je mag de mijne wel kopen..tutuur schreef:Ik was eindelijk zo ver dat ik de overstap durfte te maken
Heb ook nog wel een ander op het oog maar deze was gewoon te aantrekkelijk!
ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Zal ik de rest dan maar voor zijn.
500 euro
500 euro

-

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Aansteller 

Iemand ervaring met auto mat rollen? 

Wat voor verf is het beste? En ik neem aan met een schuimroller? 

Weet ik niet
dank
-
zo dan, anders reageer je normaal of gewoon niet tutoer.. 
overigens geen ervaring met een auto rollen. welke auto wil je rollen? toch niet dat 5je of wel??

overigens geen ervaring met een auto rollen. welke auto wil je rollen? toch niet dat 5je of wel??
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zal de 5 wel worden, en dan saai mat zwart.... Wees toch eens origineel man.Martijn Kool schreef: overigens geen ervaring met een auto rollen. welke auto wil je rollen? toch niet dat 5je of wel??

Project: GTT Blue Sport
Haha, sorry was idd ff in de vervelend modus 
Rollen kan je het beste gewoon met zo'n schuimroller doen, wil je echt een heel strak resultaat kan je de boel achteraf nog waterproofen.
Verf weet ik zo niet, heb zelf wel eens een patrol gerold met karwei verf

Rollen kan je het beste gewoon met zo'n schuimroller doen, wil je echt een heel strak resultaat kan je de boel achteraf nog waterproofen.
Verf weet ik zo niet, heb zelf wel eens een patrol gerold met karwei verf

-
- Contacteer:
Is er nog iemand die deurstrips heeft liggen van een 16/ williams weet niet of die het zelfde zijn?
Ik. Uit wlk jaar komt je auto?
Williams en 16V zijn hetzelfde. Phase 1, die jij hebt, heeft wel een zwarte sierlijst en een 16V een grijze. Als je nieuwe koopt bij de dealer, moet je er apart zwarte tape bijkopen, waarmee je de zwarte sierlijst moet 'maken'.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ook hier; Ja.alexs schreef:Iemand ervaring met auto mat rollen?
Kijk even hier;
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 70#2133570
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Niet zwart, ik dacht aan jaune sirius maar dan extra mat.Gerald schreef:Zal de 5 wel worden, en dan saai mat zwart.... Wees toch eens origineel man.Martijn Kool schreef: overigens geen ervaring met een auto rollen. welke auto wil je rollen? toch niet dat 5je of wel??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaat dat goed als je dat gaat rollen, ik zou zeggen met die kleur laat hem spuiten, maar goed ik kan niet in jouw portomonee kijken natuurlijk.alexs schreef:Niet zwart, ik dacht aan jaune sirius maar dan extra mat.Gerald schreef:Zal de 5 wel worden, en dan saai mat zwart.... Wees toch eens origineel man.Martijn Kool schreef: overigens geen ervaring met een auto rollen. welke auto wil je rollen? toch niet dat 5je of wel??
Matte blanke lak er over en klaar, let wel dan kan je nooit meer poetsen enz.

Hoezo? omdat het ruw is ofzo
[img]http://nsm01.casimages.com/img/2008/02/ ... 731007.jpg[/img]
hmm
Weetje, onndanks dat mijn lak nog best aardig is, het is echt een foeilelijke kleur, en ik wil iets mats, maar als ik dit zo zie is geel het ook niet echt. Ik zal ook een soort 2-tone krijgen want ik heb die huge plastic strips op de zeikant.
hmm

Weetje, onndanks dat mijn lak nog best aardig is, het is echt een foeilelijke kleur, en ik wil iets mats, maar als ik dit zo zie is geel het ook niet echt. Ik zal ook een soort 2-tone krijgen want ik heb die huge plastic strips op de zeikant.
-
lolalexs schreef:Niet zwart, ik dacht aan jaune sirius maar dan extra mat.Gerald schreef:Zal de 5 wel worden, en dan saai mat zwart.... Wees toch eens origineel man.Martijn Kool schreef: overigens geen ervaring met een auto rollen. welke auto wil je rollen? toch niet dat 5je of wel??
das een parelmoerachtigekleur
ik weet er niet van, maar ik weet wel dat je metallic en parelmoer niet kunt rollen hahahaha

of bedoel je dat geel wat op die nieuwe megane en op de oude megane coupe zit?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ja 
Ik snap ook wel dat je het effect wat jaune sirius heeft nooit in het mat krijgt.
Ik ga eerst al het plastic opfrissen, eens kijken wat dat uithaalt.

Ik snap ook wel dat je het effect wat jaune sirius heeft nooit in het mat krijgt.

Ik ga eerst al het plastic opfrissen, eens kijken wat dat uithaalt.
-
- Contacteer:
Godver, wil ik de bougie kabelset bestellen bij Ktec voor onze Grand Prix
kan je daar alleen maar met creditcard betalen

kan je daar alleen maar met creditcard betalen

-
3seconden kijken op de ktec site levert dit op
We are happy to accept bank transfers direct into our account. If wishing to pay by this method please e-mail or fax your order to us so we can confirm the total price and delivery time. We will then reply to you, including our bank details, to allow you to make the transfer. Please also include your full contact details and address with any order and fax a confirmation to us once the transfer has been made.

We are happy to accept bank transfers direct into our account. If wishing to pay by this method please e-mail or fax your order to us so we can confirm the total price and delivery time. We will then reply to you, including our bank details, to allow you to make the transfer. Please also include your full contact details and address with any order and fax a confirmation to us once the transfer has been made.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
hehe, baalde dus had geen zin om verder te kijken
Bedankt, heb ze een mailtje gestuurd

Bedankt, heb ze een mailtje gestuurd

Die lapmiddelen voor plastic delen zijn ook waardeloos zeg, zodra de zon erop staat verdampt het spul voor je ogen. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maak het plastic maar eens rustig warm met een fohn of verfbrander en kijk wat er gebeurd.alexs schreef:Die lapmiddelen voor plastic delen zijn ook waardeloos zeg, zodra de zon erop staat verdampt het spul voor je ogen.
Is dat een oma weet raad manier? 
-
- Über-Spammer
slaolie al eens geprobeerd is wel heel erg budget maar het werkt meestal wel.
Maar een iets duurdere oplossing is de 'trim restorer van Poorboy's World bevalt mij uitstekend, en ruikt ook nog wel verrassend lekker
Maar een iets duurdere oplossing is de 'trim restorer van Poorboy's World bevalt mij uitstekend, en ruikt ook nog wel verrassend lekker
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tipje van een bevriende spuiter.alexs schreef:Is dat een oma weet raad manier?
Of je spuit ze matzwart met hittebestendige motip. Dan verkleuren ze nooit meer 

-