Ik ben op dit forum gekomen via google analytics omdat onze website hier is genoemd

Een topic overigens waarin ik niet kan reageren?
Ik heb zelf dus geen renault maar restaureer ze samen met eigenlijk alle oldtimers!
Mijn intentie is om zoveel mogelijk kennis te delen,dit doe ik op vele forums en voor het vak lassen heb ik zelf ook een lasforum opgericht.
Ook sponsor ik diverse forums of heb zelfs een banner op die sites, zie hiervoor hier.
Ik heb nog niet gevonden wie ik hiervoor op dit forum moet hebben maar wellicht kan diegene mij een pb sturen.
Ik zie mijn vak als een hobby en ik vind het leuk hierover te praten, dit is de voornaamste reden dat ik op alle diverse forums advies geef en meepraat over problemen die met lassen te maken hebben.
De eerlijkheid gebied natuurlijk te zeggen dat er uit die postings uiteindelijk naamsbekendheid voort komt en dit is dan ook een prettige bijkomstigheid.
Ik weet hoe forums werken en ik weet dat reclame maken not done is, dit is in principe vervuiling van een communicatief platvorm waar men informatie wil verzamelen en ik ben hier ook absoluut tegen (ook op mijn eigen forum!)
Zelf als ik sponsor zou worden wil ik de reclame zoveel mogelijk beperken tot dit voorstel bericht (ik kan er immers niet omheen), mensen die gebruik willen maken van mijn diensten vinden me wel en mensen die zelf willen lassen stuur ik het liefst de goede richting op.
Ik zal mijn best doen om bij lastechnische vragen zo goed mogelijk te antwoorden, en bij vragen mag er ook altijd een persoonlijk bericht of email gestuurd worden.
Ik kan namelijk helaas niet alles volgen op elk forum maar zorg er wel voor dat topics waarin ik reageer op notificatie staan.

Mvg Patrick