Ronnie - Megane II 1.5 DCI Techline -Gezinsuitbreiding-
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Keniaanse radio, aldus de dealer in Zwolle. M'n pa krijgt kostenloos een nieuwe in z'n Clio (4 jr oud) 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net contact gehad met de dealer en krijg inderdaad ook een nieuwe radio.
Wanneer is alleen niet te zeggen, moet besteld worden en ik ben één van de velen.
Ik heb ook nog gevraagd of ik evt. met bijbetaling een MP3 variant kan krijgen, maar dat ging helaas niet.
Wanneer is alleen niet te zeggen, moet besteld worden en ik ben één van de velen.
Ik heb ook nog gevraagd of ik evt. met bijbetaling een MP3 variant kan krijgen, maar dat ging helaas niet.
en anders misschien en financiele vergoeding ipv een radio? En die vergoeding gebruiken voor een mp3 variant?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net nog contact gehad met de dealer, maar een andere radio dan degene die erin zit, zit er niet in. Op zich een helder verhaal.
Nu zou ik er nog voor kunnen kiezen om een audio connectionbox in te laten bouwen.
Nu zou ik er nog voor kunnen kiezen om een audio connectionbox in te laten bouwen.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Dan doe je dat toch, lekker in het dashboardkastje!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb vandaag ook weer eens pech. Ik naar Duitsland en op de terugweg bij Arnhem ineens een knal onder de motorkap. Auto af laten slepen en maandag of dinsdag gaat vkv hem ophalen. Voor zover de berger het in kon schatten leek het iets met de turbo,pakking? Auto klinkt alsof er geen uitlaat meer onder zit.
-
Klinkt niet echt lekker...
Balen Ron, succes ermee!

Balen Ron, succes ermee!
-
- Contacteer:
Klinkt ie als een ouwe diesel trein?
plof plof plof ?
dan is er een verstuiver omhoog gekomen
hoeft niet ernstig te zijn
plof plof plof ?
dan is er een verstuiver omhoog gekomen
hoeft niet ernstig te zijn
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Daarom had je zeker gebeld? Sorry man, zat in Kaatsheuvel bij je werkgever
Anders had ik je wel ff opgehaald...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
idd. had even gebeld, dan hadden we wel wat kunnen regelen. 
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Van de 1.5d weet ik heb niet maar van andere modellen wel
-
- Moderator
- Car: Megane
Oei balen man. Hopelijk valt het mee 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net met mijn dealer gebeld,die gaat kijken wanneer ze hem op kunnen halen,waarschijnlijk van de week pas. Alleen gaf ie aan dat het transport waarschijnlijk wel geld gaat kosten. We wachten maar weer af.
-
- Über-Spammer
Zelf niet gekeken wat er mis kon zijn onder de kap? Waar hebben ze m nu naartoe gesleept eigenlijk?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Bastards...alles moet tegenwoordig geld kosten...Ronnie schreef:Net met mijn dealer gebeld,die gaat kijken wanneer ze hem op kunnen halen,waarschijnlijk van de week pas. Alleen gaf ie aan dat het transport waarschijnlijk wel geld gaat kosten. We wachten maar weer af.
-
- Über-Spammer
?? Geen Renault Route Service o.i.d. ?? Die kosten vallen namelijk hieronder ...Ronnie schreef:Net met mijn dealer gebeld,die gaat kijken wanneer ze hem op kunnen halen,waarschijnlijk van de week pas. Alleen gaf ie aan dat het transport waarschijnlijk wel geld gaat kosten. We wachten maar weer af.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Van Amerongen in Arnhem. Renault Route Service brengt de auto naar de dichtstbijzijnde Renault dealer.MartijnG schreef:Zelf niet gekeken wat er mis kon zijn onder de kap? Waar hebben ze m nu naartoe gesleept eigenlijk?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
1e keer slepen is gratis, daarna wordt het betalen. Ronny had hem beter in 1x naar de dealer kunnen laten slepen.Ferdy schreef:En waarom zou dat geld moeten kosten dan ?
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat is juist het probleem Gerald. Ze slepen hem naar een dealer in Arnhem, maar ik woon in Tilburg,dus schiet dat niet op. Stel,ik krijg pech in Friesland,dan is het toch fijn als ze de auto naar mijn eigen dealer transporteren.
Dat is waar,maar bij mijn megane destijds heeftie ook eerst bij de sleepdienst gestaan,zij wilden bij n andere dealer droppen dan ik wilde.. dat aangegeven bij mijn verzekering en na kort overleg kreeg ik het gewoon vergoed 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het zal allemaal wel goed komen.
Net voor 5en de dealer nog aan de lijn gehad, ik vond ze persoonlijk wat moeizaam. Is het nou zo moeilijk om een auto op te halen met een ambulance? Dan heb ik nog niet eens over het betalen van de kosten gesproken. Vraag ik dan echt zoveel?
Net voor 5en de dealer nog aan de lijn gehad, ik vond ze persoonlijk wat moeizaam. Is het nou zo moeilijk om een auto op te halen met een ambulance? Dan heb ik nog niet eens over het betalen van de kosten gesproken. Vraag ik dan echt zoveel?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
misschien heel stom hoor, maar als vkv zo moeilijk doet over ophalen, en betalen daarvoor, kan je dan niet beter ff in arnhem langsgaan en daar laten kijken wat t zou kosten?
scheelt je alweer de transportkosten.
ga er vanuit dat zo'n chauffeur een uur of 4 bezig is om van gorinchem naar arnhem te rijden, de auto op te laden (tussendoor koffie te drinken), maar gorinchem terug te rijden en daar te lossen (na weer een bak koffie). denk dat je dan aan een aardig bedragje transportkosten kan komen
scheelt je alweer de transportkosten.
ga er vanuit dat zo'n chauffeur een uur of 4 bezig is om van gorinchem naar arnhem te rijden, de auto op te laden (tussendoor koffie te drinken), maar gorinchem terug te rijden en daar te lossen (na weer een bak koffie). denk dat je dan aan een aardig bedragje transportkosten kan komen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op zich heb je gelijk Paul,maar heb eigenlijk weinig zin om mijn auto bij een dealer neer te zetten die ik niet ken. En omdat er zaterdags niemand van de werkplaats aanwezig is, zou ik van de week nog een keer langs moeten rijden.
-
- Contacteer:
je kan t misschien wel gebruiken bij vkv...
"als jullie geen haast maken met het ophalen en repareren van mijn auto laat ik het daar doen"
of het moet bij vkv zo goed gaan dat ze de uren in de werkplaats kunnen missen?
"als jullie geen haast maken met het ophalen en repareren van mijn auto laat ik het daar doen"
of het moet bij vkv zo goed gaan dat ze de uren in de werkplaats kunnen missen?

-
- Contacteer:
Gesuz ik had hem alllang daar heen gesleept ,geduwd of weet ik ook wat
Anwb lid?
Trek hem om de hoek van de dealert en hup laten transporteren naar je eigen garage
Anwb lid?
Trek hem om de hoek van de dealert en hup laten transporteren naar je eigen garage
-
- Contacteer:
Renault Rot Service? 
Nja hopen dat ie morgen bij de dealert staat dan, en dat t probleem niet teveel in de papieren gaat lopen!

Nja hopen dat ie morgen bij de dealert staat dan, en dat t probleem niet teveel in de papieren gaat lopen!