[AANMELDEN] Ardennen/Nürburgring Weekend:
[img]http://img192.imageshack.us/img192/5779/ardennen01.jpg[/img]
Meld je in dit topic aan voor de toertocht door de Belgische Ardennen.
Let op: Geen chat! Onnodige posts zullen verwijderd worden.
Chattopic: KLIK HIER
Opkomstlijst: KLIK HIER
Aanmelden:
(Zie je niets, ga naar 'Mijn RTC' bovenin het menu en zet Always allow HTML op YES). Zie je nog steeds niets, klik HIER
<iframe src="https://spreadsheets.google.com/a/renau ... OTdsY0E6MQ" width="760" height="749" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Bezig met laden...</iframe>
Meld je in dit topic aan voor de toertocht door de Belgische Ardennen.
Let op: Geen chat! Onnodige posts zullen verwijderd worden.
Chattopic: KLIK HIER
Opkomstlijst: KLIK HIER
Aanmelden:
(Zie je niets, ga naar 'Mijn RTC' bovenin het menu en zet Always allow HTML op YES). Zie je nog steeds niets, klik HIER
<iframe src="https://spreadsheets.google.com/a/renau ... OTdsY0E6MQ" width="760" height="749" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Bezig met laden...</iframe>
Laatst gewijzigd door Merijn op za 24 sep 2011 21:00, 9 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gaaf!
Zet mij ook maar op de lijst. Bijrijder is nog even onbekend.

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Bij mij mag er ook wel een "& ?" achter 

Zet mij maar bij TimS op de lijst erbij.
Graag een stacaravan
Graag een stacaravan

Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Je kan Ronnie er bij mij bijzetten
Ook wij zouden graag in het hotel willen...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Je kunt ook het formuliertje invullen dan kom je er vanzelf in 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Klikken en invullen!!MartijnG schreef:Je kan Ronnie er bij mij bijzettenOok wij zouden graag in het hotel willen...
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
Jean-Paul-S & Daan2d, Hotel 60 euro graag 

mag ik ook mee met nog onbekende passagier?
Zou je je even willen aanmelden via het formulier?
Dat is hier te vinden: https://spreadsheets2.google.com/spread ... lr=1#gid=0
Graag even je mail adres invullen, want ik wil iedereen informeren per mail!
Thanks!
Dat is hier te vinden: https://spreadsheets2.google.com/spread ... lr=1#gid=0
Graag even je mail adres invullen, want ik wil iedereen informeren per mail!

Thanks!
Adres is:jankees schreef:Ik wil me bij deze ook aanmelden
(Heb je ook nog een adres van die MC waar gestart wordt ik ben namelijk niet echt bekend, en ik kom alleen kheb geen bijrijder)
MAASTRICHT De Geusselt
Stadionplein 2
6225 XW MAASTRICHT
A2, afrit Berg & Terblijt 'De Geusselt'
is het hotel al geboekt?
ik heb met Wouter gesproken en zijn co gaat niet meer mee, ook mijn co doet een beetje moeilijk dus wellicht gaan Wouter en ik samen rijden hetzij iig een kamer delen...
hoop dat we niet te laat zijn!
ik heb met Wouter gesproken en zijn co gaat niet meer mee, ook mijn co doet een beetje moeilijk dus wellicht gaan Wouter en ik samen rijden hetzij iig een kamer delen...
hoop dat we niet te laat zijn!
Dat is nog wel te regelen, Tuur. Maar als we het zo vastleggen, dan kan het zijn dat ik dat niet meer ongedaan kan maken. Snappie? 
Zullen we het voor nu nog even zo laten en als het definitief is een kamer schrappen?

Zullen we het voor nu nog even zo laten en als het definitief is een kamer schrappen?
is goed Merijn!
mocht het nou zo zijn dat mijn maat toch mee gaat en Wouter alleen gaat kan JK wel bij Wouter op de kamer slapen. beter dan een tentje in je eentje!
mocht het nou zo zijn dat mijn maat toch mee gaat en Wouter alleen gaat kan JK wel bij Wouter op de kamer slapen. beter dan een tentje in je eentje!
JK heeft ook al aangegeven dat hij een hotelkamer wil. Ik heb Wouter en JK nu apart ingedeeld.
Dat zijn overigens dingen die jullie onderling even moeten regelen. Als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden, dan word ik gek!
Dat zijn overigens dingen die jullie onderling even moeten regelen. Als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden, dan word ik gek!

dat snap ik, het was ook meer een voorstel naar hun
als ik vanavond geen antwoord heb ga ik alleen en zal ik verder wat met Wouter afspreken en doorgeven aan jou

als ik vanavond geen antwoord heb ga ik alleen en zal ik verder wat met Wouter afspreken en doorgeven aan jou