Vanmorgen wel ff wat sneeuw in de aanzuigbuis van het luchtfilter naast m'n mistlicht zag ik ... Dat wordt lachen vanaf volgende week als ie nog wat lager gaat liggen ...
Eens kijken of zo'n safari-snorkel van een Defender op de Clio kan
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zo'n safariding heb je zo in elkaar met een beetje pvc, ik zeg doen; helemaal over de motorkap terug, met 45 graden bocht langs de A-stijl omhoog en dan idd weer naar voren richten
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Martijn Kool schreef:haas, je moet de kachelbediening bedienen met de draaiknoppen, niet met je vuist..
Jean-Paul-S schreef:Precies, hij heeft er ook gewoon 1 nodig voor allebei z'n auto's Misschien ook meteen een voor de Clio 1 erbij doen als die ooit af zou komen
Kan ik t helpen
Van een Clio I heb ik er nog 3 liggen, alleen passen die niet
Martijn Kool schreef:haas, je moet de kachelbediening bedienen met de draaiknoppen, niet met je vuist..
Jean-Paul-S schreef:Precies, hij heeft er ook gewoon 1 nodig voor allebei z'n auto's Misschien ook meteen een voor de Clio 1 erbij doen als die ooit af zou komen
Kan ik t helpen
Jammer heb nog 2 goede knoppen voor ph2 R19 liggen maar geloof dat je een ph1 hebt toch ?
Ooit uitgevonden dat je ze met een tang ook kan draaien
Kan ik t helpen
Jammer heb nog 2 goede knoppen voor ph2 R19 liggen maar geloof dat je een ph1 hebt toch ?
hehe net in dialogys gekeken voor de 19... 85 euro ex btw voor nieuwe verwarmings knoppen
cup torsies .... nog stevigere vering ?? Hhmmmzzz..
Euh, dat moet dan maar een andere keer, anders liggen de onderdelen tot voor op straat Ik kan inmiddels wel al de trap aflopen om in de smeerput te komen
Het is gewoon geen doen om met zoveel onderdelen om je heen ook nog eens aan de auto te werken. Wat ik er nu op heb gezet zag ik zo in de eerste oogopslag liggen en dacht ik: dat mag wel weg.
Ja klopt, alleen de 'ADAPTATEUR BOITE A AIR CLIO 16S GR A' is alleen niet zo mooi als diegene die ik wil. Ik heb een ijzeren gezien ipv deze polyesteren versie.
Geert niet besteld bij dcc toch? Kan je anders de gegevens eens doorsturen via pm? Bij dcc snappen ze niet wat ik bedoel ook niet met een foto erbij..
Roald schreef:Jammer heb nog 2 goede knoppen voor ph2 R19 liggen maar geloof dat je een ph1 hebt toch ?
Ph I
PaulM schreef:hehe net in dialogys gekeken voor de 19... 85 euro ex btw voor nieuwe verwarmings knoppen
Fak... dat gaat m zeker niet worden!
Van de Clio issie al veel langer gammel, maar ja, nu was ik het echt beu en dus... doetie nu niets meer.
Van de 19 heb ik van de week in de koud een knop er compleet afgedraaid/afgebroken. Gelukkig was die al een keer gelijmd door een vorige eigenaar, dus ik voel me minder verantwoordelijk...
Ja klopt, alleen de 'ADAPTATEUR BOITE A AIR CLIO 16S GR A' is alleen niet zo mooi als diegene die ik wil. Ik heb een ijzeren gezien ipv deze polyesteren versie.
Geert niet besteld bij dcc toch? Kan je anders de gegevens eens doorsturen via pm? Bij dcc snappen ze niet wat ik bedoel ook niet met een foto erbij..
De trottle bodie adapter had ik een tijd terug al gescoort via ebay. de lichtblauwe plastic variant. Heb nooit gehoord van dcc. Heb je een url voor mij?
Maxi, JP? Ik heb een email gestuurd en hoop dat hij mij kan helpen. Ik heb geen zin om ze vanuit Frankrijk te laten komen, ooit eens een prijs gevraagd..De verzendkosten waren hoger dan de onderdelen.