ACT: Algemeen Chat Topic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is dat ding niet al weg gerot ? ik dacht dat ik de laatste x hoorde dat ie echt slecht aan het worden was /is.
vraagje, is het misschien iets om een topic te openen waarbij je tooltjes kan downloaden (freeware) voor je renault? Heb hier namelijk bijvoorbeeld een tooltje voor de securitycode van je renault radio die best handig is voor mensen. (heb er net iemand op clioclub.nl mee blijgemaakt) Topic is dan niet editbaar voor leden maar kan door de moderators beheerd worden. idee? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
gewoon op het oog, het is geen rocketscience, alleen beetje sporing goed zetten jonge, meer kun jij toch niet verstellen met die hardrechtdoorbak van je-jo- schreef:ja klopt, maar moet op 7 oktober naar de uitlijningWel handig als ie een beetje recht wil blijven op de bank.

maak nu is een projecttopic aan man, best leuk project namelijk

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
geen lid, geen projecttopic. Ik weet het, onlangs veranderd, maar veranderd mijn mening niet. Verder niks aan toe te voegenMartijn Kool schreef: maak nu is een projecttopic aan man, best leuk project namelijk.

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Mijn lampje ging af en toe branden....Abel schreef:regelding kun je zo halen bij de brezan, of trek je zo van een willekeurige renault dynamo af.
ik heb op mijn t5 tl uit 84 een gezet uit een clio 16V paste prima. zag er heel anders uit en iets andere aansluiting qua bedraading maar geen stotterende auto meer en vel brandende lampen bij hoge toeren
@jo. die tilton leuk apparaat, Jaren geleden heeft ene mike (dacht ik) op zijn gt (grijze gt turbo twin) een gezet, en dat was een drama met de drukgroep. maar die had dacht ik ook meer platen.
En als ik er dan een tik op gaf ging het weer een tijd goed.....
Maar nu blijft hij branden en laad hij niet meer bij....
Maarja gelijk een hele dynamo is misschien ook niet zo verkeerd

R19 16V '91
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
-jo- schreef:Ondertussen heb ik er eentje gevonden via Henk (Dijkstra) die bij Henk (Veban) zat

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
Toch niet de v6 bak dus? Of is dat nog in ontwikkeling?Daan2D schreef:JC5-014 met een 5e versnelling van een rstopic heeft jo op rcb
typisch koolborstels opJeff rsi schreef:Mijn lampje ging af en toe branden....Abel schreef:regelding kun je zo halen bij de brezan, of trek je zo van een willekeurige renault dynamo af.
ik heb op mijn t5 tl uit 84 een gezet uit een clio 16V paste prima. zag er heel anders uit en iets andere aansluiting qua bedraading maar geen stotterende auto meer en vel brandende lampen bij hoge toeren
@jo. die tilton leuk apparaat, Jaren geleden heeft ene mike (dacht ik) op zijn gt (grijze gt turbo twin) een gezet, en dat was een drama met de drukgroep. maar die had dacht ik ook meer platen.
En als ik er dan een tik op gaf ging het weer een tijd goed.....
Maar nu blijft hij branden en laad hij niet meer bij....
Maarja gelijk een hele dynamo is misschien ook niet zo verkeerd
Goed bezig 

Van de UK gasten hoor ik dat vooral de 3de het begeeft. Wellicht omdat je dan pas een beetje grip krijgt 
Die van Dhay is geloof ik nogsteeds heel...

Die van Dhay is geloof ik nogsteeds heel...
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Daar valt weinig meer aan recht te trekken

Hopelijk overleeft ie het

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Goed ideePaulM schreef:vraagje, is het misschien iets om een topic te openen waarbij je tooltjes kan downloaden (freeware) voor je renault? Heb hier namelijk bijvoorbeeld een tooltje voor de securitycode van je renault radio die best handig is voor mensen. (heb er net iemand op clioclub.nl mee blijgemaakt) Topic is dan niet editbaar voor leden maar kan door de moderators beheerd worden. idee?

-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
beetje plamuur, wat spuitwerk, andere wieltjes en hij is weer als nieuw.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
wat doen we hier mee?Willem-Jan schreef:Goed ideePaulM schreef:vraagje, is het misschien iets om een topic te openen waarbij je tooltjes kan downloaden (freeware) voor je renault? Heb hier namelijk bijvoorbeeld een tooltje voor de securitycode van je renault radio die best handig is voor mensen. (heb er net iemand op clioclub.nl mee blijgemaakt) Topic is dan niet editbaar voor leden maar kan door de moderators beheerd worden. idee?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Even overleggen met een van de moderators waar dit nieuwe topic het beste kan openen en daarna helemaal volplempen 

-
- Moderator
- Car: Megane
Ik zeg meteen invoeren op alle gezinsauto's:
http://www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/ ... hade.dhtml
scheelt weer een hoop deukjes.
Sja het werk voor de deukentovenaar zal wel afnemen...
http://www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/ ... hade.dhtml
scheelt weer een hoop deukjes.
Sja het werk voor de deukentovenaar zal wel afnemen...
ik zeg aftermarket setje die je kan aansluiten op je binnenverlichtingsschakelaar van je deur? 

of mensen gewoon aanleren dat wanneer hun geen zak om hun auto geven een ander dat wellicht wel kan doen 

Als we hier alle parkeerplaatsen 1,5x zo groot willen maken mogen we wel een stuk Duitsland gaan overnemen!
Kan je het geld van de boetes beter bewaren voor de deukendokter 

de auto's zijn daar ook stuk groter??Ed87 schreef:of gewoon amerikaans parkeren![]()
''De autofabrikant noemt deze vorm van schade een typisch Europees probleem. In bijvoorbeeld de Verenigde Staten zijn parkeerplaatsen veel ruimer.''
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Mijn Dodge past prima in een parkeervak, er uit komen is een 2e 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
Kan je de auto naast je handig als afstapje gebruikenTim schreef:Je deur slaat toch boven het dak van de gemiddelde auto open? Ik zie geen problemen met de DodgeRonald1916V schreef:Mijn Dodge past prima in een parkeervak, er uit komen is een 2e