
http://www.dumpert.nl/mediabase/1226851 ... oemmm.html
Klopt. Standaard cat beperkt het topvermogen.Als ik het goed had gehoord had die een andere intercooler en een andere uitlaat. Maar is dus cat-back als ik het goed heb gelezen.
Zie : http://www.clio16valver.co.uk/board/vie ... &start=19516v_paddy schreef:1. Cliolord 222.8bhp 172lb/ft (High comp F7R ITBs cams headwork)
2. Beanie 222.2bhp 173lb/ft (High comp F4R ITBs cams headwork)
3. Ronee 214.5bhp 168lb/ft (High comp F7R ITBs cams headwork)
4. Stevie B 192.8bhp 170 lb/ft (High comp F7R ITBs cams headwork)
5. Jay S 177.1bhp 151lb/ft (F7R Cams headwork)
6. Wobba 166.7bhp 145 lb/ft (F7R ITBs Cams headwork)
7. Matteh 159.0bhp 145lb/ft (Stock F4R?)
8. 16v_Paddy 144.3bhp 116lb/ft (F7P, cams, supersprint manifold, loud & leaky exhaust)
9. sideways dan Please enter data (F7R had some technical issues)
10. edgeyboy 132.7bhp ???lb/ft (Stock F7P Breathing mods)
11. Terryc101 130bhp ???lb/ft (Stock F7P breathing mods)
12. Naples-RSi 139.1bhp ???lb/ft (stock F7P breathing mods)
13. Clio_Squeak 155.31bhp 123lb/ft (I think thats the Torque figure will confirm) F7R Supersprint Manifold, Downpipe, Decat, Custom SS Exhaust System, Skuttle Induction with Pipercross Air Filter, PAS removal. Only done 1 run as accelerator cable snapped [Thanks again Sideways Danny]
Probleem is waarschijnlijk opgelost! Een slangetje wat de variabele geometrie van de turbo regelt zat verkeerd. Mijn megane draaidt nu netjes 0,9 bar overdruk ipv de 0,65 bar!Arco schreef:Volledig standaard. (die rode van Peter als je die bedoeld. Wastegate bleef hangen ??)
Mooi man, hopend op flinke dooi en weg met die pokke sneeuwtroep, kan je even verschil voelen...RenaultclioII16v (Peter) schreef:Björn wist het net ook niet precies te vertellen, behalve dat er (gelukkig) wat gevonden was.
IIG het zou opgelost zijn, morgenavond maar es voelen...
Als er een bepaald iemand niet gelijk reageerd had ik het nog kunnen wissen.....tutuur schreef:was dit niet handiger geweest om ff in een PM te sturen?
Maakt je dus een slimme Belg en gelijk een zuinige Nederlander.......grappig!-jo- schreef:Maakt niks uit
Adrian, ik heb de auto laten uitvoeren/invoeren omdat het totaal onmogelijk werd deze in Be gekeurd te krijgen. In Be wordt de regel gehanteerd dat men zich moet aanbieden met een auto zoals die fabriek-af geleverd werd. Er zijn uitzonderingen zoals velgen en een luchtfilter maar zelfs daar wordt moeilijk over gedaan. Ik heb jarenlang de ombouw gedaan naar origineel tot men echt te ver ging (vdo meters e.a). Daarop heb ik met een kennis de afspraak gemaakt om de auto in NL in te voeren en te verzekeren. Dit is de enige reden waarom er een geel kenteken ophangt. Dat het op jaarbasis duurder is maakt me niks uit. Misschien gaan ze ooit in Be hun gezond verstand vinden...tot die tijd vind ik die gele platen niet misstaan.
Ja Ivo dat is van voor jou tijd zullen we maar zeggen.Ivo van Achthoven schreef:Tjee zeg, die Metro...., 286 pk....
Zie je schat ik je toch weer jonger in dan je bent.........naar mate de jaren verstrijken wordt dat steeds meer een compliment........Ivo van Achthoven schreef:Nee das net wel mij tijd Arno...., kan me nog prima herinneren....
Valt in het niet bij het geluid van een Formule 1 veld uit de jaren 80, zelfs als het alleen maar de Ferrari V12 was.........CP Zandvoort toen er nog F1 daar werd gereden.tutuur schreef:Mooi filmpje merijn!!! Die audi s1![]()
![]()
Dat blijft het allerlekkerste geluid wat ik ooit uit een auto heb gehoord!!!
Spektakel is bij beide geweldig, wel verschillend.Merijn schreef:Die V12 van Ferrari is echt gruwelijk! Helaas nooit in het echt meegemaakt, maar op de Formule 1 Sounds CD stond ie wel een paar keer. Heerlijk om effe naar te luisteren.
Ik denk wel dat het spectaculairder is om die Group B wagens te zien rijden, dan een F1 wagen uit de 80's.