Naja, die 80M2 waar ik in sleutel is niet echt fatsoenlijk te isoleren, het dak is enorm hoog en voordat je dat een beetje warm gestookt hebt is de auto al wel klaar.
Daarbij waait het al jaren binnen harder dan buiten en aangezien ik niet weet hoe lang ik daar nog kan blijven zitten doe ik er ook niets aan.
Ronald1916V schreef:Daarbij waait het al jaren binnen harder dan buiten en aangezien ik niet weet hoe lang ik daar nog kan blijven zitten doe ik er ook niets aan.
Vandaag bij Stouten in Oosterland, een Clio Williams. Tenminste : volgens de bestickering aan de buitenkant een Williams, maar er zat nog maar 1 stoel (en achterbank) in en dat was een 16V interieur.
Nog wel even onder de motorkap gekeken, zag daar een "spaghetti" spruitstuk zitten. Ik ben niet helemaal thuis in het verschil tussen Williams/16V, maar ik dacht dat een 16V toch een gietijzeren uitlaatspruitstuk had zitten ?
Is idd een 182. 132 kw doet wel pijn om de auto zo te zien
aulus de Boskabouter
#28 Gepost : dinsdag 29 juni 2010 15:04:05
Rang: Lid
Mijn broer heeft een motor uit dit type Clio (Clio II Fase III) ingebouwd in de Clio II Fase II RS. Dit blok heeft 182pk i.p.v 172. Maar inderdaad een lekkere klap moet dit zijn geweest!
Iemand die bij van Boxtel autodemontage te Gorinchem kan gaan kijken of de blauwe RS182 van hierboven daar staat?
Volgens 'Sloopautozoeker.nl' hebben ze een Clio II RS schadeauto staan en ik hoop die blauwe 182.
Heb ze al gemaild, maar er komt maar weinig reactie...
Van Boxtel autodemontage (8 uitvoeringen) Gorichem NL
Heeft de volgende overeenkomende voertuigen ingenomen:
Merk Model Type Deuren Brandstof Motor Bak
Renault Clio Hatchb. 2 benzine 1.2 Campus Hand
Renault Clio Hatchb. 2 benzine 1.2-16V Auth.Basis Hand
Renault Clio Hatchb. 4 benzine 1.2-16V Drive Hand
Renault Clio Hatchb. 4 benzine 1.4-16V Auth.Comf. Hand
Renault Clio Hatchb. 4 benzine 1.4-16V Dynam.Luxe Hand
Renault Clio Hatchb. 2 benzine 1.4-16V Priv.Luxe Hand
Renault Clio Hatchb. 4 diesel 1.5 dCi Auth.Comf. Hand Renault Clio Hatchb. 2 benzine 2.0-16V RS Hand
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90