indien je op zoek bent naar een digitaal dashboard voor in je circuit auto of een straatauto. Dan moet je eens op de site van jeroen vd belt kijken. Heeft voor €479,50 translogic displays te koop. Heb de mijne vandaag binnengekregen. Ziet er erg netjes en kwalitatief hoogwaardig uit. Mijn isziens een goede optie in vergelijking tot een steck. Die wou ik eerst kopen.
jacob schreef:indien je op zoek bent naar een digitaal dashboard voor in je circuit auto of een straatauto. Dan moet je eens op de site van jeroen vd belt kijken. Heeft voor €479,50 translogic displays te koop. Heb de mijne vandaag binnengekregen. Ziet er erg netjes en kwalitatief hoogwaardig uit. Mijn isziens een goede optie in vergelijking tot een steck. Die wou ik eerst kopen.
Afgelopen zaterdag heb ik het dashboard bij Jeroen in zijn 5-je op de demo-mode gezien en het is echt een zeer mooi display!
Maar vooral de manier waarop Jeroen het in de originele behuizing heeft gebouwd is fenomenaal!
Weet iemand toevallig waar ik de Williams stikker voor op de achterklep kan halen (behalve de dealer) iemand de maat ervan weet? er staat zat op Ebay maar of dat goed is?? evt kan ik de stikker wel bestellen bij de dealer €45.00
jacob schreef:indien je op zoek bent naar een digitaal dashboard voor in je circuit auto of een straatauto. Dan moet je eens op de site van jeroen vd belt kijken. Heeft voor €479,50 translogic displays te koop. Heb de mijne vandaag binnengekregen. Ziet er erg netjes en kwalitatief hoogwaardig uit. Mijn isziens een goede optie in vergelijking tot een steck. Die wou ik eerst kopen.
Wat is de site van jeroen vd belt kijken i.v.m. de translogic displays.
Kan het zo gauw niet vinden.
tutuur schreef:Is het eigenlijk mogelijk om een bericht aan meerdere rtcers tegelijk te sturen?
Als gebruiker (uiteraard) niet. Je kunt het wel aan ons vragen. Ligt toch echt aan wat het is. Voor de meeste meldingen hebben we het forum, daar wordt vrijwel nooit een uitzondering voor gemaakt. Enige dat we doen is de contributiemelding.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"