oeps eerst post dus ff filmpie:

Matthew heeft een achterberg16v gehad, de bekende VV-51-DP en daarna nog een groen/blauwe flipflop Megane Coupe ph I NT-PB-74 als ik me niet vergis (EDIT: nog goed ook, hier nog een link : http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=7167.0 ). Hij rijdt nu een Megane RS ph I, zilvergrijs.coupe16v schreef:Ik dacht matthew van de meganeclub, maar die heeft geen willie.
Rick hád een willie, maar dat was een neppert. JPS heeft die toen gekocht en terug gebouwd naar 16v. De willi spullen zijn... overgegaan naar....?PaulM schreef:collega van hem heeft die willie
Er zijn hier plannen er naartoe te gaan. Nog niet zeker, maar als we wat volk bij elkaar kunnen krijgen gaan we even goed het nieuwe jaar in
weet je hoever dat fietsen is....Marieke schreef:Nope-ie-nope.... ik heb dan mijn eigen feestje in de kerk
Als je naar Arnhem komt, wil ik nog wel even afterren in de stad als ik niet helemaal gesloopt ben. Ja, Arnhem ja haha.
Nee, maar probeer het eens uit...dan weet je hetPaulM schreef:weet je hoever dat fietsen is....Marieke schreef:Nope-ie-nope.... ik heb dan mijn eigen feestje in de kerk
Als je naar Arnhem komt, wil ik nog wel even afterren in de stad als ik niet helemaal gesloopt ben. Ja, Arnhem ja haha.
in een keer goed!Haas schreef:zwarte piet?
Leedvermaak met een grote LHaas schreef:Genieten! Loser....![]()
Net als de figuur die gister in de sneeuw bij mij zat te drukken, ik naar rechts, hij haalt me in en ik zie m in de verte nog juist vol op de remmen drukken en haaks linksaf de vangrail induiken. Kon het niet laten om even een dikke smile en duim te laten zien...