Haas ik heb nog een setje remklauwen liggen, de staat ervan nog even checken, misschien is het iets voor jou? mag je zo hebben.Haas schreef:het zal allemaal wel, dan heb ik jou vastverkeerd begrepen.. Handig!-PAZ- schreef:Dat klopt idd, de draad zit in de haak in niet in het zuiger gedeelte. Dat bedoelde ik dus ook. Dan zal je idd een paar andere haken moeten regelen.![]()
Ik had klauwen liggen, maar die zitten al op mijn 19. Heb nog wel eensetje liggen, maar daar is 1 nippel afgebroken en 1 vaste zuiger.. geen porum dus.-PAZ- schreef:Wat is er eigenlijk mis met je huidige klauwen??
Nou, maar een setje nieuw dan
[Clio GT Turbo]Remmerij perikelen
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl


Alleen voor dat geld kon ik ze niet laten liggen, heb dus al nieuwe besteld


Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
de kerstman was laat dit jaar... of sinterklaas vroeg?!
anyway:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 009405.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 009404.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 009403.jpg[/img]
de tweede achterklauw was niet goed, daar komt een ander voor.
Vrijdagavond nog wat gestoeid met het interieur en de (vergeten te schroeven) riemen. Die bouten zijn overigens nogal gaar, die eruit kwamen. Is een 8.8je genoeg? Wil er eigenlijk gewoon nieuwe 8.8 ELVZ M10x40 insnukken...?
Binnenkort maar eens op zijn wieltjes zetten, dan kunnen we eens verder met het vooronder.[/img]
anyway:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 009405.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 009404.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 009403.jpg[/img]
de tweede achterklauw was niet goed, daar komt een ander voor.
Vrijdagavond nog wat gestoeid met het interieur en de (vergeten te schroeven) riemen. Die bouten zijn overigens nogal gaar, die eruit kwamen. Is een 8.8je genoeg? Wil er eigenlijk gewoon nieuwe 8.8 ELVZ M10x40 insnukken...?
Binnenkort maar eens op zijn wieltjes zetten, dan kunnen we eens verder met het vooronder.[/img]
zow dat ziet er wel netjes uit.. uit de UK kwam dit setje?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Volgens mij zijn die bouten fijn draad, dus gaat normaal draad niet passen.
Verder is THVZ (thermisch) beter dan ELVZ, lees de borstlab er maar eens op na. Electrolytisch verzinken veroorzaakt waterstofbrosheid in de bouten, waardoor ze dus sneller kunnen breken.
Wij hebben hier nog een deel van een M36 draadeind gehad, wat in glasscherven uit elkaar was gespat, nadat ie gewoon op de grond viel.
Nu zal het bij die kleine boutjes misschien wel meevallen, maar kep toch echt wel es gehad dat ik zomaar een boutkop eraf draai bij nieuwe THVZ-bouten.
Verder is THVZ (thermisch) beter dan ELVZ, lees de borstlab er maar eens op na. Electrolytisch verzinken veroorzaakt waterstofbrosheid in de bouten, waardoor ze dus sneller kunnen breken.
Wij hebben hier nog een deel van een M36 draadeind gehad, wat in glasscherven uit elkaar was gespat, nadat ie gewoon op de grond viel.
Nu zal het bij die kleine boutjes misschien wel meevallen, maar kep toch echt wel es gehad dat ik zomaar een boutkop eraf draai bij nieuwe THVZ-bouten.
ELVZ bedoel je?Steven schreef:Nu zal het bij die kleine boutjes misschien wel meevallen, maar kep toch echt wel es gehad dat ik zomaar een boutkop eraf draai bij nieuwe THVZ-bouten.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Oie ik zie dit topic en denk: ja hij heeft weer wat gedaan ....maar nee 

ik denk precies hetzelfde.... lang geleden dat ik dit topic heb gezien.
Geen reden tot aandacht dus
Geen reden tot aandacht dus
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Jammer...euh roest ie al weer ?

Haas werkt gewoon veel teveel voor een ander. Als dat circuithok klaar is, gaan we eens aan de volgende verder. Ik ben er alleen maar om hem een beetje moed in te praten, want echt veel heeft ie niet aan me.


-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
JA of je probeert het gewoon eens Merijn..
Of ben je echt zo lomp dat je alles sloopt inclu je eigen handen ?

Of ben je echt zo lomp dat je alles sloopt inclu je eigen handen ?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Delegeren.... 

op pagina 4 van de projecten, ik zeg:



Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
oh 4 nog maar? ik had hem als laatste verwacht..
fijn dat dit topic weer omhoog was.. Ik zat van de week nog eens te mijmeren over: "wie was ook al weer met die gt-clio bezig" en "rijd dat ding nu al eens goed?"
ik hoop dat die eens afkomt en dan lekker wordt gebruikt waar een auto voor gebruikt wordt..
SCHEUREN!!

fijn dat dit topic weer omhoog was.. Ik zat van de week nog eens te mijmeren over: "wie was ook al weer met die gt-clio bezig" en "rijd dat ding nu al eens goed?"
ik hoop dat die eens afkomt en dan lekker wordt gebruikt waar een auto voor gebruikt wordt..
SCHEUREN!!
