ACT: Het weer

Plaats reactie
tutuur
Clubsponsor

Hier ligt nu zeker 10cm :smile:
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Hier sneeuwt het ook idioot hard, had de 19 even een uurtje buiten staan... :D

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 38-250.jpg[/img]
Roald
Car: 19 16v PhII 2.0T
Contacteer:

Zo dat gaat best pittig daar in Zwollywood!
Anything worth doing is worth doing right!.
Mrtn
Car: R5GTT

Hier is t nu gestopt met sneeuwen en net de Maserati schoongeblazen met perslucht... die rotzooi waaide gewoon onder de carport door.

Maandag beginnen met verlengen van de carport en een deur erin zetten :)
Mrtn = Maarten
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Mmmm, een deur in de carport dat wil ik ook al jaren......alleen de gemeente hier is niet zo flexibel :~
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Haas
Car: Megane RS

ik was bezig om de remmen van de twingo van mijn moeder te vervangen. Was natuurlijk weer lui en laat begonnen, wat resulteerde in een enorme sneeuwbui toen ik nog niet klaar was... Resultaat: hij is nog niet klaar, maar ben mooi vertrokken, ik vroor kapot! :(
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

nijmegen was gisteravond echt geeeeen doen! tot aan de matrix was het redelijk, daarna 1 grote ijsvlakte. wij zijn dus maar omgekeerd. Vandeweek was er ook al zo slecht (niet?) gestrooid in nijmegen, dat snap ik toch niet. de snelweg, zelfs Oss was perfect gestrooid gisterenavond
Ronald1916V

Haas schreef:ik was bezig om de remmen van de twingo van mijn moeder te vervangen. Was natuurlijk weer lui en laat begonnen, wat resulteerde in een enorme sneeuwbui toen ik nog niet klaar was... Resultaat: hij is nog niet klaar, maar ben mooi vertrokken, ik vroor kapot! :(
Ik was vanmorgen begonnen aan een distributieriem van een Scenic 2.0 16V om 8:30.. kacheltje aangestoken, 10 liter diesel er doorheen gestookt maar nog steeds -3 binnen. :p toch maar afgemaakt en tegen de middag met een setje wintertenen naar huis gegaan.. naja, da's altijd nog beter dan sneeuwballen. :D
Haas

paulvanrooij schreef:nijmegen was gisteravond echt geeeeen doen! tot aan de matrix was het redelijk, daarna 1 grote ijsvlakte. wij zijn dus maar omgekeerd. Vandeweek was er ook al zo slecht (niet?) gestrooid in nijmegen, dat snap ik toch niet. de snelweg, zelfs Oss was perfect gestrooid gisterenavond
nijmegen is jaar in jaar uit een drama... Heb vorig jaar 3 uur vastgestaan op de graafscheweg omdat het daar bergop ging en niemand meer voor- of achteruit kon. Vervolgens werd elke auto stuk voor stuk omhooggetrokken door een vrachtwagentrekker.
Ik snap echt niet waar dat door komt, maar ik verdenk het linkse leidinggespuis hier, aangeizen het niet goed is voor het milieu ;)
Steven(stk)

zo net nog even een ommetje gedaan , moet zeggen dat het hier in rotterdam eo prima te doen is :), af en toe een beetje dwars maar dat mag geen naam hebben.
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Verradelijke sneeuwduinen op de provinciale weg hier naar toe ... (N) Ben ff een paar keer flink geschrokken ... :(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tom
Moderator
Car: MB

zat er een neger achter dan? :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Arco
Über-Spammer

Nee. Een witte S. :smile:

Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Haas schreef:
paulvanrooij schreef:nijmegen was gisteravond echt geeeeen doen! tot aan de matrix was het redelijk, daarna 1 grote ijsvlakte. wij zijn dus maar omgekeerd. Vandeweek was er ook al zo slecht (niet?) gestrooid in nijmegen, dat snap ik toch niet. de snelweg, zelfs Oss was perfect gestrooid gisterenavond
nijmegen is jaar in jaar uit een drama... Heb vorig jaar 3 uur vastgestaan op de graafscheweg omdat het daar bergop ging en niemand meer voor- of achteruit kon. Vervolgens werd elke auto stuk voor stuk omhooggetrokken door een vrachtwagentrekker.
Ik snap echt niet waar dat door komt, maar ik verdenk het linkse leidinggespuis hier, aangeizen het niet goed is voor het milieu ;)
Woonwijken worden zoiezo nooit gestrooid in nmgn, daardoor heb ik nog wel eens stoeprandje geraakt.. Doorgaande wegen gaan meestal wel. Die slinkse rakkers hier hebben het niet zo op sneeuw ruimen.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Het is hier alweer begonnen met sneeuwen
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Johan schreef:
Haas schreef:
Woonwijken worden zoiezo nooit gestrooid in nmgn, daardoor heb ik nog wel eens stoeprandje geraakt.. Doorgaande wegen gaan meestal wel. Die slinkse rakkers hier hebben het niet zo op sneeuw ruimen.
Ach is met de patrol wel leuk, een beetje door nijmegen driften :lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Haas schreef:ik was bezig om de remmen van de twingo van mijn moeder te vervangen. Was natuurlijk weer lui en laat begonnen, wat resulteerde in een enorme sneeuwbui toen ik nog niet klaar was... Resultaat: hij is nog niet klaar, maar ben mooi vertrokken, ik vroor kapot! :(
tof man, dat je dat doet voor je ma (Y) , had alleen wel een kapotgevroren HAas willen zien :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Tom
Moderator
Car: MB

luie donder. Setje remblokken is toch zo gedaan. En hadden jou ouders geen garage?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:luie donder. Setje remblokken is toch zo gedaan. En hadden jou ouders geen garage?
Daar staat toch nog wat in :lol:

En ik denk niet dat Haasje slapende honden wil wakker maken :lol: :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
MartijnG
Über-Spammer

Vandaag met een aanhanger aan het verhuizen geweest...ik kan je vertellen, daar wordt je ook niet vrolijker van.

3x een afslag gemist/voorbij moeten laten gaan omdat ik zelfs met lage snelheid gewoon rechtdoor ging en alleen maar de ABS aan het werk had. Die aanhanger drukte me gewoon overal rechtdoor...en keren zit er ook niet echt in :(

Was blij dat ik weer thuis was :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Heerlijk die sneeuw. Hier @ Duiven is er sinds de middag een cm of 7 bij gevallen, dus gaat weer lekker.

2 uurtjes met de buurman lopen spelen in de sneeuw met de Clio en hij met de 121 van vriendinlief. (geen uitschakelbare ESP op zijn vectra).

Om het Koos van Elk, Profile TyreCenter staan heel wat sporen (Y) :p
Rondom het gebouw ruimte zat om maar rondjes te maken.

Volgens buienradar gaat het nog wel door tot morgenochtend. Héérlijk.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

hier al de hele nacht regen, koop je een duikboot ad :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Miekje16V

En dooi..... :~ :smile:
Arco
Über-Spammer

Hier dooit het inmiddels ook.... zelfs lichte regen ... :-(

tutuur
Clubsponsor

Hier volop zon. Wel fun als de boel weer bevriest :p
Ronald1916V

't is hier ook 1 grote baggerbende...
Haas

Tom schreef:luie donder. Setje remblokken is toch zo gedaan. En hadden jou ouders geen garage?
misschien waren het de achterremmen, dus schoenen en cilinders... Nét ff wat meer werk ;)

En de garage... die is bezet :X
Steven
Car: M536

tutuur schreef:Hier volop zon. Wel fun als de boel weer bevriest :p
Rijden op ijs is echt geen ruk aan :p
Steven

Trouwens, ik zit ff te zoeken naar een setje 2ehands winterbanden voor die gammele Xantia.

Het is echt absurd als je ziet watvoor prijzen mensen vragen voor de grootste rommel, echt banden die al 10 jaar niet meer geproduceerd worden, iets wat voor een zachte band als een winterband echt funest in het kwadraat is. Daarbij bieden mensen dan ook nog doodleuk banden aan met (veel) minder dan 4mm, terwijl een winterband minimaal 4 mm moet hebben. En uiteraard nog voor kingsize prijzen.

Voel me nog bijna zielig dat ik mijn 2 losse (ok wel verschillende) bandjes aanbied voor een paar tientjes.

Nederland is echt doorgedraaid :(
-Ray-
Contacteer:

een beetje knappe winterband kost ook een beetje. neem wel een knap merk, anders kan je net zo goed een nieuwe zomerband nemen
Immer wieder die verdammte Holländer
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Ik ga zaterdag 4 winterbandjes halen bij van nierop
nieuw voor een nette prijs (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven

Nee ben ik net met je eens, met name winterbanden heb je vaak minder bekende merken die behoorlijk goed zijn. Maxxis, Nokian etc. zijn soms bijna net zo goed als een A-merk band.

En dan vooral het vergelijk met een goeie zomerband gaat nergens over, zelfs de meest el cheapo winterband 2ehands (mits geen 10 jaar oud) zal het alsnog 2x beter doen dan een goeie zomerband.

Ik weet wat jij denkt als ik over 2ehands praat, maar ik zit momenteel even niet zo sterk in m'n slappe was dat ik iets nieuws kan kopen. Daarnaast is iets 2ehands beter dan zomerbanden, dus ach waarom niet.

Kep ws. al wat gevonden overigens ;)
-Ray-
Contacteer:

hier verschillen we duidelijk van mening, geeft niks.

wat hebbie gevonden?
Immer wieder die verdammte Holländer
tutuur
Clubsponsor

Grappig hoe 10-15cm sneeuw in 1 dag compleet kan verdwijnen. Als sneeuw voor de zon (0)
Steven

-Ray- schreef:hier verschillen we duidelijk van mening, geeft niks.

wat hebbie gevonden?
Nouja ik rijd al wat jaartjes met winterbanden sinds die wintersportjes, maar een goeie zomerband gaat het nooit halen bij de goedkoopste winterband in de sneeuw, thats for sure.

Die R1R's, wat toch wel redelijk high class zomerband is, is echt waardeloos in de sneeuw. Nu staat er ook wel op dat je ze onder de 0 graden niet moet gebruiken :p

Arend heeft nog douglas winterbanden liggen, die maar even proberen :D
Plaats reactie