Dat is al heel wat iddTom schreef:Ja? dus? hij staat zo te zien idd bij bedrijf.......

Dat is al heel wat iddTom schreef:Ja? dus? hij staat zo te zien idd bij bedrijf.......
Grappig, het zou dan de allereerste origineel NL GP zijn!-Ray- schreef:, dus het hoeft geen GP te zijn. zit zo te zien ook geen nummer in, maar das slecht te zien
SportSpider loopt iets uit, niet heel veelTom schreef:Mooi ding, en een mooie kleur ook.
Laatst met de toertocht in de ardennen kwamen we er een tegen. Die Belg had alleen geen zin om effe te flink door te poken (of hij durfde niet). Had wel eens willen zien wat zo'n ding vol pot doet tegen een willi.
druifChris schreef:Grappig, het zou dan de allereerste origineel NL GP zijn!-Ray- schreef:, dus het hoeft geen GP te zijn. zit zo te zien ook geen nummer in, maar das slecht te zien
is gewoon een schade gT geweest waar RS onderdelen opgezet zijn. Dus buitenkant GT en binnenkant RSAllepinie schreef:Wist niet dat de RS zo geleverd was met GT uitlaten en privilege-leer.
Nee dat bedoel ik niet. De buitenkant zijn gt bumpers en skirts. Interieur is ook GT. Alleen de aandrijflijn en remmerij en software is RS.Adinsx schreef:Patrick bedoeld denk ik andersom.
(Buitenkant RS, binnenkant GT)
Maar.. binnenkant is toch niet GT met die lichte kleuren?
Niet in NL. Dus het ik vermoed dat het een bij elkaar geraapt zooitje is.Adinsx schreef:Ik doelde op de velgen bij buitenkant, maar je hebt gelijk idd.
Maar had de GT zo'n licht interieur dan?
heb nog zo'n plofzak liggen in de schuur want dat stuur is spuglelijkChris schreef:Grappig, het zou dan de allereerste origineel NL GP zijn!-Ray- schreef:, dus het hoeft geen GP te zijn. zit zo te zien ook geen nummer in, maar das slecht te zien
Deze Clio reed voorheen hier in de regio, toen deze een jaar of drie geleden in Zoetermeer te koop stond, piste ik net naast de pot...
Leuk ding!
Was plofzak geen optie in NL?!
Toch zonde dat hij nu uit elkaar gaat...