ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
mijn 19 hield m niet bij in ieder geval....
Zegt dat wat over zijn auto of ..... 

vraag maar aan Steven hoe snel mijn 19 is... of was... ? 

Nu word ik benieuwd, vast weer een mooi verhaal 
Volgens mij word steef echt zo'n verhalen opa: vroeger toen ik jong was .....

Volgens mij word steef echt zo'n verhalen opa: vroeger toen ik jong was .....

ik was zelf ook verbaasd 

-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Snelweg op staat er toch duidelijk 2 baans de snelweg op was eenTom schreef:2baans snelweg VS MR2 is ook een vreemde sprint natuurlijk
Toyota MR2 2.0 GT-i
Hier komt weer een mooie 
Reed vanmiddag rustig 110 over de a7 op weg naar huis. Zie ik een paar ronde xenonkoplampen dus ik was alert...
Word ik ingehaald door een carerra S, dus ik het gas er op en ben er naast gaan rijden.
Met handgebaren kenbaar gemaakt dat ie gas moest geven maar hij lachte wat dus ik dacht dit word niks...
Geef wat gas om er voor te gaan en opeens hoor ik een diep gebrul naast me.... Mijn voet ging uiteraard ook op de bodem!
Natuurlijk was het een 0-1 gevalletje maar zo heel bijzonder hard liep ie niet weg... Kijk ik net op autoweek: 385 pk
Als ik nu een F-turbo had gehad had ik kunnen lachen
Later reden we weer rustig en ging ik er voorbij, een brede grijns en een wuivend duimpje
Net mijn vriendin weg gebracht komt er een ibiza cupra 2001 naast me staan. Ik een beetje sjonnie achtig gasgeven en die gozer begon me letterlijk uit te lachen. Bij de volgende stoplichten keek hij me niet eens meer aan
Een dikke 1-0 dus!!

Reed vanmiddag rustig 110 over de a7 op weg naar huis. Zie ik een paar ronde xenonkoplampen dus ik was alert...
Word ik ingehaald door een carerra S, dus ik het gas er op en ben er naast gaan rijden.
Met handgebaren kenbaar gemaakt dat ie gas moest geven maar hij lachte wat dus ik dacht dit word niks...
Geef wat gas om er voor te gaan en opeens hoor ik een diep gebrul naast me.... Mijn voet ging uiteraard ook op de bodem!
Natuurlijk was het een 0-1 gevalletje maar zo heel bijzonder hard liep ie niet weg... Kijk ik net op autoweek: 385 pk

Als ik nu een F-turbo had gehad had ik kunnen lachen

Later reden we weer rustig en ging ik er voorbij, een brede grijns en een wuivend duimpje

Net mijn vriendin weg gebracht komt er een ibiza cupra 2001 naast me staan. Ik een beetje sjonnie achtig gasgeven en die gozer begon me letterlijk uit te lachen. Bij de volgende stoplichten keek hij me niet eens meer aan

Een dikke 1-0 dus!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Priceless 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
R9 power..........puppy power.....normaal gesproken.....



Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Je hebt bijna 24 uur de tijd gehad om daarover na te denken....dussszzz..Jeff rsi schreef:Ik snap heust wat er bedoeld word met een zwarte swift.....
Was te lui om daarop te reageren.....

(geintje moet kunnen)
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
vanmorgen even lekker wegtrekken bij verkeerslichtje, komt er een Seat Leon mee.
Was een 160 pk benzine, verloor dit uiteraard wel maar viel me niet tegen van de diezel.
Later verderop kon ik hem wel volgen op de tussensprintjes, aangezien de Megane uiterlijk niet te zien is dat het een diesel betreft is de dag van de Leon rijder weer oke vermoed ik.
Ik leid dit af aan de smile op zijn toet toen hij langsreed.....
... de lekker puh was af te lezen van zijn toet.
Was een 160 pk benzine, verloor dit uiteraard wel maar viel me niet tegen van de diezel.
Later verderop kon ik hem wel volgen op de tussensprintjes, aangezien de Megane uiterlijk niet te zien is dat het een diesel betreft is de dag van de Leon rijder weer oke vermoed ik.
Ik leid dit af aan de smile op zijn toet toen hij langsreed.....

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
R9-R vs impreza gtt. 1-0
Het scheelde niet veel maar kon em wel voor blijven
Het scheelde niet veel maar kon em wel voor blijven

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
RS182 vs Dodge pick-up.
0-1
Gisteravond kwam ik richting mijn favoriete dubbele stoplichten aanrijden. (2 baans linksaf, en vervolgens rechts de A12 op).
Rechts stond een pick-up, beetje lampen erop etc. etc.
M'n vriendin vroeg, kun je die pakken?
Ik: Oh, vast wel.
Dus ik rolde op de linkerbaan uit, en 25m voor ik bij de stopstreep was werd het stoplicht groen. Dus in de 2, snel langs de pick-up op dacht ik...
Nu nam die kerel al iets de binnenbocht, maar eenmaal dat ik langszij was, dacht ik "hup er voorbij, voorlangs naar de A12".
Die kerel had andere plannen en gaf me een pot gas
.
Wilde even nog serieus naar 7000tpm trekken, maar vriendinlief piepte al. En alsnog had ik het niet gehaald denk ik
Dus remmen, achterlangs naar de A12.
Het was een Dodge, zilver, maar kenteken of motortype helaas niet kunnen zien.
Wel 2 dikke pijpen aan de rechterzijde, dus ik vermoed wel wat Amerikaanse muscle power
0-1
Gisteravond kwam ik richting mijn favoriete dubbele stoplichten aanrijden. (2 baans linksaf, en vervolgens rechts de A12 op).
Rechts stond een pick-up, beetje lampen erop etc. etc.
M'n vriendin vroeg, kun je die pakken?
Ik: Oh, vast wel.
Dus ik rolde op de linkerbaan uit, en 25m voor ik bij de stopstreep was werd het stoplicht groen. Dus in de 2, snel langs de pick-up op dacht ik...
Nu nam die kerel al iets de binnenbocht, maar eenmaal dat ik langszij was, dacht ik "hup er voorbij, voorlangs naar de A12".
Die kerel had andere plannen en gaf me een pot gas

Wilde even nog serieus naar 7000tpm trekken, maar vriendinlief piepte al. En alsnog had ik het niet gehaald denk ik

Dus remmen, achterlangs naar de A12.
Het was een Dodge, zilver, maar kenteken of motortype helaas niet kunnen zien.
Wel 2 dikke pijpen aan de rechterzijde, dus ik vermoed wel wat Amerikaanse muscle power
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Dat zijn de mooisten he, een dikke aso pick-up en gewoon een RS aan snot rijden.Adinsx schreef:RS182 vs Dodge pick-up.
0-1
Gisteravond kwam ik richting mijn favoriete dubbele stoplichten aanrijden. (2 baans linksaf, en vervolgens rechts de A12 op).
Rechts stond een pick-up, beetje lampen erop etc. etc.
M'n vriendin vroeg, kun je die pakken?
Ik: Oh, vast wel.
Dus ik rolde op de linkerbaan uit, en 25m voor ik bij de stopstreep was werd het stoplicht groen. Dus in de 2, snel langs de pick-up op dacht ik...
Nu nam die kerel al iets de binnenbocht, maar eenmaal dat ik langszij was, dacht ik "hup er voorbij, voorlangs naar de A12".
Die kerel had andere plannen en gaf me een pot gas.
Wilde even nog serieus naar 7000tpm trekken, maar vriendinlief piepte al. En alsnog had ik het niet gehaald denk ik![]()
Dus remmen, achterlangs naar de A12.
Het was een Dodge, zilver, maar kenteken of motortype helaas niet kunnen zien.
Wel 2 dikke pijpen aan de rechterzijde, dus ik vermoed wel wat Amerikaanse muscle power
Als ie een spoiler op de achterrand van de laadbak had staan was het ws. een SRT-10. doet in iets meer dan 5 seconden naar de 100. ligt de zelfde motor in als de nieuwe Viper. een 8.3 V10 met 517 PK en 712Nm koppel, daar houd je echt geen ruk aan met je RS.

Als ze ooit nog eens die wegenbelasting gaan veranderen en ik moet gaan lappen voor m'n 2600kg zware W200 en er een gunstige regeling voor terug komt weet ik wel waar m'n zuur verdiende spaargeld heen gaat.

In Zwolle rijd er een zwarte SRT-10 rond met stratenmaker er in, zie 'm nog wel eens stoplichtsprintjes doen tegen Golfjes enzo met de kar er achter vol met stenen.

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Die heb je in Amerika niet zo veel.Tom schreef:Paar bochten.............
Een europese auto moet hard de hoek om gaan en hard rechtdoor willen. bij een Amerikaan heb je zo'n indrukwekkende auto onder je kont dat je al die extra's niet eens mist.

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
SRT-10 was het niet denk ik, zó hard klonk het nou ook weer niet.
Ik kon (mocht) niet vol op het gas van mijn wederhelft, dus misschien was het wel een gekietelde 1500?
Ik ga het in de gaten houden, zie hem wel eens vaker rijden.
Een SRT-10 is érg gaaf inderdaad.
Op het Autoweekforum zit ene Axxel met een flink aangepakte SRT-10.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v54/i ... s/alex.jpg[/img]
Doet er ook dragraces mee en laat ons soms genieten in het stoplichtsprintjes-topic.
Geweldig
Ik kon (mocht) niet vol op het gas van mijn wederhelft, dus misschien was het wel een gekietelde 1500?
Ik ga het in de gaten houden, zie hem wel eens vaker rijden.
Een SRT-10 is érg gaaf inderdaad.

Op het Autoweekforum zit ene Axxel met een flink aangepakte SRT-10.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v54/i ... s/alex.jpg[/img]
Doet er ook dragraces mee en laat ons soms genieten in het stoplichtsprintjes-topic.
Geweldig

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Exact, zijn ze gewoon te zwaar voor. Zo'n soort apparaat hebben ze ook een keer in Top Gear getest (volgens mij een ford variant). Eerst wel positief en daarna wat minder positiefTom schreef:Paar bochten.............

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Je kunt een Ford F150/250 of wat dan ook niet vergelijken met een RAM SRT-10, daar moet je een RAM 1500 of 2500 naast zetten. een SRT heeft een compleet ander onderstel en daar is toch nog wel serieus over nagedacht.Maarten-Jan schreef:Exact, zijn ze gewoon te zwaar voor. Zo'n soort apparaat hebben ze ook een keer in Top Gear getest (volgens mij een ford variant). Eerst wel positief en daarna wat minder positiefTom schreef:Paar bochten.............

Een W200 zoals ik heb is waarschijnlijk de slechtst sturende amerikaan ter wereld, en dan heb ik 'm ook nog eens verhoogd en grotere wielen er onder. en nog driften he.

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ze hadden wel de variant met de V8 uit de Ford GT als ik het mij goed herinner. Dus daar zullen ze vast ook wel iets met het onderstel gedaan hebben
Desondanks blijft het natuurlijk leuk om met zo'n auto van alles aan snot te rijden bij het verkeerslicht.
Desondanks blijft het natuurlijk leuk om met zo'n auto van alles aan snot te rijden bij het verkeerslicht.
Vandaag op de A50 reed er een Impreza GTT achter me, hij was nogal "versierd" dus ik schakelde even terug naar de 4 om vol op het dieselpedaal te gaan staan.
Toen ik de vierde versnelling eindelijk had gevonden (duurt even met zo'n VAG bak...) en vol op het gas ging volgde hij in eerste instantie maar bij de 160 km/h haakte hij al af.... Dat kan twee dingen betekenen, 1; hij kon het niet bijhouden en gaf op, óf 2; hij werd bang van de roetwolk die ik netjes aan het verspreiden was.
Ik zag hem in m'n binnenspiegel wel met z'n hand voor z'n gezicht wapperen, dus ik gok op de tweede optie.
Daarna maar eventjes tot de 220 km/h doorgetrapt om de pijp een beetje schoon te blazen. De Impreza heb ik overigens niet meer langszij zien komen.
Toen ik de vierde versnelling eindelijk had gevonden (duurt even met zo'n VAG bak...) en vol op het gas ging volgde hij in eerste instantie maar bij de 160 km/h haakte hij al af.... Dat kan twee dingen betekenen, 1; hij kon het niet bijhouden en gaf op, óf 2; hij werd bang van de roetwolk die ik netjes aan het verspreiden was.

Ik zag hem in m'n binnenspiegel wel met z'n hand voor z'n gezicht wapperen, dus ik gok op de tweede optie.

Daarna maar eventjes tot de 220 km/h doorgetrapt om de pijp een beetje schoon te blazen. De Impreza heb ik overigens niet meer langszij zien komen.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
En in wat voor olietanker reed jij? 
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Saab foetsie?Robke schreef:In m'n Ibiza'tje...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
ja oke ....stomme vraag eigenlijk 

R9-r vs bmw 323ci 2-0
Was best lastig met dat zeiknatte weer
1-2 lag ie voor maar 3de schoot ik er voorbij
Was best lastig met dat zeiknatte weer

1-2 lag ie voor maar 3de schoot ik er voorbij
