PaulM schreef:wat kan je het beste doen (naast beest kapot schoppen) als een kat je tuin als openbaar toilet gebruikt? Denk dat ik morgen vroeg eens ga posten...
De grond bedekken met van die cacao-doppen, dat werkt perfect en het staat nog best sjiek ook!
Qua model, uitrusting en looks wint de Citroën het gemakkelijk. Bij de rally lijkt de DS3 de opvolger te zijn van de Clio. Het lijkt me wachten op een Clio met een 1.6 T motor.
antoine schreef:Qua model, uitrusting en looks wint de Citroën het gemakkelijk. Bij de rally lijkt de DS3 de opvolger te zijn van de Clio. Het lijkt me wachten op een Clio met een 1.6 T motor.
antoine schreef:Qua model, uitrusting en looks wint de Citroën het gemakkelijk. Bij de rally lijkt de DS3 de opvolger te zijn van de Clio. Het lijkt me wachten op een Clio met een 1.6 T motor.
of niet? wijfenhok die ds3
paar bloemetjes erop en ze glijden over de stoel
Agreed met alle respect, leuk auto's die DS3, absoluut, maar een clio 3 RS is van een hele andere orde. Maatje te groot als we het over hete hatches hebben.
Alleen dan in deze combi of geheel zwart. Al het andere is gewoon lelijk / gay / afzichtelijk / bedoeld voor vrouwen met een hoger IQ dan de mijne / verkopers / ICT-ers van 22 ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Merijn schreef:In het wit met getinte ramen zou ik er ook wel in gezien willen worden.
Stelletje j Wankers...
Alleen als ie dan laaag ligt
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco schreef:Al het andere is gewoon lelijk / gay / afzichtelijk / bedoeld voor vrouwen met een hoger IQ dan het mijne / verkopers / ICT-ers van 22 ...
Tja, van voren vind ik die DS3 een beetje matig. Vooral die vreemde dagrijverlichting is een flinke afknapper. Van binnen ziet het er wel weer netjes uit en zit mooi in elkaar. Zou hem zelf niet zo snel kiezen...
In een Autoweek-rijtest tijdens de persintroductie zeiden ze iets van "ja, leuke auto, kan meekomen met de hothatches, maar het onderstel kan de pk's niet aan, dat wat ze bij RenaultSport wel goed voor elkaar hebben".
Maar ik was dus vooral benieuwd naar de mening nu in het blad
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Adinsx schreef:In een Autoweek-rijtest tijdens de persintroductie zeiden ze iets van "ja, leuke auto, kan meekomen met de hothatches, maar het onderstel kan de pk's niet aan, dat wat ze bij RenaultSport wel goed voor elkaar hebben".
Maar ik was dus vooral benieuwd naar de mening nu in het blad
Die conclusie wordt dus ook getrokken wat ik tegen gekomen ben, qua luxe en afwerking kan de DS3 niet meekomen met de Mini en qua onderstel en scherpte niet met de Clio RS (cup)
PaulM schreef:wat kan je het beste doen (naast beest kapot schoppen) als een kat je tuin als openbaar toilet gebruikt? Denk dat ik morgen vroeg eens ga posten...
De grond bedekken met van die cacao-doppen, dat werkt perfect en het staat nog best sjiek ook!