Zo middagje gereden met de CRS, heb me goed vermaakt. Megane loopt goed met het nieuwe blok, erg hard zelfs, ik liep gewoon in op het rechte stuk op een clio v6 ph2

:).
Het begon met regen, had alleen volle slicks en semi's bij me, dus de auto op semi's gezet, lekker glijen en uiteindelijk werd het droger, vervolgens even wat gedronken en er kwam weer een stortbui helaas, even gewacht en toch maar gaan rijden, gelukkig droogde de baan weer op en ging het steeds harder. Totdat de benzinepomp ermee ophield, bleek gelukkig aan de bekabeling te liggen, dus met wat ducktape en tie-wraps konden we weer rijden. Paar rondjes gereden, weer wat gedronken en vervolgens toen ik weer wilde rijden was de linker voorband plat. Hmm minder, het was net iets na 4-en, dus slicks eronder gestampt en we reden weer.
Op slicks ging het toch een stukkie harder dan die oude semi's die ik heb, uiteindelijk een 2:09 neer gezet. Moet zeggen dat ik tevreden was, niemand hield me bij vandaag en er is nog zat ruimte over. Vooral aanremmen en snelle bochten laat ik nog heel wat tijd in liggen.
Nu even sparen en dan ga ik mijn race licentie proberen te halen. Mijn streven is volgend jaar DNRT rijden met de Megane

. Gelukkig heb ik al een hele dikke sponsor uit het zuiden