[AFTER Chat] Afsluitmeeting 27-11-2011 RTC i.s.m. ARCN
Is daar ergens een wasbox in de buurt?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vast wel? Ik ga de diesel in elk geval niet wassen voor vandaag
Zat nog te twijfelen om met de groene 5 te komen...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Car: Megane
Ja, naast de renault op de importweg zit een bp met eenwasstraat en vier wasboxen..tutuur schreef:Is daar ergens een wasbox in de buurt?
BP Emerald, importweg 1 

-
Lekker weertje
Laten we hopen dat het droog blijft... Tot straks!

-
- Über-Spammer
Tot straks!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Hey mensen, kijk een beetje uit.
Ze zijn aan het controleren bij de meeting en op de snelweg.
Ze zijn aan het controleren bij de meeting en op de snelweg.
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Onderweg van de meeting na huis momenteel.
Leuke meeting met een mooie opzet. Vond het machtig om de alpines eens van dichtbij te zien.
Als nieuw betalend lid was ik opzoek naar de rtc stand voor een setje plaathouders,... Tot grote verbazing was er geen stand
Leuke meeting met een mooie opzet. Vond het machtig om de alpines eens van dichtbij te zien.
Als nieuw betalend lid was ik opzoek naar de rtc stand voor een setje plaathouders,... Tot grote verbazing was er geen stand

Racing is the best way to convert money into noise
-
- Über-Spammer
Was inderdaad leuk opgezet. Ruimte binnen was ruim lekker ruim en de stands leuk ingericht. We hadden als RTC ook een leuke selectie auto's neergezet
Deukentovenaar was volgens mij ook wel tevreden. Total Car Shine heb ik verder niks van gehoord, maar die ook een leuk hoekje volgens mij.
De RTC clubstand daarentegen...kleine aanfluiting

De RTC clubstand daarentegen...kleine aanfluiting

Ik ben weer thuis, de 9 is een beetje verwend door de deukentovenaar en ik heb mij ook weer goed vermaakt
Vooral die witte alpine op de brug vond ik
En verder weer leuk wat bijgekletst met sommige mensen

Vooral die witte alpine op de brug vond ik

En verder weer leuk wat bijgekletst met sommige mensen

-
- Moderator
- Car: MB
Wij zijn ook weer thuis. Na een paar rondjes binnen en buiten was het weer mooi geweest. Van binnen erg mooi opgezet met veel ruimt voor mooie auto's
. Buiten echter, was het nogal een rommel vond ik persoonlijk. Zo veel aandacht dat er binnen besteed was zo weinig is er gedaan voor clubauto's van bezoekers. Verder natuurlijk top van Autohaag-Zeeuw dat ze de ruimte beschikbaar stellen
Dat de RTC stand er niet was is inderdaad een beetje vreemd....

Dat de RTC stand er niet was is inderdaad een beetje vreemd....
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
ben al weer ff thuis nu.
was gezellig.
altijd leuk om weer ff bij te praten..
enne de spoedcursus einddemper monteren was super gerry
was gezellig.
altijd leuk om weer ff bij te praten..
enne de spoedcursus einddemper monteren was super gerry

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Moderator
- Car: Megane
Ook ik ben weer thuis.
Was een erg leuke dag. Veel mensen gezien en gesproken
@christiaan. Jammer dat je al weg was. Ik heb je gezocht maar ik zag dat je auto al weg was. Wilde je uitlaat graag in real live horen.
Wat betreft de stand. Tsja je kan het wel een aanfluiting noemen. de stand was er alleen was er geen invulling aangegeven. We hebben dit met Hessel besproken die later ook nog even kwam. Hij was het er wel mee eens dat er toch een meeting co nodig is om dit soort dingen te voorkomen.
Want dit was toch een beetje een flater. Echter de spullen zijn toch achterhaald vanaf 2012 RCN
Alle credits aan de arcn en voor AHZ voor deze mooie meeting op een leuke locatie
Ook dank aan Leon die zijn best heefft gedaan voor de contacten met de arcn en het regelen voor wat plekjes in de showroom voor de rtc auto's
@Jochem, sorry nog he

Was een erg leuke dag. Veel mensen gezien en gesproken

@christiaan. Jammer dat je al weg was. Ik heb je gezocht maar ik zag dat je auto al weg was. Wilde je uitlaat graag in real live horen.
Wat betreft de stand. Tsja je kan het wel een aanfluiting noemen. de stand was er alleen was er geen invulling aangegeven. We hebben dit met Hessel besproken die later ook nog even kwam. Hij was het er wel mee eens dat er toch een meeting co nodig is om dit soort dingen te voorkomen.
Want dit was toch een beetje een flater. Echter de spullen zijn toch achterhaald vanaf 2012 RCN

Alle credits aan de arcn en voor AHZ voor deze mooie meeting op een leuke locatie

Ook dank aan Leon die zijn best heefft gedaan voor de contacten met de arcn en het regelen voor wat plekjes in de showroom voor de rtc auto's

@Jochem, sorry nog he

Mooie collectie auto's binnen, goede sfeer, prachtige zaak! Ik deel Tom zijn mening wel mbt de bezoekers-auto's.
Dat er RTC kraam niet ingericht/bemand was vind ik een slechte zaak.
Dat er RTC kraam niet ingericht/bemand was vind ik een slechte zaak.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zo, ook weer thuis
was opzich wel gezellig. heb alleen weinig gezien van de samenwerking tussen ARCN en RTC, ik had het idee dat ik op een ARCN meeting was met een paar RTC'ers
Wanneer is de RTC Afsluitingsmeeting 2011 eigenlijk?

Wanneer is de RTC Afsluitingsmeeting 2011 eigenlijk?
sluit me bij Chris aan.
ben niet geweest maar als je als club geen stand hebt staan en je bent mede organisator dan is dat erg slecht
(en dan druk ik mij nog erg netjes uit)
ben niet geweest maar als je als club geen stand hebt staan en je bent mede organisator dan is dat erg slecht

(en dan druk ik mij nog erg netjes uit)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-
Wij (Arno, René en ondergetekende) hebben vandaag ook een paar rondes gedaan in en om het gebouw van AHZ.
Binnen inderdaad erg fraaie auto's, mooi ruim opgezet! Buiten rommelig zoals Tom ook schreef.
Boven leuk aangekleed met diverse stands, maar een schande om te zien dat er een lege kraam stond waar de RTC had kunnen staan...
Ik had ook niet het idee dat ik op een mede door de RTC georganiseerde meeting aanwezig was, want dit was toch bedoeld als afsluitmeeting van de RTC?
Binnen inderdaad erg fraaie auto's, mooi ruim opgezet! Buiten rommelig zoals Tom ook schreef.
Boven leuk aangekleed met diverse stands, maar een schande om te zien dat er een lege kraam stond waar de RTC had kunnen staan...

Ik had ook niet het idee dat ik op een mede door de RTC georganiseerde meeting aanwezig was, want dit was toch bedoeld als afsluitmeeting van de RTC?
-
- Über-Spammer
Is niet mede georganiseerd door de RTC. Dit was een pure ARCN meeting waarbij o.a. de RTC ter gast was.
Mark, wil jij de volgende keer de stand bemannen dan? Leuk dat je meepraat met de rest maar je was er zelf niet eens bij
Er is gewoon geen HOND te vinden die zich vrijwillig in wil zetten voor de RTC, dan krijg je dus dit soort praktijken
De meesten willen nou eenmaal om 1 uur aankomen en om 3 uur weer naar huis. De mensen die in de showroom mochten staan zitten er vanaf 9 tot 5 (op zn minst). Gelukkig hebben we nog leden die het daarvoor over hebben
Hulde voor Leon die een hoop werk gehad heft met het contact houden met ARCN en de RTCers die binnen mochten staan
Mark, wil jij de volgende keer de stand bemannen dan? Leuk dat je meepraat met de rest maar je was er zelf niet eens bij

Er is gewoon geen HOND te vinden die zich vrijwillig in wil zetten voor de RTC, dan krijg je dus dit soort praktijken

Hulde voor Leon die een hoop werk gehad heft met het contact houden met ARCN en de RTCers die binnen mochten staan

-
Volgens mij is dit toch echt geprofileerd als de afsluitmeeting van de RTC....
-
- Über-Spammer
Een plek waar wij als RTC inderdaad aanwezig mochten zijn, vandaar dat het als afsluit is benoemd. Er is verder geen 'personeel' om zelfstandig een RTC meeting te organiseren.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Volgens mij is er ook niet gevraagd of er iemand de rtc stand wilde bemannen?
Ik had best een paar uurtjes op willen offeren, maar ja das achteraf.
Ik had best een paar uurtjes op willen offeren, maar ja das achteraf.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
Was een mooie afsluitmeeting van de RTC,ooohhhh nee sorry
bedoelde Afsluit meeting van ARCN
RTC schitterde in afwezigheid
(clubstand)
Heb wel onwijs mooie Alpine's gezien...ben echt helemaal lijp/gek geworden van de rode A-310 buiten,jammie jammie,wat een auto..
Voor de rest zeker leuke dag gehad,..

Heb wel onwijs mooie Alpine's gezien...ben echt helemaal lijp/gek geworden van de rode A-310 buiten,jammie jammie,wat een auto..

Voor de rest zeker leuke dag gehad,..

Laatst gewijzigd door R.C.G60 op zo 27 nov 2011 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar is überhaupt de merchandise gebleven dan?, al kun je vanaf 2012 toch alles de bak inflikkeren
Triest dat er geen stand was,lijkt me ook t.o.v. de wel aanwezige clubs een beetje vreemd....
iig alle hulde aan Autohaag Zeeuw, de origaniserende clubs,en alle mensen die zich vandaag in hebben gezet!

Triest dat er geen stand was,lijkt me ook t.o.v. de wel aanwezige clubs een beetje vreemd....
iig alle hulde aan Autohaag Zeeuw, de origaniserende clubs,en alle mensen die zich vandaag in hebben gezet!

-
Ik was ookal weer ene tijdje thuis na ene paak keer rond gelopen te hebben, diverse mensen gesproken te hebben had ik het gezien.
Voor de rest mooie opzet van de auto's binnen, lekker ruim en je kon van alle kanten de auto's bekijken ( plus punt! )
En ik was idd ookal opzoek naar de RTC stand jammer dat die er niet was. Nja volgende keer weer beter bij de openings meet van de RTC.
Al met al, erg geslaagde meet!
Voor de rest mooie opzet van de auto's binnen, lekker ruim en je kon van alle kanten de auto's bekijken ( plus punt! )
En ik was idd ookal opzoek naar de RTC stand jammer dat die er niet was. Nja volgende keer weer beter bij de openings meet van de RTC.

Al met al, erg geslaagde meet!

-
Het was een mooi opgezette meeting van de ARCN, heel veel mooie Alpine (zowel binnen als buiten) gezien
Natuurlijk waren alle andere Renaults ook zeker de moeite waard!
Wat al eerder was aangedragen, buiten was het een beetje rommeltje qua parkeren maar binnen was het erg mooi voor elkaar.
Wat Luco ook aangeeft : er was toch ook niet vooraf gevraagd naar vrijwilligers voor de clubstand ? Wellicht dat er dan nog wat te regelen was geweest.

Wat al eerder was aangedragen, buiten was het een beetje rommeltje qua parkeren maar binnen was het erg mooi voor elkaar.
Wat Luco ook aangeeft : er was toch ook niet vooraf gevraagd naar vrijwilligers voor de clubstand ? Wellicht dat er dan nog wat te regelen was geweest.
als er dan toch altijd wat te zeuren is kan ik ook nog wel wat bedenken.
we zijn hier met meer dan 50 man actief op het forum, is er iemand geweest die aan heeft gegeven dat we niet moeten vergeten dat er wellicht wel iemand in de clubstand moet staan?
nee... neem het dan ook 2 man die wél veel moeite hebben gedaan ook niet kwalijk dat ze dit over het hoofd hebben gezien
we zijn hier met meer dan 50 man actief op het forum, is er iemand geweest die aan heeft gegeven dat we niet moeten vergeten dat er wellicht wel iemand in de clubstand moet staan?
nee... neem het dan ook 2 man die wél veel moeite hebben gedaan ook niet kwalijk dat ze dit over het hoofd hebben gezien

-
Wacht ff Tutuur niet alles uit het verband rukken. Ik neem het ze niet kwalijk dat ze dit over het hoofd hebben gezien, eerder respect voor het voor het feit dat dit mee hebben helpen organiseren.
Maar als ik dan lees dat er geen "hond" te vinden is om zich in te zetten, misschien weten de "honden" niet dat al nog hulp nodig is (voor wat voor werkzaamheden / ondersteuning dan ook) ?
Maar als ik dan lees dat er geen "hond" te vinden is om zich in te zetten, misschien weten de "honden" niet dat al nog hulp nodig is (voor wat voor werkzaamheden / ondersteuning dan ook) ?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Er staat nergens dat iemand dat die mensen kwalijk neemt.tutuur schreef:
Maar als club (bestuur) zijnde, zou je toch willen dat er een clubstand is?
Als je dan weet dat je het met de huidige mensen niet red, moet je een oproep doen. Ik heb geen oproep gezien.
Was het niet het huidige duo wat het bestuur kleiner wilde hebben en het samen met de leden wilde doen?
Moeten de leden dan ruiken dat er geen bemanning is voor de clubstand?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
@ Martijn G
ik ben door niemand benaderd met een vraag en voel me ook totaal niet aangesproken door je opmerking.
gewoon een gemiste kans van de RTC
ik ben door niemand benaderd met een vraag en voel me ook totaal niet aangesproken door je opmerking.
gewoon een gemiste kans van de RTC
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
Ik ga de opmerkingen niet eens quoten, het staat wel erg duidelijk in de reacties...
Als dit niet je bedoeling was voel je dan zeker niet aangesproken!
Als dit niet je bedoeling was voel je dan zeker niet aangesproken!