ACT: ICT en (web) Design.
Dat is wel apart... hier is het nog prima film kijken... als ik dat niet meer kon... 

Nou het is dus IE8Haas schreef: Gewoon IE ... denk 7 ofzo? Gewoon de versie die std bij windows 7 zit?
en dat is de oplossing voor zover ik nu kan zienMerijn schreef:Run effe in compatibility mode...

Inderdaad. Maar dan nog:
Wie gebruikt dan ook vrijwillig IE?

Wie gebruikt dan ook vrijwillig IE?

oke, heb google chrome maar een gedownload, eens kijken wat dat is?
Of word ik n u weer gestenigd omdat ik niet met FF oid begin?
Of word ik n u weer gestenigd omdat ik niet met FF oid begin?

Ik draai chrome ook al een tijdje, gaat sneller dan de andere browsers die ik heb gehad, firefox, ie en safari
Maar niet zeuren als een website dan niet werkt Merijn
I.E. houdt zich domweg niet aan de regels.
Bij mensen waar we Google Apps installeren is het eerste wat wij doen Chrome (of firefox) installeren. Ook heeft I.E. nog serieuze beveiligingsproblemen. De opensource community zoals bij Firefox of Chromium is vele malen sneller in het tackelen van problemen.
Zonder uitzondering laat iedereen I.E. daarna links liggen.
Overigens is Chrome ook veel sneller. En ik raad natuurlijk iedereen Chrome aan die met ons zaken doen.
En als je dan weer ongemakkelijk wordt van Google, is er ook het opensource Chromium.
Firefox was ooit goed maar is erg zwaar en sloom.

Bij mensen waar we Google Apps installeren is het eerste wat wij doen Chrome (of firefox) installeren. Ook heeft I.E. nog serieuze beveiligingsproblemen. De opensource community zoals bij Firefox of Chromium is vele malen sneller in het tackelen van problemen.
Zonder uitzondering laat iedereen I.E. daarna links liggen.
Overigens is Chrome ook veel sneller. En ik raad natuurlijk iedereen Chrome aan die met ons zaken doen.
En als je dan weer ongemakkelijk wordt van Google, is er ook het opensource Chromium.
Firefox was ooit goed maar is erg zwaar en sloom.
ach, ik ben gewoon een domme computeraap, dus ja, ik doe het met wat er geinstalleerd staat en kijk dan vaak niet veel verder dan mijn neus..
OMdat webontwikkelaars zich dubbel moeite doen omdat het merendeel nog I.E. gebruikt.Merijn schreef:Ik gebruik als sinda dag-1 Chrome en ben heel tevreden erover. Ik weet dat IE zich niet aan de standaard houdt, maar websites die het niet doen in IE? Mwoa, dat komt nou ook weer niet zo vaak voor.
sommige klanten bij ons willen nog dat het in I.E 6 nog fatsoenlijk draait
vooral bij intranet sites omdat ze intern nog oude troep draaien.
Tevens voor ontwikkelen gebruikt iedereen hier FF met name firebug. Werkt goed!

Tevens voor ontwikkelen gebruikt iedereen hier FF met name firebug. Werkt goed!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
http://www.braintrigger.nl draait niet in IE.6 sommige bedrijven kunnen inderdaad niet deelnemen.
Kan er niks aan doen.
Kan er niks aan doen.
Klopt, dat is recent veranderd. De ontwikkelaar is niet zo van de gebruiksvriendelijkheid. Kan alles, maar je moet m wel de goeie kant op sturen 

-
- Contacteer:
Bij de ipad werkt hij ook nietRiël schreef:www.braintrigger.nl draait niet in IE.6 sommige bedrijven kunnen inderdaad niet deelnemen.
Kan er niks aan doen.
Nee duh. De site is in Flash.
Op mijn Mobii Tegra 2 pad wel, perfect
Op mijn Mobii Tegra 2 pad wel, perfect

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even een vraag. Ik heb sinds een paar dagen dat als ik een internetsite in mijn favouriete op sla, dat hij 2 regels aan maakt. 1 waarmee ik naar de webpagina ga en de andere kan je eigenlijk niks mee. Weet iemand hoe dit kan?
WElke browser?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Iemand hier wel eens een MacBookPro opnieuw geinstalleerd?
Ik wilde dat "even" doen voor een maatje van me, dus ik install disc 1 er in en opgestart vanaf die disc.. Jammer genoeg krijg ik telkens bij de controle van de install de melding dat de disc beschadigd is..
Iemand wel eens contact opgenomen met Apple Care wat dan te doen ?
Of heeft iemand tips ?
Ik wilde dat "even" doen voor een maatje van me, dus ik install disc 1 er in en opgestart vanaf die disc.. Jammer genoeg krijg ik telkens bij de controle van de install de melding dat de disc beschadigd is..
Iemand wel eens contact opgenomen met Apple Care wat dan te doen ?
Of heeft iemand tips ?
.:: TurboPowerr ::.
Ja wel een paar keer gedaan, nee geen melding gehad dat de schijf stuk was. Lijkt er een tikkie op dat je cd een kras heeft of vies is...
Wat is je doel om die mac opnieuw te installeren?
had je al met schijfhulpprogramma je schijf gewist? Misschien nog slimmer, effe een back up maken met time machine op een externe hd en die terugzetten?
had je al met schijfhulpprogramma je schijf gewist? Misschien nog slimmer, effe een back up maken met time machine op een externe hd en die terugzetten?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Hij ziet er inderdaad wel iets beschadigd uit maar dan is het spelertje wel heel gevoelig wat er in zit heb op de pc wel eens slechtere discs gehad.~thijs~ schreef:Ja wel een paar keer gedaan, nee geen melding gehad dat de schijf stuk was. Lijkt er een tikkie op dat je cd een kras heeft of vies is...
Maat van me wilde graag een clean install hebben stond veel meuk op van zijn ex en dat moet er vanaf maar hij weet niet hoe dus beste gewoon leeg en dan op nieuw

.:: TurboPowerr ::.
mmmmm, misschien dan toch effe je schijffie poetsen en nog een keer proberen. Je kan effe met schijfhulpprogramma tjekken welke schijf niet meer goed is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ronnie schreef:Even een vraag. Ik heb sinds een paar dagen dat als ik een internetsite in mijn favouriete op sla, dat hij 2 regels aan maakt. 1 waarmee ik naar de webpagina ga en de andere kan je eigenlijk niks mee. Weet iemand hoe dit kan?
Riël schreef:WElke browser?
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... obleem.jpg[/img]Ronnie schreef:Internet Explorer.
Hier even een voorbeeld, ik wil bv dit nummer van youtube in mijn favourieten zetten en dan onderstaan er 2 linkjes. Dit is ook met b.v. als je op een pagina van een reisbureau een hotel in je favourieten zet. Het gebeurt overigens niet altijd.
De onderste link verwijst naar de clip op youtube, de bovenste link doet helemaal niks.
Heb dit sinds een week of 3 pas.
exporteer ze eens llemaal (dubbelen verwijderen), folder leeggooien, en dan weer importeren.
Ik heb al anderhalf jaar geen windows meer gebruikt dus ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dat met i.e. moet maar lijkt op een corrupte folder.
Ik heb al anderhalf jaar geen windows meer gebruikt dus ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dat met i.e. moet maar lijkt op een corrupte folder.
-
Ik heb een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht bij de mediamarkt met daarop een voorgeinstalleerde Windows7.
Nu krijg ik constant een melding dat ik een niet legitiem exemplaar heb.
Dan komt er vervolgens ook steeds een verhelpen of ik het probleem wil verhelpen.
Dan kom je op de microsoft site en mag je voor €1xx een legitiem exemplaar kopen.
Ik koop deze computer nieuw met windows 7. Hoe komen ze er dan bij dat ik een niet legitieme versie heb
Wie weet hoe dit komt en wat te doen?
Nu krijg ik constant een melding dat ik een niet legitiem exemplaar heb.
Dan komt er vervolgens ook steeds een verhelpen of ik het probleem wil verhelpen.
Dan kom je op de microsoft site en mag je voor €1xx een legitiem exemplaar kopen.
Ik koop deze computer nieuw met windows 7. Hoe komen ze er dan bij dat ik een niet legitieme versie heb

Wie weet hoe dit komt en wat te doen?
Laatst gewijzigd door martijn williams op wo 19 jan 2011 7:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
Ik zeg effe een bezoekje brengen aan Mediamarkt
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Grote kans dat je een zogenoemde trail versie hebt ... Die doet het maar voor bepaalde tijd helaas.
Mijn moeder had hetzelfde met haar Asus van de MediaMarkt
En helaas... je krijgt de volledige versie niet vergoed door MediaMarkt.
Mijn moeder had hetzelfde met haar Asus van de MediaMarkt

En helaas... je krijgt de volledige versie niet vergoed door MediaMarkt.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
effe op internte zoeken, zijn genoeg progjes te krijgen waarmee je windows kan kraken
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Heel makkelijk op te lossen door remove WAT (Windows Activation Tool) er overheen te halen en presto.
Ok je kan geen updates meer downloaden etc, maar je bent wel van die melding af
Ok je kan geen updates meer downloaden etc, maar je bent wel van die melding af

Anything worth doing is worth doing right!.
Windows draaien zonder updates??? Tja, dan wordt je ook één van die mensen die verantwoordelijk zijn voor het doorsturen van spam en malware. Je zou het zelfs asociaal kunnen vinden om met een onveilige pc op het internet te zitten 
Gewoon betalen en niet miepen, anders:
http://www.ubuntu-nl.org/

Gewoon betalen en niet miepen, anders:
http://www.ubuntu-nl.org/

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net nog even gekeken.Ronnie schreef:Ronnie schreef:Even een vraag. Ik heb sinds een paar dagen dat als ik een internetsite in mijn favouriete op sla, dat hij 2 regels aan maakt. 1 waarmee ik naar de webpagina ga en de andere kan je eigenlijk niks mee. Weet iemand hoe dit kan?Riël schreef:WElke browser?[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... obleem.jpg[/img]Ronnie schreef:Internet Explorer.
Hier even een voorbeeld, ik wil bv dit nummer van youtube in mijn favourieten zetten en dan onderstaan er 2 linkjes. Dit is ook met b.v. als je op een pagina van een reisbureau een hotel in je favourieten zet. Het gebeurt overigens niet altijd.
De onderste link verwijst naar de clip op youtube, de bovenste link doet helemaal niks.
Heb dit sinds een week of 3 pas.
Ik sla de site van de RTC op als Renault Tuning Club. Hij komt in mijn favorieten te staan als b.v. renault-tuning.com en als ik die favorieten weg haal en hem opnieuw opsla, zegt ie dat de url al bestaat. Wat een vaag probleem zeg