is een auto waarvan je wel of niet houd.
en ik weet wat je voor leuke dingen kunt doen met zo'n coupé.
bij de megane clubedjeRS-2001 schreef:het zou ook zeker erg wennen zijn.
maarja ik geef nu gewoon meer om het uiterlijk.
maar jij was op het forum als patchup meende ik?
Je klinkt als mijn vader of mijn collega die niks met auto's heeft.Adinsx schreef:Pff.. rammelkasten zijn het die 5jes...
Nee serieus, qua verzekering zal het vast goedkoper zijn, maar qua onderhoud? Daarnaast, de luxe en souplesse die je nu hebt ga je echt wel missen. Brr.. herrie om je heen, geen cruise control, geen xenon, geen climate control, etc. etc. Niks voor mij
toineMartijn Kool schreef:dies van een bekende hier. kan ff niet op zijn naam komen, daar is zelfs een topic van
je kunt sleutelen trouwens?
Martijn Kool schreef:
ik kan in je argument komen, maar als je veel km's rijdt, dan koop je zobiezo geen rs maar een dci en heb je er een 5gtt bij
spammertRemon-CL10 schreef:Is een Clio 1.6 16v niks voor jeDie kan je gemakkelijk op je eigen naam zetten (kost mij €20,- p/maand, 23 jaren oud)
Lijkt nog een beetje op een RS ook en is een stuk zuiniger![]()
Schiet niet echt op met de verkoop van de mijne... Hoop dat het toch nog gaat lukken allemaal
Even hierover gesproken, wie heeft er een filmpje van deze optocht? Ik heb er al vaak naar gezocht maar kan er helaas niks over vinden...edjeRS-2001 schreef: Ik vind de 5 gtt in mijn ogen een echte oldskool hothatch.
en dan het geluid![]()
ben er verliefd op sinds de openingmeeting begin dit jaar, door die hele stoet op de A28.