Hehe je moest eens weten hoe dat ging, kwam terug van een begrafenis en was echt zo gaar als een kroket. Zus wilde zwager wat laten zien en ik zit mee te kijken met m'n suffe kop. Alles op de rem, bof zo op dat bussie.
Sta je dan op de linkerstrook, ik buk over de vangrail om een stuk koplampglas op te rapen (waarom, mag joost weten?).
In je pak in de koude wind die papierzooi invullen, kom je thuis wil je bellen. Waar is die telefoon toch? *$!^&$@&%^& die ligt nog in de middenberm!
Nou toen kwam helemaal het geniaalste idee van de dag, met een maat van me de spits in, denk stap ik ff uit om die telefoon te pakken.
Zo gezegd zo gedaan, alleen stapte ik 100 meter te vroeg uit, ik lopen langs die middenrail, begint opeens al het verkeer te rijden. Maat van me roepen dat ik erin moet terwijl ik probeer door te rennen tot waar die telefoon lag.
Uiteindelijk rende ik langs die vangrail en reed m'n maat ietsje door zodat de achterliggende vrouw naast me kwam rijden, terwijl ik de 60meter sprint in recordpoging probeerde af te leggen. Of ik wel goed bij m'n hoofd was!
Tja toen momentje verstandsverbijstering, ik naar m'n maat schreeuwen en zo door zijn bestuurdersraam naar binnen gedoken
En dan midden in de nacht om 12u nog even die neger verkopen aan 2 mafketels, na serieus 2 uur over de prijs onderhandeld te hebben. Ze boden 80 en ik hield vast aan 100. Hij is dus ook opgehaald voor 90.
Enige positieve is dat ik daarna wel een mooie chick scoorde in de kroeg van die neger (zwart geld?) centen