Zo geen zin om te quoten, maarrrrr er is wel degelijk een flink verschil tussen de federals en de R888.
De Federal is een soort R1R die nog een erg zachte wang heeft en het rubber is iets meer semigericht dan de R1R, maar ook hier geld dat als er goed warmte inkomt, dan houden ze er ook vrij snel mee op, waar de R888 nog een heel stuk verdergaat.
Ok ik heb er niet mee gereden, dus persoonlijk kan ik er niet over oordelen, maar ik kan het wel een beetje inschatten van wie je wat kan aannemen

Neemt niet weg dat ik ook wel zo'n set neem ter vervanging van de R1R straatband
@Toethoer, ja een 165 kun je niet uittrekken op een 7J, dan houd het toch wel op met maximaal 6J en eigenlijk gewoon 5,5J aanhouden.
@Luco, ja en wij hebben het hier over 3 ruitjes, ik zeg toch ook niet dat het geen zin heeft? Tis alleen dat sommige mensen denken dat ze 100-en kilo's uit een auto kunnen halen en dat het bijna altijd vies tegenvalt. Wat weegt die race5 nu exact bijv? Zal toch ook nog wel in de buurt van de 800kg zijn.