ACT: ICT en (web) Design.

Plaats reactie
Ferdy
Über-Spammer

Kijk, de jobs liggen hier voor het oprapen ! :)

Wat zoeken ze precies bij jullie, Johan ?
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Van alles: http://www.logica.nl/we-are-logica/care ... le%20jobs/.

Mainframe/java/SAP/Testen/infrastructuur/Projectmanagement. Liefst wel ervaring en minimaal HBO werk/denk niveau.
Laatst gewijzigd door Johan op wo 30 mar 2011 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
PaulM

Johan schreef:hehe paul, krijg je een flinke bonus als je een nieuwe medewerker binnen haalt :p? Je kunt ook via mij bij Logica aan de slag. IT, consultancy en/of bedrijfskundige skills zijn wel gewenst. Logica is een van de grootste ICT dienstverleners van west-europa. Veel vestigingen door heel NL.
qua bonus laat ik me niet over uit ;) :P GX is nu grootste van Nederland op CMS gebied en we zijn bezig in USA en belgie. :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Wat is nou eigenlijk leuk om te doen op een Ipad?? Zit er nu iets meer dan een dag mee te spelen maar ben dr eigenlijk al helemaal klaar mee.

Je hebt eigenlijk gewoon helemaal niets aan die apple troep
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Wat is nou eigenlijk leuk om te doen op een Ipad?? Zit er nu iets meer dan een dag mee te spelen maar ben dr eigenlijk al helemaal klaar mee.

Door verpatsen aan mij voor mooi prijsje! (F) (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Wouter de Wit schreef:Wat is nou eigenlijk leuk om te doen op een Ipad?? Zit er nu iets meer dan een dag mee te spelen maar ben dr eigenlijk al helemaal klaar mee.

hahaha... Ik heb precies hetzelfde probleem! Useless crap is het.

Het maakt het nog enigzins interessant als je 'm jailbreakt en Installous installeert, waardoor je de hele appstore leeg kan roven zonder te betalen. :) Maar zelfs dan is er eigenlijk geen ruk aan...

Ik zie ook echt de meerwaarde van een iPhone of Android toestel niet. Allemaal gecreeerde behoeftes die je helemaal NIETS opleveren.
Steven
Car: M536

Naja laatst met dat dumpert filmpje met die ouwe knar, zat ik ook te denken tis misschien wel iets voor m'n mams die nog steeds slecht met pc's overweg kan en muizen of mousepads niet wil begrijpen.

Is wel makkelijk op de bank internetten met zo'n ding volgens mij?
Tom
Moderator
Car: MB

Zolang je niet teveel wilt typen wel waarschijnlijk. Want dan typen vind ik gewoon ruk op zo'n touchscreen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

Mwoa... Ik zit liever op een compacte laptop te werken. Maar ik verwacht ook meer mogelijkheden van een PC/tablet dan de gemiddelde gebruiker.

Vraag jezelf af hoeveel gebruik je moeder ervan gaat maken en zet dat af tegen de prijs van zo'n ding. Dan zijn we snel klaar met deze discussie, denk ik. ;)
Steven

Gezien d'r een appel logo opzit, heb ik nog niet de ballen gehad om dat op te zoeken :D

Het touchscreen leek me wel makkelijk qua navigeren voor een digibeet als m'n moeder. En die doet toch al een half uur over 3 alinea's met normale mails typen, dus kan zo'n touchscreen het wel volgen denk ik hehe.
Merijn
Über-Spammer

Rond de 500 voor de instapper... Is een hoop geld!
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Iemand tips voor een 10/11'' netbookje?
Steven

350 voor de 1e versie... op zich wel te doen.

Ik wil m'n moeder gewoon op een hele simpele manier toegankelijk maken met het web. Denk dat zo'n tabletvorm daar wel handig voor is? Die enkele mail die ze per dag stuurt zal het niet om hangen.
Merijn
Über-Spammer

Tja... Misschien gaat ze er wel wat mee doen. Ik weet het niet... Give it a shot! :)
Riël
Über-Spammer

het voordeel is dat je er neit echt veel op afschrijft. Als je m nu tweedehands kunt kopen, kun je hem als ie niet bevalt vast weer verkopen zonder een cent verlies.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
antoine
Car: Renault Clio III RS

http://computer-software.marktplaats.nl ... mz-3g.html

Dit soort tablets zijn die gemakkelijk in gebruik? Misschien iets voor je moeder Steven?

Deze werkt niet via wifi maar alleen via GPRS?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Steven schreef:350 voor de 1e versie... op zich wel te doen.

Ik wil m'n moeder gewoon op een hele simpele manier toegankelijk maken met het web. Denk dat zo'n tabletvorm daar wel handig voor is? Die enkele mail die ze per dag stuurt zal het niet om hangen.
http://www.youtube.com/watch?v=r6yB8IYl3UE

Als deze meneer er mee overweg kan dan, gaat jou moeder dat ook wel lukken.
.:: TurboPowerr ::.
tutuur
Clubsponsor

Bevalt mij anders prima, ik zit vrijwel nooit meer op een pc.

Heb thuis ook wel een laptop maar ben sneller klaar met m'n phone als ik even iets op wil zoeken oid...
~thijs~
Contacteer:

Sorry Wout, maar de Macbooks en Mac pro's vind ik toch echt vele malen beter dan een windows bak...
Steven

antoine schreef:http://computer-software.marktplaats.nl ... mz-3g.html

Dit soort tablets zijn die gemakkelijk in gebruik? Misschien iets voor je moeder Steven?

Deze werkt niet via wifi maar alleen via GPRS?
Thnx voor het meedenken, maar het moet wel gewoon op de wifi voor thuis. Op zich vind ik zo'n ipad1 nog wel gaan qua prijs, je kan zeggen tis apple, maar tis ook wel apple, he Thijs? ;)

Aan de andere kant is iets wat gewoon op Android draait wel makkelijker met apps downen etc. zit je niet vast aan die appelboer.
Tino schreef:http://www.youtube.com/watch?v=r6yB8IYl3UE

Als deze meneer er mee overweg kan dan, gaat jou moeder dat ook wel lukken.
Steven schreef:Naja laatst met dat dumpert filmpje met die ouwe knar,...
;)
Riël
Über-Spammer

Ik heb de Mobii Tegra 2, die blaast die ipad wel weg.

Een aanrader. Zeker voor internetten. Vraag Hessel maar:)
~thijs~
Contacteer:

Tenks Stevie ;)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

~thijs~ schreef:

Sorry Wout, maar de Macbooks en Mac pro's vind ik toch echt vele malen beter dan een windows bak...
Het werkt misschien net ff mooier (en beter) maar voor het geld dat je voor normaal voor een Ipad moet betalen kan je ook wel iets anders kopen.

Voor mij hoeft het allemaal niet zo uitgebreid te zijn
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Riël
Über-Spammer

En dat het beter werkt is ook maar persoonlijk. Ik installeer nu voor kleine bedrijven email en cloudoplossingen waarbij ik instellingen moet doen op windows-pc's en macs.

Ze zijn allebei even ruk. Een simpel mailprogramma op mac osx is me ook meer dan eens gecrashed, net als dat outlook een drama is. Bovendien moet de mac altijd wat anders (mailtjes met bijlagen zijn een crime) en synchronisatie met verschillende calenders is ook een hoog opgeleid klusje :)

Nee, het is zijn meerprijs niet echt waard imho, ook niet wat hardware betreft want die is gewoon vergelijkbaar.

Apple doet gewoon hele goeie zaken met zijn naam.
PaulM

en het zie mij met een ipad gehalte speelt ook mee natuurlijk. zie genoeg mensen in de trein populair te doen met zo'n ding.
Merijn
Über-Spammer

Daar is ie dan wel weer handig... Zeker met een data abootje. Ik heb de mijne op het vliegveld vorige week wel gebruikt en in het vliegtuig ook. Dan is het wel makkelijk tijdverdrijf. Maar om er daar nou 1 voor aan te schaffen?? Nah...

Als ik veel met de trein zou reizen, zou ik er wel over denken trouwens.
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

In de trein heb je toch Wifi tegenwoordig? :) Ideaal met zo'n Aaipet, aldus dhr Stubbe :)

Heb laatst met de iPad2 van m'n collega gespeeld en ja, hij is sneller, lichter, dunner en heeft 2 camera's. Maar het blijft toch een hebbeding. Hoewel ik zijn 'kleine broertje' de iPod Touch elke dag gebruik om even snel de mail te checken etc heb ik nog niet de neiging een iPad te halen. Maar dat kan na de koninginnedag-gratificatie op het april-loonstrookje maar zo omslaan :P

PaulM schreef:qua bonus laat ik me niet over uit ;) :P GX is nu grootste van Nederland op CMS gebied en we zijn bezig in USA en belgie. :)
En ook de duurste inmiddels? (0)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
PaulM

PaulM schreef:Hallo, wij van <GX> zijn nog op zoek naar Software Engineers Medior of hoger, System Engineers (Tech) en Customer Services Professionals. Als je een baan zoekt hierin en het lijkt je wat laat het me weten! Voor info over de vacatures kan je ook kijken op http://www.gxsoftware.com/nl/bedrijf/vacatures.htm

Graag PMen! :)
:up:

ps hebben we geen vacature topic? of kan ik hem in het algemeen chat topic knallen :)

Adinsx schreef: En ook de duurste inmiddels? (0)
tja voor een simpel houtje touwtje website wel ja :) daar is het pakket te overkill voor.
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Ik hoor ze hier geregeld klagen, ook wanneer het om de serieus grote websites gaat :wink:
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ferdy
Über-Spammer

Zijn er hier trouwens mensen met verstand van Drupal ?
Merijn
Über-Spammer

Ferdy schreef:Zijn er hier trouwens mensen met verstand?
We zitten op een Renault-forum, Fer... ;)
Riël
Über-Spammer

Ferdy schreef:Zijn er hier trouwens mensen met verstand van Drupal ?
Wel eens mee gewerkt.
Merijn
Über-Spammer

Niet direct een IT vraag, maar wel een vraag over elektronica.

Ik heb een Panasonic Viera plasma TV. Als ik BBC kijk, dan krijg ik automatisch subtitles in beeld. Ik krijg dat maar niet weg! Iemand een oplossing hiervoor??
Robke
Car: Lexus IS250

Druk op het knopje subtitles, dan wordt de ondertiteling uitgezet. Nadeel is wel dat dan de gehele ondertiteling uitstaat dus ook op Discovery.
Zo is het bij mijn Viera in ieder geval.
Merijn
Über-Spammer

Welk knopje subtitles? :P :S
Plaats reactie