in de vorm van een renault 9

viva la sleeper

de beloofde foto's:
zo staat hij er nu bij:
tutuur schreef:nu zit ik alleen nog met het gezeik met de achterasvoor word niet zo'n probleem...
plan is trouwens om de f7r er in te hangen, ruimte genoeg
ah ja bedoel de 360. de variomatic blijft inderdaad niet heel met dat vermogen. Maar een 360 met f7 motor geeft toch een leuk drift bakkie. Ik geef toe dat een 9/11 een mooier design hebben. niks gaat boven deze 11Steven schreef:Welke uitvoering van de 340 bedoel je, degene met variomatic, voorwielaandrijving of ala de 360 met handbak en rwd?
Allemaal wel gaaf, al moet je wel rekening houden dat je dan het blok rechtop zet en dus een rechte carterpan moet zoeken, spruitstuk om moet zien te keren oid.
En tja een 340 is gewoon echt spuuglelijk, de 9 is wel authentiek omdat je zo vroeger je eerste autootje tekende.
Hee mijn oude auto ....daar heb ik ook nog ruim een jaar in gestuurd.Steven schreef:Zo'n 9 is echt 3x beter door de langere wielbasis, geloof mij maar, ik heb heel wat twindrifts tegen een 309 gedaan.
Hoogste funauto, wat dat betreft, die ik gehad heb
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Neger.jpg[/img]
ik heb toch een volvo 66Geert schreef:wanneer haalt er iemand eens een volvo 340 en hangt daar een f7p/r in?