ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
Een vraagje:
Zou iemand zijn chassisnummer van een megane 2 R26R in pm sturen aub?
Ik zou graag wat onderdelen bestellen bij renault maar de garage heeft een chassisnummer nodig om bepaalde onderdelen op te zoeken omdat de r26r niet is ingevoerd in belgië
Zou iemand zijn chassisnummer van een megane 2 R26R in pm sturen aub?
Ik zou graag wat onderdelen bestellen bij renault maar de garage heeft een chassisnummer nodig om bepaalde onderdelen op te zoeken omdat de r26r niet is ingevoerd in belgië
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Nog eens iets vreemds:
Waarom wordt de clio 1.5 dci 105 niet meer in NL geleverd? Terwijl dat ie in frankrijk en duitsland wel geleverd kan worden. Wat is dit nu weer voor slechte marketing truuk van Renault. Ook zijn die intrieurs van die diesels niet zo fantastisch hier in NL. Mag namekijk iets leasen over 2 mnd, dus ben een beetje aan het rondkijken.
Ik heb nu trouwens tijdelijk een clio-tje van 2008. 1.2-tje, ding brult het uit op de snelweg
en nog niet eens echt zuinig.
Waarom wordt de clio 1.5 dci 105 niet meer in NL geleverd? Terwijl dat ie in frankrijk en duitsland wel geleverd kan worden. Wat is dit nu weer voor slechte marketing truuk van Renault. Ook zijn die intrieurs van die diesels niet zo fantastisch hier in NL. Mag namekijk iets leasen over 2 mnd, dus ben een beetje aan het rondkijken.
Ik heb nu trouwens tijdelijk een clio-tje van 2008. 1.2-tje, ding brult het uit op de snelweg

haha... Zo'n 1.2 authentique? Die heb ik ook 30.000 km gereden. Wat een strontauto...
Al kon ik op een gegeven moment wel redelijk safe door bochten vlammen met dat ding.
Alleen zat je dan wel op de pasagiersstoel of tegen de ruit geplakt. Wat een heerlijke stoelen...
Om nog maar te zwijgen over dat plastieke stuur. 

Zelfde verhaal als de twingo van me ouders. Gem 1:12 bij 120 continu 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Exact zo'n authentique. Plastic dash met 0 uitstraling. 1ste versnelling is veel te kort. Vanaf stilstand in de 2de versnelling optrekken gaat gewoon goed. Maar sturen gaat nog wel redelijk strak vind ik, al gaat het veeel te licht. Maar het grootste probleem op de snelweg is gewoon het vermogen. Stoelen zijn niet echt super, je zit namelijk veel te hoog. Ook al staat de stoel in de laagste stand. Golf IV 1.4 van m'n moeder rijdt beter vind ik. Dan denk je echt van zo'n 5-je rijd zo slecht nog niet...Merijn schreef:haha... Zo'n 1.2 authentique? Die heb ik ook 30.000 km gereden. Wat een strontauto...Al kon ik op een gegeven moment wel redelijk safe door bochten vlammen met dat ding.
Alleen zat je dan wel op de pasagiersstoel of tegen de ruit geplakt. Wat een heerlijke stoelen...
Om nog maar te zwijgen over dat plastieke stuur.

Laatst gewijzigd door Johan op za 5 feb 2011 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Sturen gaat inderdaad lekker met dat ding. Zeker rag-style... 
Vanwege een reparatie aan mijn Civic had ik van de week 3 dagen een Honda Jazz meegekregen. Ik wist meteen weer waarom ik altijd zoveel harder reed in andere auto's. Wat is die CVT bak van de Civic lui en traag! Zelf schakelen is toch wel erg leuk.
Ook met een kleine motor kun je dan lol hebben.
Overigens was ik wel erg blij om weer in de Civic te stappen. Fantastische auto...

Vanwege een reparatie aan mijn Civic had ik van de week 3 dagen een Honda Jazz meegekregen. Ik wist meteen weer waarom ik altijd zoveel harder reed in andere auto's. Wat is die CVT bak van de Civic lui en traag! Zelf schakelen is toch wel erg leuk.

Overigens was ik wel erg blij om weer in de Civic te stappen. Fantastische auto...

haha uit het vliegtuig worden gezet omdat je STINKT.
lol @ shownieuws
Zemba stam ut 'groeten uit nederland'.
lol @ shownieuws

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Hoezo?Merijn schreef:Top Gear is voor mij nu officieel niet meer leuk...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ik vind er gewoon niks meer aan. Je hebt geen enkel moment nog het gevoel dat iets ook daadwerkelijk écht is. Natuurlijk is het al jaren geregisseerd, maar nu steken ze het ook niet meer onder stoelen of banken. En daarbij is het gewoon niet meer grappig... Zoals het vroeger wel grappig was, wat Clarkson deed.
Ik zit me tegenwoordig bijna te ergeren...
Ik zit me tegenwoordig bijna te ergeren...
-
- Moderator
- Car: Megane
Toch vond ik het wel leuk om te zien hoe de RS, cosworth en de Polestar het tegen elkaar deden 

-
Er zit nog steeds wel wat leuke humor tussendoor, maar bijvoorbeeld het laatste stuk van de reis door Albanie was echt compleet onnodig (/totaal geen toegevoegde waarde aan deze "test"). Dan laat ik nog maar even de test met het passen van een lijk in de kofferbak buiten beschouwing.....
Het is echt meer een amusementshow geworden dan een auto test programma.
Jammer genoeg neigt ook Fifth Gear af en toe naar die "show" kant, die "europa" versie daarvan is trouwens helemaal niet om aan te zien.
Edit vanwege post Patrick: Klopt, die test had nog een leuke toegevoegde waarde (onvoorstelbaar snel die Polarstar trouwens!
)
Het is echt meer een amusementshow geworden dan een auto test programma.
Jammer genoeg neigt ook Fifth Gear af en toe naar die "show" kant, die "europa" versie daarvan is trouwens helemaal niet om aan te zien.
Edit vanwege post Patrick: Klopt, die test had nog een leuke toegevoegde waarde (onvoorstelbaar snel die Polarstar trouwens!

Die tests zijn nog leuk, ja... Die geven je een beeld van hoe auto's presteren (ook al worden zaken echt wel verdraaid door TG soms). Daar zit nog wat humor in en dat gaat nog over auto's.
Maar die bankoverval... Pffff... Kom op, zeg.

-
- Moderator
- Car: Megane
eensMerijn schreef:
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Waar stond dat topic m.b.t. de betaling van het lidmaatschap.
Schiet me net te binnen dat ik dat nog niet geregeld had
(Ja, ik blijf hier lekker spammen komend jaar
)

(Ja, ik blijf hier lekker spammen komend jaar

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
uitloggen en dan de button lidworden aanklikken dan heb je het ook.Adinsx schreef:Waar stond dat topic m.b.t. de betaling van het lidmaatschap.
(Ja, ik blijf hier lekker spammen komend jaar)
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja ik moet het ook nog ff doen, zal je weer zien dat ik het vergeetAnthonyR schreef:Zal vandaag als ik niet vergeet ook even regelen

Jep. Paar jaar geleden had dat erg veel voeten in de aarde, moeten we nog eens op nieuw bekijken.Merijn schreef:Misschien een ideetje voor het bestuur om de mogelijkheid tot automatische incasso te bekijken?
Paypal o.i.d. ben ik ook wel gecharmeerd van. Of iDeal

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Owja, ik moet ook nog even lappen 

Dat zal de drempel absoluut verlagen!Riël schreef:Jep. Paar jaar geleden had dat erg veel voeten in de aarde, moeten we nog eens op nieuw bekijken.Merijn schreef:Misschien een ideetje voor het bestuur om de mogelijkheid tot automatische incasso te bekijken?
Paypal o.i.d. ben ik ook wel gecharmeerd van. Of iDeal

- Adinsx
Ideal ga je niet halen, is enorm kostbaar. Vergt veel eisen aan de website met beveiligde verbinding, certificaten etc. Dan zou je het uit moeten besteden.
En trouwens, tussen Ideal en het IB nu zit bij mij ook maar 1 extra stap.
En trouwens, tussen Ideal en het IB nu zit bij mij ook maar 1 extra stap.
iDeal kun je prima uitbesteden. We gaan hier echt geen payserver opzetten, dus het wordt altijd uitbesteed
Ik heb even vlug gekeken bij een aanbieder als MultiSafePay en een gemixte betaalmogelijkheid voor 200 leden gaat ons ongeveer 100 euro kosten?

-
wat moet je hier met ideal? sorry hoor maar dat is nogal overdreven?Riël schreef:iDeal kun je prima uitbesteden. We gaan hier echt geen payserver opzetten, dus het wordt altijd uitbesteedIk heb even vlug gekeken bij een aanbieder als MultiSafePay en een gemixte betaalmogelijkheid voor 200 leden gaat ons ongeveer 100 euro kosten?
automatische incasso of zelf betalen lijkt me prima.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Het zijn maar ideetjes... Hoe lager de drempel, des te beter het is.
Volgens mij verliezen we elk jaar weer een handjevol leden, doordat ze niet weten dat er betaald moet (mag) worden of dat ze het gewoonweg vergeten. Toch jammer. 

Ik ben zelf voor paypal. Het is ook nog eens gratis.
Ik heb sinds maandag het lidgeld betaald maar nog geen antwoord gekregen of het ontvangen is dus 

- Adinsx
1 maart wordt het bijgewerkt volgens het betreffende 'topic'.
Edit: Je bent een nieuw lid begrijp ik? Dan mag de toegang sneller lijkt me
Edit: Je bent een nieuw lid begrijp ik? Dan mag de toegang sneller lijkt me