met je 5 ja.. Met je 560SEL of je G300D uit 86 word het wel een stuk leuker als je auto 25 is geworden.Martijn Kool schreef:zozo, bespaar je 12 euro per maand
Die laatste weegt meer dna 2000kg.
met je 5 ja.. Met je 560SEL of je G300D uit 86 word het wel een stuk leuker als je auto 25 is geworden.Martijn Kool schreef:zozo, bespaar je 12 euro per maand
Motorrijtuigenbelasting, wegenbelasting is uit een ver verleden. Dus dekt het nu perfect de ladingtutuur schreef:Dit is toch het ACTdan moeten ze het geen wegenbelasting noemen... Dat impliceert toch dat het bedoeld is voor de wegen? Voor de zorg zijn weer andere inkomens...
Welke inkomens dekken die zorg dan? Ik snap wat je wil zeggen maar zo functioneert het toch niet. De regeringsbegroting zou een buffer moeten zijn welke alle gelden weer verdeelt.tutuur schreef:Dit is toch het ACTdan moeten ze het geen wegenbelasting noemen... Dat impliceert toch dat het bedoeld is voor de wegen? Voor de zorg zijn weer andere inkomens...
En als er nu zoveel oudjes zijn hadden ze dat eerder kunnen bedenken. Als we nu extra gaan betalen denk je dat dat ooit nog terugkomt wanneer de vergrijzing af loopt?
en loonbelasting dan? Krijg je dat uitgekeerd bij je loon?tutuur schreef: dan moeten ze het geen wegenbelasting noemen... Dat impliceert toch dat het bedoeld is voor de wegen?
Krijg je dat niet per maand uit betaald?Adinsx schreef:Was dat maar zo. Maar.. krijg wel een halve Twingo terug van onze blauwe envelop-vrienden
Welke partij was ook alweer vóór behoudt van hypotheekrenteaftrek?
Ik weet wel waar een groot del van het probleem ligt, het beste jongetje van de klas willen zijn...Riël schreef:Welke inkomens dekken die zorg dan? Ik snap wat je wil zeggen maar zo functioneert het toch niet. De regeringsbegroting zou een buffer moeten zijn welke alle gelden weer verdeelt.tutuur schreef:Dit is toch het ACTdan moeten ze het geen wegenbelasting noemen... Dat impliceert toch dat het bedoeld is voor de wegen? Voor de zorg zijn weer andere inkomens...
En als er nu zoveel oudjes zijn hadden ze dat eerder kunnen bedenken. Als we nu extra gaan betalen denk je dat dat ooit nog terugkomt wanneer de vergrijzing af loopt?
Die verdeling is mijns inziens het discussiepunt. Niet zozeer wat wij afdragen. Dat zou je, min of meer, in de samenleving terug moeten vinden.
ja, dat kan best zijn, maar als ze het op deze manier gaan volhouden met de beperkende maatregelen, ligt de economie straks helemaal op zijn gat.Merijn schreef:Laugh now, cry later... De HRA gaat eraan, hoe dan ook. Is het niet nu, dan is het wel over 10 jaar. Zet al dat teruggekregen geld maar weg op een rekening met goede rente, want je huis zal op termijn minder waard gaan worden.
Ik durf daar mijn hand wel voor in het vuur te steken...
Nou, dat 'voor niet minder' heb ik eens gedaan en nooit meer wat van gehoordtutuur schreef:Gewoon recht toe recht aan... Voor .... Wil ik het doen en niet minder...
Watdan? Iemand die geld bied voor de clio?
bieders en serieus gaat vrijwel niet samen op marktplaatsAdinsx schreef:Nou, dat 'voor niet minder' heb ik eens gedaan en nooit meer wat van gehoordtutuur schreef:Gewoon recht toe recht aan... Voor .... Wil ik het doen en niet minder...
Watdan? Iemand die geld bied voor de clio?
Iemand bied euro's (geen kamelen) inderdaad, best redelijk bod, en met een gat van 2000,-, kunnen we mooi op het midden uitkomen.
staat ook bij hun op de site.Adrian schreef:Ik krijg net een mailtje dat MB carperformance er mee stopt?!
Dat zou jammer zijn. Verkopen toch leuk spul
Lekker binnen blijven zitten, maat !~thijs~ schreef:mm is hier een brandje om de hoek:
http://www.nu.nl/binnenland/2452604/gro ... erdam.html
Het is wel makkelijk dat alles onder 1 dak zit maar tegenwoordig heeft iedereen internet en weten we het allemaal toch goedkoper te vinden..Gerald schreef:staat ook bij hun op de site.Adrian schreef:Ik krijg net een mailtje dat MB carperformance er mee stopt?!
Dat zou jammer zijn. Verkopen toch leuk spul
staat leuk spul op bijv die sets om je oliefilter te verplaatsen.Geert schreef:of ebay shops als deze, bieden toch dingen aan die andere toko's niet hebben
http://stores.ebay.nl/xc75fr
k-tec en cgb zijn nog maar relatief, iedereen bied wel een intercooler, silliconen slangenset of oliekoeler aan. Ik vind ze persoonlijk niet zo breed en niet zo diep op sommige vlakken.tutuur schreef:Daar heb je wel een punt shampoo, echter zag ik wel heel grote prijsverschillen tussen ebay en MB
Pakketjes kan je laten bezorgen dus dat is ook geen punt.
Ook ebay aanbieders hebben vaak een groot scala aan delen (bv k-tec en cgb)
Leuke shop, leuke producten. Maar ook weer een beetje van hetzelfde zoals ik hierboven al van mening ben. Het zijn natuurlijk wel de "makkelijke" dingen, maar als je dat eenmaal daar gekocht hebt (slangenset bijv) ben je er eigenlijk wel klaar mee.of ebay shops als deze, bieden toch dingen aan die andere toko's niet hebben
http://stores.ebay.nl/xc75fr
Bezorgen is leuk, maar ik ben niet zo veel thuis dus komt er altijd op neer dat ik het spul alsnog bij het postkantoor moet ophalen.tutuur schreef: Pakketjes kan je laten bezorgen dus dat is ook geen punt.
Laat je het bezorgen op je werkRonald1916V schreef:Bezorgen is leuk, maar ik ben niet zo veel thuis dus komt er altijd op neer dat ik het spul alsnog bij het postkantoor moet ophalen.tutuur schreef: Pakketjes kan je laten bezorgen dus dat is ook geen punt.![]()
Daarbij wel jammer dat MB er mee stopt, het het niet zo verwacht eigenlijk. de service e.d. was daar toch wel goed.