Vanmorgen op de A7, kwam mij de 55-NH-KT voorbij rijden. Dit was ongeveer rond 6.40-6.45, bij Purmerend Zuid ging de Clio de snelweg af, onderaan de afslag ging hij/zij bij de rotonde rechtsaf.... De Clio was voorzien van dubbele uitlaat (links en rechts allebei 1), andere achterbumper, Initiale batches aan de zijkant en een RTC houder. Verder geen dingen opgevallen/gezien.
PaulM schreef:maandag avond rond half 6 in het gat montfoort een zilver clio 2 rs gespot op rotonde. was undercover in een slopel van collega
Montfoort ...ben je ook nog door Oudewater gekomen ?
Maar ik vermoed dat het Freek is geweest Freaky hier op de site die heeft er namelijk 1tje en hij woont in Montfoort
PaulM schreef:maandag avond rond half 6 in het gat montfoort een zilver clio 2 rs gespot op rotonde. was undercover in een slopel van collega
Montfoort ...ben je ook nog door Oudewater gekomen ?
Maar ik vermoed dat het Freek is geweest Freaky hier op de site die heeft er namelijk 1tje en hij woont in Montfoort
Als iemand trouwens mijn ex-182 spot in Haarlem en omgeving (vogelenzang woont de nieuwe eigenaar meen ik) zie ik graag een foto'tje.
Ze piepten dat de grill verkleurd was door de zon (duh, na 7 jaar) en gingen de boel opnieuw spuiten.
Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk gebeurd, of dat het een tactiek was om de prijs naar beneden te krijgen (wat ze niet gelukt is).
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
De naafdokjes van de Speedlines krijgen i.i.g. die kleur als ze onder de Clio gaan.
Ze zijn nu nog goud... Hmmzz.... Is nu wel erg aktueel met de Lotus Renault F1 ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik weet dat een NL r26 R maar dat deze nooit op kenteken is gezet.
Dit is nr 10 in NL
Niet helemaal, is nummer 8. Er zijn 6 van de 10 geplande exemplaren verkocht (NL-auto, met speciaal VKV-serienummer plaatje), daarna zijn er nog 2 exemplaren van Franse dealers overgenomen, een witte en een Bleu Dynamo. De witte is in Gorinchem verkocht, de blauwe in Rotterdam maar heeft nog nooit op kenteken gestaan.