ACT: Het weer
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Super weer hier; koud, af en toe wat sneeuw en gemeente Moerdijk is nog niet door het zou heen dus de doorgaande wegen zijn prima te doen.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
On topic svp.
N31 tussen Drachten en Leeuwarden vanmiddag.
[img]http://94.100.123.186/1189550001-118960 ... _NvWv.jpeg[/img]
Heel erg weinig sneeuw ...
Wel mooi plaatje dankzij de aangevroren mist.

N31 tussen Drachten en Leeuwarden vanmiddag.
[img]http://94.100.123.186/1189550001-118960 ... _NvWv.jpeg[/img]
Heel erg weinig sneeuw ...

Laatst gewijzigd door Arco op di 21 dec 2010 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 9409_n.jpg[/img]
NIet normaal wat hier gevallen is
Compleet ontregeld hier. Geen bus, auto is amper mogelijk, en het blijft sneeuwen
Wel mooi.
NIet normaal wat hier gevallen is

-
- Contacteer:

hier in leeuwarden is nog amper sneeuw, N-H gelukkig ook niet...
heb nog amper vertraging ondervonden met heen en weer rijden
heb nog amper vertraging ondervonden met heen en weer rijden

-
- Über-Spammer
Het is zelfs bijna groen hier ...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Über-Spammer
Vanmorgen nog netjes de Clio naar de garage gebracht zonder veel problemen. Op de terugweg naar huis lopend nog een aantal auto's moeten helpen om de heuvel op te komen...lang leve de winterbanden! 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ik hoor het een aantal mensen nog zeggen "Pff... voor die paar dagen dat er sneeuw ligt, ga ik geen winterbanden kopen"
Rara wie kon ik vanmorgen zijn parkeervak uitslepen. De buurman die met zijn 'vol profiel zomerbanden' niet meer door de ruim 20cm heen kwam
Huidige staat in Doetinchem:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
En een altijd weer lekker relatiegeschenk.
![Afbeelding]()
Rara wie kon ik vanmorgen zijn parkeervak uitslepen. De buurman die met zijn 'vol profiel zomerbanden' niet meer door de ruim 20cm heen kwam

Huidige staat in Doetinchem:
En een altijd weer lekker relatiegeschenk.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
kreeg ik dat maar 

Hey Martijn, mocht je vandaag nog terug moeten naar de garage... dan kan ik je wel een lift geven. begin het geglij wel grappig te vindenMartijnG schreef:Vanmorgen nog netjes de Clio naar de garage gebracht zonder veel problemen. Op de terugweg naar huis lopend nog een aantal auto's moeten helpen om de heuvel op te komen...lang leve de winterbanden!

-
- Über-Spammer
Hier is er geen doorkomen meer aan. Alles voor kerst al kunnen afzeggen ivm afgezette wegen etc. We komen met moeite de straat uit, om vervolgens in de volgende straat alsnog vast te hangen
Er ligt hier een cm of 40 ondertussen.
Voor de mensen die witte kerst wensten: thanks

-
- Moderator
- Car: MB
zuurpaap niet zo zeuren he
Mijn vriendin zat vanochtend ook vast hier 5 meter van de parkeerplaats vandaan. Kon ik alsnog vroeg mijn bed uit om sneeuw te graven
Heb ze maar effe weg gebracht kom ik terug, zit er iemand anders vast recht voor de deur. Kon ik weer aan de gang

Mijn vriendin zat vanochtend ook vast hier 5 meter van de parkeerplaats vandaan. Kon ik alsnog vroeg mijn bed uit om sneeuw te graven

Heb ze maar effe weg gebracht kom ik terug, zit er iemand anders vast recht voor de deur. Kon ik weer aan de gang

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bij mij achterom (nog niet weggeschept) in totaal al 55cm nu.Ad van Haperen schreef:mooit hoor Riël , hoeveel cm ligt er nu in totaal bij jullie?
ach, wees blij dat je niet alleen op de bank zit JP!
Ik kan ook nergens heen (lees: GA), maar ik zit in mijn uppie..... BUUUUHUUUUHUUUUUUUU!!!
Ik kan ook nergens heen (lees: GA), maar ik zit in mijn uppie..... BUUUUHUUUUHUUUUUUUU!!!

zal ook niet veel anders van komen gok ik...... Laat me raden, vanavond alleen heilige films en all you need is love programma's??? 
gelukkig heb ik mijn stuur gevonde, dus ik denk dat F1 2010 goed gebruikt gaat worden vanavond!

gelukkig heb ik mijn stuur gevonde, dus ik denk dat F1 2010 goed gebruikt gaat worden vanavond!

Nou ik sluit me bij Toms opmerking aan:Jean-Paul-S schreef:Hier is er geen doorkomen meer aan. Alles voor kerst al kunnen afzeggen ivm afgezette wegen etc. We komen met moeite de straat uit, om vervolgens in de volgende straat alsnog vast te hangenEr ligt hier een cm of 40 ondertussen.
Sneeuw moet je gewoon lekker aan aanpassen, verder moet je ook weer niet teveel miepen. Niet de typische Nederlander uithangen: Teveel regen, te heet, te koud, teveel wind, teveel sneeuw etc. (je kan ook aan de kust gaan wonen, is alles milderTom schreef:zuurpaap niet zo zeuren he![]()
![]()
Mijn vriendin zat vanochtend ook vast hier 5 meter van de parkeerplaats vandaan. Kon ik alsnog vroeg mijn bed uit om sneeuw te graven![]()

Ik vertrek morgen richting Bonn, waar ook veel sneeuw ligt en dan daarna nog door richting Slowakije!
Gelukkig&helaas wel met Pa's Laguna, maargoed die Michelin Alpin's die daaronder zitten zijn echt subliem, dus dat moet goedkomen.
Ik ga ook weer serieus proberen om het nog in 1 dag te rijden naar Slowakije vanaf Bonn

vriendin ? Oh vertel....ik dacht dat je onlangs getrouwd was...Tom schreef:zuurpaap niet zo zeuren he![]()
![]()
Mijn vriendin zat vanochtend ook vast hier 5 meter van de parkeerplaats vandaan. Kon ik alsnog vroeg mijn bed uit om sneeuw te graven![]()

Naja ik heb de Clio zelf kunnen wegduwen. Stationair in zijn achteruit, koppeling los en in de deuropening
Kwestie van timing. Lastig, als je alleen staat.
Ding is verlaagd en op plekken is de sneeuw gewoon te hoog, vast is dan ook gewoon vast.

Ding is verlaagd en op plekken is de sneeuw gewoon te hoog, vast is dan ook gewoon vast.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Ik was met een Astra met 4 winterbanden op weg gisteren en vandaag. In Heel lag meer dan 50 centimeter sneeuw, op Daelzicht hier en daar zelfs 55+. In Heel heb ik dus echt zo vast gezeten dat ik niet meer voor of achteruit kwam, ha ha 8 clienten laten duwen!!
. In Rumunj bij de designer outlet hadden ze de kiet dichtgegooid....teveel sneeuw op de parking.
Ik heb me echt super vermaakt, lekker glibberen en glijen op de industrie gebieden en grote parkeer terreinen. Overigens vond ik de selwegen (behalve bij Eindhoven)super te berijden.

Ik heb me echt super vermaakt, lekker glibberen en glijen op de industrie gebieden en grote parkeer terreinen. Overigens vond ik de selwegen (behalve bij Eindhoven)super te berijden.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
Hier is inderdaad zoveel sneeuw gevallen, dat we niet meer echt plek hebben om nog meer sneeuw kwijt te kunnen.
Moet wel zeggen dat de wegen vandaag beter begaanbaar waren, al lagen er nog steeds erg veel auto's in de berm of tegenelkaar aan
Gelukkig staat er iets in de garage waardoor ik niet weg hoef
Moet wel zeggen dat de wegen vandaag beter begaanbaar waren, al lagen er nog steeds erg veel auto's in de berm of tegenelkaar aan

Gelukkig staat er iets in de garage waardoor ik niet weg hoef

Aan straat parkeren is gewoon onmogelijk 

-
- Über-Spammer
Juist ja, bij ons kan er nog maar 1 auto door, omdat aan weerszijden een sneeuwbank van minimaal 1 meter hoog ligt. We hebben de tuin nu ook al vol tot aan de rand van het kozijn.
Bij jullie ook zo erg neem ik aan?
Bij jullie ook zo erg neem ik aan?