ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
Op 80 wegen ja 

-
ik trap ook aardig nu en rij boven 1op20
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Gelukkig zijn ze ook lekker betrouwbaar 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Inmiddels 359.120 op de teller en aan duur onderhoud in z'n hele leven alleen 4 nieuwe verstuivers gehadtutuur schreef:Gelukkig zijn ze ook lekker betrouwbaar

-
- Contacteer:
Hier misschien iemand die een betrouwbaar en goed iemand weet om
het blok van onze Clio 1.8 16v over te bouwen ?
het blok van onze Clio 1.8 16v over te bouwen ?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Komt hij weer...
Ik heb zo'n 1.9d gehad en dat was één bonk ellende. Nu met de dCi 20.000 km probleemloos op 2,5 ton. En je rijdt nog luxe ook. Koop er nou maar één, ben je meteen van je vooroordeel af.
@Kool. Verbruik op de boordcomputer of berekend?
Ik heb zo'n 1.9d gehad en dat was één bonk ellende. Nu met de dCi 20.000 km probleemloos op 2,5 ton. En je rijdt nog luxe ook. Koop er nou maar één, ben je meteen van je vooroordeel af.
@Kool. Verbruik op de boordcomputer of berekend?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
berekend
boordcomputer staat meestal op 4.1, als ik wil kan ik die op 3.8 krijgen maar das niet zo leuk rijden.
oftewel, dies nog optimistischer
boordcomputer staat meestal op 4.1, als ik wil kan ik die op 3.8 krijgen maar das niet zo leuk rijden.
oftewel, dies nog optimistischer
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Miss is het verstandigste om vag te gaan rijden
Jullie hebben miss mazzal maar al die horror verhalen dan?
Heb btw ook geen zin om 3000 euro er aan uit te geven, weet wel waar ik dat liever aan uit besteed

Jullie hebben miss mazzal maar al die horror verhalen dan?
Heb btw ook geen zin om 3000 euro er aan uit te geven, weet wel waar ik dat liever aan uit besteed

-
ga jij maar lekker vag rijden dan
ik zeg niet dat die dci dingen alles zijn maar ik heb de mijne nu ruim een jaar en heb er minder dan 3k voor betaald. koop maar is een vag diesel van dat bouwjaar, kom je er niet met 3k, ook niet met 4k
ik zie je al straks
polo 1.9 sdi-R
whahaha
ik zeg niet dat die dci dingen alles zijn maar ik heb de mijne nu ruim een jaar en heb er minder dan 3k voor betaald. koop maar is een vag diesel van dat bouwjaar, kom je er niet met 3k, ook niet met 4k
ik zie je al straks
polo 1.9 sdi-R
whahaha
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Hmmm nu heb ik een r9-R, r5-R en een clio Rti 

-
Clio RTI-P-X-DELUXE-2k
toch?
toch?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Moet je toch wel weten 
Martijn gaat door voor de semi-slicks

Martijn gaat door voor de semi-slicks

-
- Car: R19.R
Zullen we de horror verhalen omtrent vaag dan maar achterwege houdenMartijn Kool schreef:ga jij maar lekker vag rijden dan
ik zie je al straks
polo 1.9 sdi-R
whahaha

Straks durft die jongen geen enkele auto meer te kopen
Ik rij al renault dus tsja 

Kan je nog wel wat VAG diesel horror verhalen vertellen hoor!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ken er ook wel wat... Echter hebben golfjes 3 zich wel aardig bewezen 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Lex kent er vast ook nog wel, ik kan er ook nog wel een aantal opnoemen 

Toch aardig wat mensen van hier die in de VAG wereld werken of gewerkt hebben!! (viel me gewoon ff op)
Die golfjes 3 waren/zijn opzich wel goed, maar die weten dan ook wel weer wat roesten is...
Die golfjes 3 waren/zijn opzich wel goed, maar die weten dan ook wel weer wat roesten is...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Das waar 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanmorgen nog het vervangen van een cilinderkop verkocht....uitgesleten op de plek waar de verstuivers zitten.....4100,- ex. en geen coulance meer.paulvanrooij schreef:Lex kent er vast ook nog wel, ik kan er ook nog wel een aantal opnoemen

En nog zijn er nog mensen binnen ons bedrijf dat Renaults slechter zijn

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik weet er alles van man, heb 2 jaar lang coulance en garantie moeten aanvragen voor die dingen, je bleef bezig!!Lex schreef:Vanmorgen nog het vervangen van een cilinderkop verkocht....uitgesleten op de plek waar de verstuivers zitten.....4100,- ex. en geen coulance meer.paulvanrooij schreef:Lex kent er vast ook nog wel, ik kan er ook nog wel een aantal opnoemen
![]()
Hadden al standaard een brandstofpomp in de service auto liggen voor de 3b en 3c passat's...
Btw, nu ik bij Saab zit, daar kunnen ze d'r ook wat van hoor!! 2 weken geleden nog een reparatie van een brandstofpomp verkocht voor een 2.2 diesel (opel motor) á 3750,- euro!! Bijna 10 uur werk wat daar in gaat!
Mazda doen we ook veel in, en die Mazda 6 diesel dingen, daar gaan ook regelmatig andere verstuivers, roetfilters, EGR kleppen e.d. in... vinden ze bij de leasemaatschappijen ook bijzonder leuk!!
Laatst gewijzigd door ARNO16V op wo 16 mar 2011 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Eigenlijk best triest dat er anno 2011 zulke slechte kwaliteit auto's zijn...
Toch klinkt het me wel bekend in de oren hoor!!Tom schreef:4100 voor een cilinderkop? Was die van witgoud ofzo?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hoop uurtjes werk, a 75 ex per uur (?) tikt hard aan
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is overal wel wat. Maar Renault is echt zo slecht niet als er gesuggereert wordt.ARNO16V schreef:Ik weet er alles van man, heb 2 jaar lang coulance en garantie moeten aanvragen voor die dingen, je bleef bezig!!Lex schreef:Vanmorgen nog het vervangen van een cilinderkop verkocht....uitgesleten op de plek waar de verstuivers zitten.....4100,- ex. en geen coulance meer.paulvanrooij schreef:Lex kent er vast ook nog wel, ik kan er ook nog wel een aantal opnoemen
![]()
Hadden al standaard een brandstofpomp in de service auto liggen voor de 3b en 3c passat's...
Btw, nu ik bij Saab zit, daar kunnen ze d'r ook wat van hoor!! 2 weken geleden nog een reparatie van een brandstofpomp verkocht voor een 2.2 diesel (opel motor) á 3750,- euro!! Bijna 10 uur werk wat daar in gaat!
Mazda doen we ook veel in, en die Mazda 6 diesel dingen, daar gaan ook regelmatig andere verstuivers, roetfilters, EGR kleppen e.d. in... vinden ze bij de leasemaatschappijen ook bijzonder leuk!!
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Klopt idd, maar moet toch zeggen, dat Kia het wel aardig voor mekaar heeft hoor!!
-
- Moderator
- Car: MB
paulvanrooij schreef:hoop uurtjes werk, a 75 ex per uur (?) tikt hard aan
Dat is vaak het punt idd. Heb nu een 2.5TDI bij de dealer staan (skoda) die niet zo mooi liep (zacht gezegd). Had gehoopt dat het uit te lezen was. Niet dus en nu blijken er een aantal tuimelaars gewoon los in de kop te liggen (heel fijn). Ben benieuwd wat daar weer achter het euro teken komt te staan

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik denk dat Renault de slechtste tijd wel gehad heeft waar het nu bij andere merken begint. qua degelijkheid kan Renault nog veel leren van VW maar qua betrouwbaarheid doet het er niet zo veel meer toe.
Scheurende 2.0 TDI koppen en rammelende verstuivers heb ik ook wel meegemaakt. vooral die 2massa vliegwielen zijn een drama bij VAG. wat heb ik er daar veel van vervangen zeg.

Scheurende 2.0 TDI koppen en rammelende verstuivers heb ik ook wel meegemaakt. vooral die 2massa vliegwielen zijn een drama bij VAG. wat heb ik er daar veel van vervangen zeg.