Openstellen Project topics

Vertel hier alles over je project.

Terug openstellen projecttopics tot nieuwe site?

Peiling eindigde op di 27 sep 2011 21:39

Ja
52
91%
Nee
5
9%

Totaal aantal stemmen: 57
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Age schreef:
Haas schreef:Je moet je alleen wel realiseren in wat voor 'schaal' je zit.
en hier gaat het van jeuken bij mij......
Ik hou niet zo van hokjes...... en schalen.....:@
Betalende leden krijgen meer voor hun geld, logisch. Maar maak het forum vrij voor iedereen zou ik zeggen....(Y)
Maar ik snap ook dat sommige conservatieve kliekje gangers daar op tegen zijn hoor.... die zullen er altijd blijven :evil:

Maar het lijkt me nu wel dat nu ook niet betalende leden misschien langer blijven hangen omdat ze ook een project kunnen openen of ergens kunnen reageren.
Je zegt zelf dat leden meer waar voor hun geld moeten krijgen, dat was dus met projecttopics, dat is een tijdje voo enkel leden geweest, juist om de meerwaarde van een lidmaatschap te benadrukken.

Dus het forum vrij voor iedereen maakt het lastiger om die meerwaarde te creeren voor leden.

Je hebt 23 posts en je oordeel al klaar dat er een kliekje conservatieven hier alles tegenhouden.
Van zon antwoord gaat het bij mij jeuken :D

Trouwens hoort deze poll en discussie helemaal niet hier thuis, maar in het ledengedeelte.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Abel
Über-Spammer

Pff voor dat dit een betaalde club was kon het ook allemaal. Ik weet wel dat er door de eigenaar toen de tijd wat geld werd betaald. maar nu komen die kosten allemaal uit de advertenties.

wat moet je met 300 betaalende leden? waar moet je heen met het surplus aan geld?

Helemaal met leden die geen belang hebben in meetings en die alleen lekker actief op het forum zijn en goede raad geven.

kan dit dan niet op waarde worden gerate? dat je toegang kunt waarderen/verdienen? inplaats van sommige spamhoeren ;) die het nodig vinden om ien iedere topic iets te moeten zetten zonder iets toe te voegen?

zo als luco? :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Abel, schijnbaar lees je alleen wat je wilt lezen :smile:

Ik was en ben een voorstander van een open forum, voor zowel niet als wel leden.
Alleen hoe creeer je dan een bepaalde meerwaarde?
Mensen moeten lid willen worden en ja je hebt leden nodig om dingen te organiseren, anders heb je "alleen" het forum, niet voor iedereen is dat "voldoende".

Trouwens, als je het niks vind tooevoegen, waarom reageer je dan, spamhoer :beer:
Abel
Über-Spammer

ik pleit gewoon voor het forum dat alles toegankelijk is.

je kunt een forum heus wel leuker maken voor leden en versoberen voor niet leden.

avatar bijvoorbeeld zo als nu het geval.
en je kunt vast ook wel meer bedenken wat je kunt toevoegen voor betalenden leden.

Maar informatie GEVEN moet gratis blijven!
Haas
Car: Megane RS

meerwaarde.... sja, wat is meerwaarde... van dat woord krijg ik nou jeuk !
Age schreef:
Betalende leden krijgen meer voor hun geld, logisch. Maar maak het forum vrij voor iedereen zou ik zeggen....(Y)
Maar ik snap ook dat sommige conservatieve kliekje gangers daar op tegen zijn hoor.... die zullen er altijd blijven :evil:

Maar het lijkt me nu wel dat nu ook niet betalende leden misschien langer blijven hangen omdat ze ook een project kunnen openen of ergens kunnen reageren.
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik ben ook voor het openstellen van projecttopics (Y)
Het lijkt me alleen wel zo logisch dat betalende leden meer inspraak hebben in wat er met de club/het forum gebeurt dan niet-betalende en daar doelde ik op :)
the reaper

tutuur schreef:Of het zijn juist degenen die zelf wel de instelling hebben om te blijven hangen en de club dan ook wat gunnen om te kunnen blijven draaien.

Is het glas halfvol of halfleeg?

Het is niet dubbelop, in een voorsteltopic post je wie je bent, wat je hebt gehad en wat je nu rijd.

In een project hou je je bezig met de ontwikkelingen omtrent de huidige auto.
maar wat krijg je als je het straks weer op slot gooit voor niet betalende jongens/mannen? dat als mensen blijven plakken op het forum ze toch daar hun ontwikkelingen neerzetten? dat deed ik tenminste in het begin wel (toen er nog interesse getoond werd).
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Wie zegt dat het weer op slot gaat?! Want dat heb je helemaal mis, dan zijn de plannen nou juist helemaal NIET ;-)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
the reaper

ik bedoel natuurlijk . ALS het op slot gegooid zou worden..
het is natuurlijk wel zuur voor de betalende mensen dat ze hun prive plekje kwijt zouden raken. maar er zal toch wel iets te regelen zijn waardoor de betalende mensen meer privileges krijgen? extra korting op evenementen ofzo? maargoed we zullen het zien.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

@Reaper

Dat is juist al enige tijd het dilemma, wat moet je extra doen voor leden?
De een wil korting, de ander zit er niet op te wachten
De ander wil meer evenementen, maar dan moeten er wel mensen zijn
De volgende wil privileges op het forum daarom is het projecttopic toen alleen voor leden geworden.

De lijst kan je oneindig maken.

Het is gewoon erg moeilijk om een goed onderscheid te maken tussen wel en niet leden, zeker op een forum, rest de vraag of je het onderscheid wel moet willen maken?
Wat mij betreft helemaal geen onderscheid meer, ook niet met kortingen en dergelijke, ik denk dat het een kwestie van gunnen is.
the reaper

ik snap het dilemma inderdaad erg goed .. maarja van de andere kant zullen er vast ook betalende zijn die juist zoiets krijgen van " waarom zouden we in vredesnaam betalen wanneer we geen privileges hebben tegenover niet betalenden" .
het is een erg moeilijke opgaaf het voor iedereen goed te regelen (lees onmogelijk),. maar ikzelf zou als ik betalend lid zou worden dan graag weten waarom ik of in ieder geval waarvoor ik dan betaal? dat is hetgeen wat dan ook duidelijk moet zijn voor mensen die betalen lijkt me.
tutuur
Clubsponsor

Dat je mede instandhouder bent van dit forum!
Als ik 1 rondje minder rij per week heb ik het geld van de lidmaatschap er al uit!

Indd. Gewoon een kwestie van gunnen in mijn ogen!
Is de latest post eigenlijk nog een alleen leden functie of niet?
Zonder dat is het forum een stuk irritanter!

Geef de latest post 1/3 maanden weg en daarna niet meer, dan zou ik toch gauw gaan betalen :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Tutuur

Mooi voorbeeld, want die latest gebruik ik dus nooit :smile:
Wat ik als niet betalend forumbezoeker gek van zou worden is die irritante kutreclame op e scherm :p

Zo zie je erg moeilijk om iedereen evreden te houden of over te halen tot betalend lid.

Luco/Alpine-racer schreef: Je hebt 23 posts en je oordeel al klaar dat er een kliekje conservatieven hier alles tegenhouden.
ik ben al hier sinds 2008... en das lang genoeg om te zien hoe er op dit forum gereageerd wordt....
:~

Haas schreef:meerwaarde.... sja, wat is meerwaarde... van dat woord krijg ik nou jeuk !
Age schreef:

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik ben ook voor het openstellen van projecttopics (Y)
Het lijkt me alleen wel zo logisch dat betalende leden meer inspraak hebben in wat er met de club/het forum gebeurt dan niet-betalende en daar doelde ik op :)
ok, dan ben ik het met je eens....(Y)
Laatst gewijzigd door Age op di 20 sep 2011 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Age schreef:
Luco/Alpine-racer schreef: Je hebt 23 posts en je oordeel al klaar dat er een kliekje conservatieven hier alles tegenhouden.
Als je iets minder zou tellen en jeuken en dan op mijn registratiedatum zou willen zien, dan ben ik al hier sinds 2008... en das lang genoeg om te zien hoe er op dit forum gereageerd wordt....

Haas schreef:meerwaarde.... sja, wat is meerwaarde... van dat woord krijg ik nou jeuk !
Age schreef:

ok, dan ben ik het met je eens....

De meetings zijn erg leuk.... maar denk niet dat ik in deze sfeer hier op dit forum echt actief zal worden, en dat vind ik eigenlijk best jammer.....
Leg eens uit, ik vind de sfeer best goed, alleen wat rustig de laatste tijd.
Wat betreft de registratiedatum, vind ik het toch nog wat kort door de bocht betreffende je stelling dat er een conservatief kliekje zit wat alles wil tegenhouden, ik zie juist heel veel mensen die hier al lang zijn die hun best doen om het aantrekkelijk te houden (ook voor nieuwelingen)
Juist die garde was en is voor openstelling van de projecttopics (waardoor ze nu ook weer open zijn)

misschien generaliseer ik ook wel wat teveel hoor, had mijn post ook al aan gepast... :~
Maar het voelt gewoon zo aan, misschien onbedoeld, maar sommige betalende leden vinden zichzelf gewoon meer ten opzichte van niet betalende leden... en dat zou niet nodig moeten zijn...
Komt misschien ook wel omdat er geen project topics zijn van niet betalende leden en de betalende dus niet bekent zijn met de auto's van de andere leden???
maar idd, de intentie is goed, gewoon open maken en voor betalende leden bepaalde voordelen... bv clubblad etc?

Ik als niet betalend lid zou best bij een grote meeting een kleine bijdrage willen geven hoor. Misschien is dat ook een optie?
bv 2 euro per auto of zo...

maar misschien moet ik gewoon een project topic gaan maken en dan zie ik het wel...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Doe maar en dan gaat de oude garde wel "zeiken" dat je lid moet worden :smile: (0)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Snel aanmaken, dat topic! Ik zie veel te weinig Renaults langskomen op dit forum de laatste tijd! :-)
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Dan zal ik er vandaag maar weer eens 1 openen ....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ARNO16V
Contacteer:

Kak... ik moet nu veel te veel bijlezen nu... kan de oude situatie niet terug worden gedraaid??? :D ;-) ;-) <- Tjek de knipoog.. :beer:
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...

Luco/Alpine-racer schreef:Doe maar en dan gaat de oude garde wel "zeiken" dat je lid moet worden :smile: (0)
:lol: :lol:
Plaats reactie