, die krijgen daarbij dus steun en hulp als ze dat willen, in welke vorm dan ook.

Alle evenementen zijn voor leden en niet leden, bij bepaalde evenementen kan er dan dus een prijsverschil zijn die lonend is om lid te worden of te blijven, vanwege de meerwaarde die vaak genoemd wordt.
Natuurlijk kan er nog geschoven worden en misschien nu wel teveel bestuursleden, maar 7 vind ik zelf een minimum, nu zijn het er 9 in dit beeld.

Shoot me (0)
Nogmaals dit is een ideaalbeeld, en de mensen die via pm hebben laten weten te willen helpen worden zeker niet vergeten, maar dit is even voor mij het ideaalbeeld, maar vrijwilligers zijn altijd nodig.

Ow ja en die circuitdagen waar al jaren over gepraat wordt zijn ook geregeld, binnen nu en twee weken krijg ik de data en prijzen door.
Plus dat er tegen meerprijs met een echte instructeur (topcoureur) gereden kan worden.

Ow, en ik zou het op prijs stellen als de mensen die in deze post genoemd worden mij even willen laten weten of ze inderdaad mee willen doen, dan hou ik dat even bij, alvast bedankt[/code]
KOM OP HEREN (Y)
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op ma 12 dec 2011 19:31, 5 keer totaal gewijzigd.
R.C.G60
Contacteer:

Als je nou gewoon de mensen mailt die jij noemt,dan kan je er wat meer mee dan zo(meer duidelijkheid)...Zo heeft het,denk ik,weinig zin,als je hier op antwoord gaat wachten van boven genoemde namen..mensen kunnen niet van afstand ruiken dat hun naam ergens genoemd wordt..!!
Kan je zo al vertellen dat je 1 naam zowiezo er tussen uit kan halen :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

De mensen weten wel degelijk dat ze genoemd zijn, en ik doe het bewust zo, zodat men kan zien wie wel en niet wil, misschien kan er dan iemand die twijfelt over de streep getrokken worden (Y)
mark 5t
Contacteer:

ik had al reeds toegezegd tevens voor circuitdag Luco.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

aangepast (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Gezien de overweldigende reacties ga ik er geen energie meer in steken.

Degene die wel hebben gereageerd, heel erg bedankt maar denk dat het te weinig leeft, helaas is het niet anders.

Had graag de boel wat losgetrokken, maar aan een dood paard trekken heeft geen zin.
Gesloten