1-0 1-1
Pas bij 120 kwam die voorbij!
Ben ik nu zo snel of kan hij niet rijden???
Wel leuk achteraf toen ik het kenteken opzocht op autoweek

Hou het maar op het laatste, die Alfa heeft lang niet alles open getrapt.kbr1 schreef:megane II 2.0 16v 135 pk vs Alfa 159 1750 Turbo 200 pk
1-0 1-1
Pas bij 120 kwam die voorbij!
Ben ik nu zo snel of kan hij niet rijden???
Wel leuk achteraf toen ik het kenteken opzocht op autoweek
Tegenpartij moet expert regelen (en betalen), gewoon die stakkers van de verzekering bellen en ze uitkafferen en zeggen dat ze expert moeten regelenSteven schreef:Krijg je dat standaard dan?
Naja morgen maar es bellen voor iets in Galmere, weinig zin om er ook nog vrije tijd voor op te offeren
die schatting kan je ff laten doen, maakt niet heel veel uit wat je invult eigenlijk.Tom schreef:Daar moet je mee beginnen eigenlijk. Dan hebben de verzekeringsmaatschappijen een indicatie van een bedrag. Hoe het verder gaat durf ik niet exact te zeggen maar in jou geval kan het best dat de tegenpartij een expert stuurt.
Oh, ik zie nu pas dat ik mn mobiel op stil had staan. Vond het al zo rustigSteven schreef:@Wouter, wat is nu het handigst voor het max haalbare? Dacht je ff te bellen maar je zag de bui al hanen ws.
Dagwaarde van mijn 19 16v phase 1 was in 2006 € 1250,-.Jeff rsi schreef:
Dagwaarde van een R19 16V fase1 zal ook wel een scheet zijn....
Beter poetsen Marcel,Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dagwaarde van mijn 19 16v phase 1 was in 2006 € 1250,-.Jeff rsi schreef:
Dagwaarde van een R19 16V fase1 zal ook wel een scheet zijn....
denk de V6tutuur schreef:met welke auto martijn?
Dat was zelfs mijn oude peugeot 205 waardRonald1916V schreef:Beter poetsen Marcel,Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dagwaarde van mijn 19 16v phase 1 was in 2006 € 1250,-.Jeff rsi schreef:
Dagwaarde van een R19 16V fase1 zal ook wel een scheet zijn....Ik had aan die van mij in 2007 voor 1650 schade, gewoon uit laten keren. geen total loss.
daarna gesloopt omdat ie stokverrot was.
Erg he!....Kom ook regelmatig wat auto's tegen die net even sneller zijn dan de diezel.......vanaf volgende week maar eens proberen met de Clio..Haas schreef:sja, ik sta altijd naast sjampoos met zin om te vlammen als ik die schijtdiesel bij heb. Als die 19 weer een keer rijdt en hij ís warm, kom ik alleen alto's en Panda's tegen met 83+'ers als bestuurder...![]()