Martijns gtt-tje | hmm

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Andrews (supercinq)
Berichten: 1556
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
Locatie: Bergen op Zoom

Martijn Kool schreef:als ik goed poep breek ik doormidden
:lol: het zijn je eigen woorden (Y)
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

antoine schreef:Dat zie ik zo vaak op het circuit/rally, geven ze 1000den euro's uit voor lichte stoelen en ed en wegen zelf meer dan 100 kg. :)
Je moet toch compenseren :lol:
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Dat is gekkenwerk ja, alu bouten monteren en dan zelf 1xx kg wegen. Maar aangezien Martijn maar een bottenridder is zal hij het ergens anders vandaan moeten halen :D :D
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

:smile:

toen ik 14 jaar oud was, had ik ook nog een lengte van 1mtr55. reed ik op de kartbaan in almelo ff de beste tijd van de dag. mede dankzij mijn gewicht :lol:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

tutuur schreef:
antoine schreef:Dat zie ik zo vaak op het circuit/rally, geven ze 1000den euro's uit voor lichte stoelen en ed en wegen zelf meer dan 100 kg. :)
Je moet toch compenseren :lol:
Tja beter geef je dan wat geld uit aan de sportschool evt. icm een dieetiste.

Liever iets te dun dan iets te dik vind ik zelf, al zeg ik geen nee tegen 5 kg extra op de juiste plekken :D
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Steven schreef:
tutuur schreef:
antoine schreef:Dat zie ik zo vaak op het circuit/rally, geven ze 1000den euro's uit voor lichte stoelen en ed en wegen zelf meer dan 100 kg. :)
Je moet toch compenseren :lol:
Tja beter geef je dan wat geld uit aan de sportschool evt. icm een dieetiste.

Liever iets te dun dan iets te dik vind ik zelf, al zeg ik geen nee tegen 5 kg extra op de juiste plekken :D
+1
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

als het medisch kon, kan heb ik nog wel wat kilo's beschikbaar :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Hier hetzelfde :p
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Steven schreef:Tja beter geef je dan wat geld uit aan de sportschool evt. icm een dieetiste.

Liever iets te dun dan iets te dik vind ik zelf, al zeg ik geen nee tegen 5 kg extra op de juiste plekken :D
+1
Ben zelf ook nogal vel over been.
Hou daarom ook erg van weight reduction. (had op mn vorige gt ook een heel speciaal weight reduction pakket zitten. Elk jaar werd hij lichter! Helemaal automatisch! ...... :D totdat er bijna geen metaal meer opzat... )
In mijn ogen een uitermate simpele en effectieve manier om een auto sneller te maken.
Vroeg me daarom af hoeveel die ruitjes schelen.
Geen idee wat een ruit normaal ongeveer weegt en wat die lexaan dingen wegen.
Alpine
Berichten: 1476
Lid geworden op: vr 13 jul 2001 0:00
Locatie: Aalten
Contacteer:

Gemiddeld kun je voor glas aanhouden;
2.5kg per mm glasdikte per m2
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

das een goede waarde inderdaad (Y)
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

daar kun je niet tegen schijten in elk geval :lol:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nouja achterruit en zijruitjes bij elkaar zijn dan 4-5kg wat eraf gaat, ook niet echt superwauwiedepoepiejeej!

Alhoewel, het is wel beter voor het zwaartepunt, het is wel 'hoog' gewicht natuurlijk :)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

alleen word het kontje nog lichter :p
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

mja voor een tientje kon ik het niet alten liggen (incl rubbers) :lol:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

had ik het ook voor gedaan!!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ik niet, ik had er nog 2,50 afgedingt.

Fijne info Toehoer :p
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

hmmm tja....tis wel wat ja...
Maar idd zoals Steven zegt niet echt superwauwiedepoepiejeej...
:lol:

Maar voor een tientje een kilootje of 5 eraf is natuurlijk nooit verkeerd. (Y)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik denk dat er heel wat mensen voor zouden tekenen... :P
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Kooltje, hoe bevallen de Federall semi's????
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

super. heb er nu 1 dag op gereden op mettet en eigenlijk super tevreden erover.

je gooit ze onder je cliko denk ik? ik vind het een betere keus dan r888, ze zullen er vast iets voor onder doen, maardat doet 50euro verschil per band ook.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ben benieuwd in hoeverre 195 nodig is op een 5.
Met 165/50 kom je toch wat makkelijker weg (Y)
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Martijn Kool schreef:super. heb er nu 1 dag op gereden op mettet en eigenlijk super tevreden erover.

je gooit ze onder je cliko denk ik? ik vind het een betere keus dan r888, ze zullen er vast iets voor onder doen, maardat doet 50euro verschil per band ook.
Ik moet er nog even over denken wat ik doe. Ik heb voor de huidige wielen voor de APK 1 of 2 nieuwe banden nodig.

Misschien in het voorjaar dat ik mijn schoepenwielen opknap en ze daar onder zet.

Wel mooi dat ze bevalllen en inderdaad ze hebben mijn meer intresse gewekt dan de gehypte R888's
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Steven schreef:Nouja achterruit en zijruitjes bij elkaar zijn dan 4-5kg wat eraf gaat, ook niet echt superwauwiedepoepiejeej!

Alhoewel, het is wel beter voor het zwaartepunt, het is wel 'hoog' gewicht natuurlijk :)
Met het uitslijpen van de deuren en vervangen achterklep van kunststof en alles lexaan scheelde het 34 kilo meneer, waarvan de achterklep 8 kilo scheelde, dus reken maar uit.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Zo geen zin om te quoten, maarrrrr er is wel degelijk een flink verschil tussen de federals en de R888.
De Federal is een soort R1R die nog een erg zachte wang heeft en het rubber is iets meer semigericht dan de R1R, maar ook hier geld dat als er goed warmte inkomt, dan houden ze er ook vrij snel mee op, waar de R888 nog een heel stuk verdergaat.

Ok ik heb er niet mee gereden, dus persoonlijk kan ik er niet over oordelen, maar ik kan het wel een beetje inschatten van wie je wat kan aannemen :p
Neemt niet weg dat ik ook wel zo'n set neem ter vervanging van de R1R straatband :)


@Toethoer, ja een 165 kun je niet uittrekken op een 7J, dan houd het toch wel op met maximaal 6J en eigenlijk gewoon 5,5J aanhouden.

@Luco, ja en wij hebben het hier over 3 ruitjes, ik zeg toch ook niet dat het geen zin heeft? Tis alleen dat sommige mensen denken dat ze 100-en kilo's uit een auto kunnen halen en dat het bijna altijd vies tegenvalt. Wat weegt die race5 nu exact bijv? Zal toch ook nog wel in de buurt van de 800kg zijn.
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

ik vs luco

das toch 30kg in het voordeel dus wat nou ruitjes :lol:

das meer sarcastich tegen mijzelf ouwe ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

165 om 6j, prima toch :) ik doel er meer op of het lage gewicht van een 5 wel 195 nodig heeft...
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

op het circuit wil je echt wel 195 !!!!

165 bandjes trekken om 7J velgen dat kan niet de bedoeling zijn.

martijn is een circuit ragger (Y) en geen sjonnie en shine poetser met o kijk mijn getrokken bandjes een stoer om mijn velg staan :@
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

heb het toch ook over 6j ? ik bedoel dat je met die banden veel makkelijker weg komt bij een 5.

mrja, het is dus wel nodig 195 :)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Wedden dat 165 om 7J heen kan ??? :smile:

Did it, done that op een OZ. :wink:

[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0303.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

kan ook makkelijk! gaat hier echter over semi-slicks...

een maat van me heeft 165/45 om 8J |: de band steun niet tegen de buitenste wang maar hangt tegen het hobbeltje die voorkomt dat de band naar binnen loopt....
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Oww.... :wink:

(moest ff spammen om m'n posts omhoog te halen ... (0) )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

wel effe goed lezen he arie met je show bandjes! :D

het gaat hier over het serieuzere werk!!!!!
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Kool, deze foto heeft m'n zwager nog eens gemaakt op Polderputten:

[img]http://img545.imageshack.us/img545/8833/rtcbewerkt6.jpg[/img]

En zo zijn de wielen nu in gebruik (Y)

[img]http://img10.imageshack.us/img10/1913/img0591an.jpg[/img]
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
jankees
Berichten: 890
Lid geworden op: di 26 jun 2007 8:40

Laat die tsunamie maar komen die megane blijft wel drijven met die ballonbanden :smile:
Plaats reactie