-jo- schreef:maakt niet uit, je hebt geen vrienden dus gaat ook niet op café.

-jo- schreef:maakt niet uit, je hebt geen vrienden dus gaat ook niet op café.
die 1e... ach daar kan je nou eenmaal niks aan doen als je zo geboren wordtFastchip schreef:Zo zie je maar weer Chris, iedereen wordt dom geboren.Had gehoop dat het niet zo erg zou zijn.....het tegendeel bewijst maar weer,maar het gaat hem hier heel duidelijk over kroeg pk's
als je de verhalen hoort van wat zijn wel niet onder de kap hebben....
Sommigen leren wat bij , anderen gaan de politiek in
arry_12 schreef:jongens het waren allebei 1.6 vtec's geen 1.8
Deden ze toch al....alleen tegen een onzichtbare tegenstander.arry_12 schreef:Dan zullen ze de volgende keer weer moeten komen.
En sprintjes moeten trekken.
Dan weten we het.
Met een diezel zeker....sieger everts schreef:nou doe dan ook niet zoveel schrijven in 'ikke tegen een ander auto topic"
lekker schijnheilig..
daar gaat het helemaal niet om. Die boy-racers waren afgelopen zaterdag voor de deur van Ruud (dynojet) constant het boeltje in de begrenzer aan het duwen. Ruud heeft al diverse keren bezoek gehad van mannen met sportstrepen op der bus. Elke keer gaat de deur dicht als er gerold wordt om geluidsoverlast te voorkomen en dan staan er daar een stuk op 6 voor de deur te gassen...snap je't plaatje ?sieger everts schreef:nou doe dan ook niet zoveel schrijven in 'ikke tegen een ander auto topic"
lekker schijnheilig..
Kijk uit he, ik vecht gemeen, ik gooi met strontSteven schreef:Hehe ja mooie opmerking Anjo, sprinten op de Nurburgring?![]()
Uberhaupt is het geen racecircuit, het is een stuk openbare weg waar je hard overheenkan. Kan wel het hele standaard riedeltje ervoer gaan opreutelen, maar het is iig duidelijk dat jij er nooit bent geweest, dus pas een beetje op met wat je zegt.
Verder ben ik ook totaal geen Hondafan en ik herken het beschreven stereotype, maar binnen de RTC zijn de echt serieuze wagens ook op 2-3 handen te tellen zo ongeveer?
Ik kan nu ook hele vieze sneren gaan uitdelen naar bepaalde figuren, maargoed blijkbaar komt het verstand toch met de jaren
Anjo??...je doelt op mij neem ik aan?Steven schreef:Hehe ja mooie opmerking Anjo, sprinten op de Nurburgring?![]()
Uberhaupt is het geen racecircuit, het is een stuk openbare weg waar je hard overheenkan. Kan wel het hele standaard riedeltje ervoer gaan opreutelen, maar het is iig duidelijk dat jij er nooit bent geweest, dus pas een beetje op met wat je zegt.
Verder ben ik ook totaal geen Hondafan en ik herken het beschreven stereotype, maar binnen de RTC zijn de echt serieuze wagens ook op 2-3 handen te tellen zo ongeveer?
Ik kan nu ook hele vieze sneren gaan uitdelen naar bepaalde figuren, maargoed blijkbaar komt het verstand toch met de jaren
Jeff, eerlijk waar, je zou echt wat aan je schrijftaal moeten doen, laat ik het voorzichtig zeggen, het komt niet al te slim over.Jeff rsi schreef:Luco heb (heeft) ook continu de opmerkingen van de dag![]()
En tja mijn neefje heb (heeft) een Honda civic.....
Die lult ook altijd over mee (meer) pk ('s) dan die heeft en gumt ook elke maand ze (zijn) banden op....
Maar zo ken ik ook gasten die dat met een clio 16V doen.....
Neen, daar voel je helemaal niks van.spir@l schreef: Top Jo, bedankt voor je "nachtelijke antwoord"!![]()
Maar merk je dit dan ook tijdens het rijden dat hij als het ware aan het "stotteren" is?
Als ik toch bezig ben. (en jij nog wakker....)
twinturbo !spir@l schreef: Die eerste uitdraai van een renault 5...dat is toch geen turbo mag ik hopen?
Dit is normaal naar het schijnt bij die dingen. Ik weet ook niet precies hoe het zit maar ze draaien wel 9000+ toeren.spir@l schreef: en ik ben toch ook wel benieuwd naar die honda's....
Is toch belachelijk dat die dingen er zulke lage koppels uit persen?!
Hoe is dat mogelijk?!
Ik zie zelden(nooit) dat het koppel lager is dan het vermogen.
Daar klopt toch iets niet?
Hoe krijg je "veel" vermogen zonder koppel?
Ik dacht altijd dat dat redelijk aan elkaar gekoppeld (mooie woordspeling) was?
Attack me if you wantSteven schreef:*jeukende vingers*
Nee ik ga toch aan het werk
Dat is wat ik bedoelde met sprinten op de weg voor de deur bij Tovami....en ik weet genoeg Honda rijders die wel serieus met die dingen in de weer zijn en waar het Fast and Furious niet de boventoon voert.Arco schreef:Dat is een mooie vraag ja.![]()
Maar goed. Om "even" terug te komen op de Honda's die daar waren.
Ik geef toe, ook wij houden wel eens van gassen, maar dit was echt "jonge-gasten-met-een-petje-gedrag" die hoog van toren aan het blazen waren.
Ieder zijn ding, maar als er gevraagd wordt dat revven niet te doen en men gaat wel verder om te laten horen hoeveel pk's ze al dan niet hebben ...en dat wordt naderand "afgestraft" op de dyno, dan is 1+1=2. Vooroordeel bevestigd.
Niet om mijzelf of anderen op de borst te kloppen, maar dit soort gedrag zie ik gelukkig niet (echt) bij een meeting van de RTC. Af en toe eens een burn-outje of revven moet kunnen, en dat is prima.
Houden zo.
Graag zie ik dit chat-topic weer de kant op gaan van de dyno en haar metingen waarin resultaat en verbeteringen kunnen en mogen worden besproken.![]()