en is hij af en toe kwijt waar hij op bezig was

er komen hier wel vaker msn/hyve achtige uitspraken voorbij

Training developer/instructor bij ASMLFerdy schreef:Congrats !!!Riël schreef:Woow, mag op tweede gesprek
Ben ik dan binnenkort geen ondernemer meer? Dat wordt wennen!
Waar en wat precies ?
Heb een dergelijk probleem wel vaker langs zien komen, uit m'n hoofd zou de (volgens mij plastic) aanzuigbuis van een 1.4 16v VW blok kapot kunnen vriezen inderdaad, of verstopt raken of iets dergelijks...Johan schreef:Iemand ooit gehoord van een bevroren oliepomp? Hoorde net een verhaal van iemand waarbij bij een Golf IV 1.4 de oliepomp was bevroren. Auto startte 's-ochtends nog wel maar na een aantal km viel ie stil en niet meer te starten. Resultaat nokkenas/distributie kaduuk. Wonder boven wonder geen kleppen krom. Week ervoor was de olie nog bijgevult.
ah ok, thnx. Dat zal het geweest zijn. Die blokjes zijn zoiezo gevoelig voor meer dan gem. olieverbruik. Als je er niet naar om kijkt kan het zomaar zijn dat na 10000 km het oliepijl onder het minimum zit.PtrGte schreef:Heb een dergelijk probleem wel vaker langs zien komen, uit m'n hoofd zou de (volgens mij plastic) aanzuigbuis van een 1.4 16v VW blok kapot kunnen vriezen inderdaad, of verstopt raken of iets dergelijks...Johan schreef:Iemand ooit gehoord van een bevroren oliepomp? Hoorde net een verhaal van iemand waarbij bij een Golf IV 1.4 de oliepomp was bevroren. Auto startte 's-ochtends nog wel maar na een aantal km viel ie stil en niet meer te starten. Resultaat nokkenas/distributie kaduuk. Wonder boven wonder geen kleppen krom. Week ervoor was de olie nog bijgevult.
we weten het niet precies, bij de VW weten ze het zeker weten wel, alleen trekken ze daar meestal de schouders op onder het motto:
"dat probleem??? neeuuuuu.... da kenne we nie..."
Ik zag hem ook ja... Als ik mijn 1.6 Dynamique nog had gehad dan was deze er erbij gekomen! Mooie basis voor een circuitbak en dan had ik de 1.6 als dagelijks vervoersmiddel gebruikt. Voor het eerst dat ik een beetje baal dat ik een RS heb
Knal hem maar op de Markt dan !Remon-CL10 schreef:Ik zag hem ook ja... Als ik mijn 1.6 Dynamique nog had gehad dan was deze er erbij gekomen! Mooie basis voor een circuitbak en dan had ik de 1.6 als dagelijks vervoersmiddel gebruikt. Voor het eerst dat ik een beetje baal dat ik een RS heb
Adinsx schreef:Volgende week krijgen we laptops van de sjaak met bedrijfsnetwerktoegang, Softphone (bellen ze op kantoornummer dan pakt de laptop het over schijnt?), etc. etc. Dus was dan van plan wat meer vanuit huis te werken.
De meeste personeelsleden kunnen de verantwoording gewoon niet aan.Martijn schreef:Heb hier ook een collega die 2 dagen per week thuiswerkt. Prima geregeld, totdat ze maar blijft bellen en mailen met collega's op kantoor. Overleg is face-to-face toch het gemakkelijkst.
Overigens kan ik met een token ook vanuit huis werken. Voor af en toe wel lekker, maar lastig om vaker te doen als leidinggevende. Kat van huis
Oh ik heb er vanaf 1 jan. nog volop 95 in gegooid. Mag dat gemixt worden met 98? Want dan stap ik wel overMartijn schreef:JawelMiekje16V schreef:Even terugkomen op deze vraag over bio-ethanol (ja ook ik heb de Losangne gelezenMaarten-Jan schreef:Iemand een idee waarom renaults voor 1997 niet op E10 kunnen? Brandstofleiding? of de pomp oid? Dit omdat de europese richtlijn 1 januari van kracht wordt, alle 95 moet dan E10 worden.)...
Hoe staat het er nu voor met de Renaults die vóór 1997 gebouwd zijn (bv een Clio 16V)? En wordt die benzine met 10% ethanol uberhaupt al verkocht aan de Nederlandse pompen?
Jouw Clio mag volgens de lijst nu geen euro 95 meer hebben, dus 98 tanken.
Soms kan dat, meestal niet, zeker niet bij bouwprojecten met tekeningen, bestekken, bewonersverenigingen, belanghebbenden, enz, enz.PaulM schreef:daar kan je dan een conference call voor gebruiken tochdoen we hier ook regelmatig
Oorzaak ... ??Luco/Alpine-racer schreef:hmmmm
ex coureur en grootste softdrugsdealer en handelaar van nederland is overleden.
Charles Zwolsman. 55 jaar.
Daar wordt geheimzinnig over gedaan, hij zat iig vast.Arco schreef:Oorzaak ... ??Luco/Alpine-racer schreef:hmmmm
ex coureur en grootste softdrugsdealer en handelaar van nederland is overleden.
Charles Zwolsman. 55 jaar.