Hahaha, briljant!!! Ik las het al op internet en vroeg me af hoe je het in hemelsnaam voor elkaar krijg om tegen een brandweerwagen aan te rijden... nou, zo dus!
Ik vind dit trouwens wel een fout van de politie, als ik eerlijk ben... Die hadden de boel al veel verder terug moeten afremmen met een politieauto op de weg en mensen tot remmen manen.
whahaha van die kakmadammetjes aant filmen .. moeder die in paniek raakt.. maar wat een aktie van die twingo zeg ??? oke ze hebben vaak laast van remverschil achter maar dit slaat wel alles whahaha
Riël schreef:Ja gek geef de politie even de schuld
Als ik het goed zie heeft die twingo twee voeten op de rem en schuift ie zo tegen de brandweerwagen aan, luister maar.
Tuurlijk is het in de basis de fout van De bestuurder van De Twingo. Maareh, 'uit het niets' staat daar ineens een enorme brandweerwagen schuin op de weg. Ze hadden het wat mij betreft wel iets slimmer mogen afzetten, als ze dan toch een complete rijstrook af willen sluiten.
Die twingo kan wel een rijvaardigheidstraining gebruiken ja. En natuurlijk flauwekul om de politie de schuld te geven, beetje vooruit kijken kan geen kwaad hoor
Vol gas er voorbij vlammen en niet zien dat er brandweer & politie staan ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Die snelheid is lastig in te schatten. Op een snelweg lijkt het al snel hard te gaan vanuit een positie die niet snel beweegt. Wel een beetje vreemd, die situatie. Maar je bent ook wel een aap om gewoon volle vaart op een brandweerauto te knallen.
Riël schreef:Ja gek geef de politie even de schuld
Als ik het goed zie heeft die twingo twee voeten op de rem en schuift ie zo tegen de brandweerwagen aan, luister maar.
Tuurlijk is het in de basis de fout van De bestuurder van De Twingo. Maareh, 'uit het niets' staat daar ineens een enorme brandweerwagen schuin op de weg. Ze hadden het wat mij betreft wel iets slimmer mogen afzetten, als ze dan toch een complete rijstrook af willen sluiten.
Uit het niets? Die zie je toch echt van ver al staan.
Zie je met wat voor snelheid hij over 4 wielen glijdend aan komt zeilen?
Tuurlijk is het de Twingo's fout en heeft ie waarschijnlijk veel te hard gereden en niet op zitten letten, maar toch vind ik dat de politie de baan eerder had moeten afzetten.
misschien wel, maar zoals je in het filmpje ziet zijn er al auto's die paar honderd meter voor het ongeluk al in de remmen gaan, als je daar achter rijdt moet je dat wel zien. maarja misschien zat de bestuurder in de twingo wel krantje te lezen ofzo