Wij (mijn man en ik) zijn al jaren trouwe renault-rijders. Onlangs hebben wij een (voor ons) nieuwe Clio RS gekocht. Het was een grote wens van mijn man om nog eens een 2 liter te hebben. Wij zijn er dan ook apetrots op. Hij moet nog wel hier en daar wat worden ''verfraaid'' , niet teveel toeters en bellen, maar leuke koplampen, achterlichten e.d. Jullie kennen het wel.
Wat nou zo leuk is, wij hebben die auto net een paar dagen, staat mijn man gisteren in huis, ziet iemand stoppen met een auto, iemand stapt uit en drukt iets bij ons tussen de ruitenwisser.
Dus mijn man direct naar buiten, vogel was al gevlogen, zit er een sticker op van de Renault-tuningclub. Wij vonden dat een hele leuke verrassing! Bedankt voor wie dat gedaan heeft!!!!
Het aantal Renaults wat wij gehad hebben weet ik niet meer precies, maar wij blijven terug komen op de Clio. Waarom de RS, omdat ie lekker sportief rijdt, stoer is en echt een auto is die je aanschaft om er goed voor te zijn. En dan bedoel ik het onderhoud e.d., wij hopen er dan nog enorm veel en lang rijplezier van te hebben.
Mochten er nog vragen zijn, mag altijd