PaulM schreef:wat kan je het beste doen (naast beest kapot schoppen) als een kat je tuin als openbaar toilet gebruikt? Denk dat ik morgen vroeg eens ga posten...
Heb d'r ook last van maar die klote beesten zijn er als jij op je nest ligt te knorren.
Heb al een waterpistool standby staan, ze houden niet zo van water, maar ja je moet ze wel zien.
We hebben het zelf ook om de tuin staan om de kat van de buren er buiten te houden en de onze binnen te tuin.
Had eerst het schrikdraad voor grootvee bij m'n ouders opgehaald, maar dat was net even té grof
Nu een speciaal setje tegen katten bij vijvers. Die schok voel je zelf tot aan je schouder zeg maar.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
haha ja dat is ook wel een mooie, tesla coil midden in de tuin leert ze ook wel af heb er normaal geen last van maar ben nu de tuin aan het omgooien en dat braak liggende zand is net 1 grote kattebak ga boel bestraten maar duurt nog paar weken iig.
Steven schreef:Hm ja... klinkt suf maar hier zit meer markt in dan die ouwe reno rommel
Denk ik ook. Alleen niet op stations, bushaltes, zoals in het artikel wordt gesuggereerd. Ik zet mijn mtb iig niet op het station hier in Nijmegen. Dan weet ik zeker dat ik na een uurtje een nieuwe kan kopen.
Ik heb hier nog twee echte renault bodywarmers in de kast liggen.
Zijn die zwarte dingen die ze wat jaar geleden allemaal weggaven.
Ik dacht misschien hier iemand die ik er blij mee kan maken?
Tevens nog een bak staan met allemaal boutjes en dingetjes van een renault 5 GTT.
Gratis af te halen in joure.
Bij interesse graag even een mailtje
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"