Inmiddels de 413.000 km op de teller gepasseerd (blokje heeft nu 249.000 km gedraaid).
Vorige week mijn meest recente aanpassing afgerond....
De Clio voorzien van een set Bilstein B8 dempers + Eibach Sportline veren 40/30mm.
De verlaging is hiermee een stuk minder dan bij de combi weitec + Apex 60/40mm en dat is qua looks wel even wennen. Vooral de voorkant is aanzienlijke minder laag.
Wat mij wel is opgevallen is dat het geklapper in de voortrein is verdwenen (zat dus in de dempers) en de wegligging er zeker niet minder op is geworden. Stuurt nog net zo strak en is veel minder hard! Ook kan ik weer normaal de drempels over en hoef niet meer rekening te houden met elke bult, etc onderweg.
Van de week samen met een collega naar een meeting gereden en die was behoorlijk onder de indruk van de wegligging. Zijn commentaar was "dat ligt strak op de weg, dat red ik met mijn focus niet op deze manier"
Verder de Clio ook weer laten voorzien van een verse APK, helaas niet in 1 keer want de stofhoes van het stuurhuis was gescheurd... Wat een werk voor een hoesje van 10 euro
Zal eerdaags eens nieuwe foto's maken van de Clio.
Wel nog een klein ongelukje gehad met het laten zakken van de auto op de vier-kolommer. Had de bijrijdersdeur even open gezet om de banden van de voorstoel af te pakken, maar was vergeten de deur weer te sluiten.. Stond enigzins op tijd na alles te hebben gemonteerd en vergat dat mijn deur nog openstond en liet de auto dus zakken, dit ging goed totdat mijn deur een gereedschapskist ontmoette. Dit was geen goede relatie en dit resulteerde in een verbogen onderzijde van de deur en een klein scheurtje in de lak.
Zal dit binnenkort laten repareren of ga de deur vervangen voor een gebruikt exemplaar.... Mooi balen dus, al heb ik het wel grotendeels zo kunnen bewerken dat het vrijwel niet meer opvalt.