PM-jo- schreef:heeft iemand het nummer van Rob21TQ (Rob Scheenen) ? Tis tamelijk dringend. thx !
ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heerlijk, Ziggo heeft storing in onze wijk.
Geen internet, telefoon, radio en televisie voor Ziggo gebruikers.
Blij dat ik de helft ergens anders geregeld heb.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
nou en, er is meer in het leven als dat
(al wordt het wel vervelend na 10 minuten)
(al wordt het wel vervelend na 10 minuten)
Immer wieder die verdammte Holländer
Wie was dat ook weer met die beige 5.
Die had hem rat-look met die roest motorkap erop.....
Ik wil ff weten hoe hij die kap gedaan had.
Denk dat ik eruit ben wat ik met de R19 gaan doen
Of moet je gewoon maar een spuitbus pakken die erop lijkt?
En hoe krijg je dan die kleur mat?
vragen vragen vragen
Die had hem rat-look met die roest motorkap erop.....
Ik wil ff weten hoe hij die kap gedaan had.
Denk dat ik eruit ben wat ik met de R19 gaan doen

Of moet je gewoon maar een spuitbus pakken die erop lijkt?
En hoe krijg je dan die kleur mat?
vragen vragen vragen

R19 16V '91
MartijnG
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: R19.R
Heerlijk, KPN heeft een storing op ons werk, geen internet....Lex schreef:Heerlijk, Ziggo heeft storing in onze wijk.
Blij dat ik thuis Ziggo heb

(overigens type ik dit dan wel weer via KPN Mobiel haha

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Tijdje terug hier ook eens een internetstoring gehad. Héérlijk rustig wordt het dan op het werk. Bureau opruimen, oud-papier weggooien etc. 

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
hier hebben we het z.g.n internet op de werkplek. wat een schijtzooi is dat! in de pauzes is het zo druk dat de inbelverbinding die we vroeger thuis hadden nog sneller is 

- Adinsx
Snelheid mogen we niet over klagen op het netwerk. (jammer dat torrents zijn afgeschermd, tenzij je thuis de link al even per mail naar je stuurt...
)
[img]http://www.speedtest.net/result/1032300326.png[/img]
Draadloos moet beter worden hier ivm de Ipads. Gister liepen ze metingen te doen. Dat is hier nog wel ruk.

[img]http://www.speedtest.net/result/1032300326.png[/img]
Draadloos moet beter worden hier ivm de Ipads. Gister liepen ze metingen te doen. Dat is hier nog wel ruk.
- Adinsx
Nouja, doorlaten, met wat handigheidjes valt er een en ander van internet af te plukken. Megaupload etc zijn afgeschermd, maar als je de deeplink hebt kun je er weer wel op.
Ik had een Torrentprogramma geinstalleerd (heb development rechten op pc, heeft niet iedereen hier) wat werkte. Geen idee of het nog steeds werkt.
Ik had een Torrentprogramma geinstalleerd (heb development rechten op pc, heeft niet iedereen hier) wat werkte. Geen idee of het nog steeds werkt.
-
Torrent is best moeilijk te blokkeren, dan zit je al aan een proxy of packet inspection.
gebruik gewoon mijn webbased torrent, bestanden zijn daarna gewoon via een webpagina te downloaden. pm voor wachtwoord
http://server.geertterharmsel.net/utorrent
http://server.geertterharmsel.net/utorrent
Hier blokkeert de firewall al dit soort verkeer...Maarten-Jan schreef:Torrent is best moeilijk te blokkeren, dan zit je al aan een proxy of packet inspection.
Nu kan ik dat wel uitzetten maar daar ben ik geen beheerder voor....
als het rustig is zoals nu valt de verbinding wel mee
[img]http://www.speedtest.net/result/1031140681.png[/img]

[img]http://www.speedtest.net/result/1031140681.png[/img]
-
Och, gewoon een aparte regel voor jezelf aanmakenVos schreef:Hier blokkeert de firewall al dit soort verkeer...Maarten-Jan schreef:Torrent is best moeilijk te blokkeren, dan zit je al aan een proxy of packet inspection.
Nu kan ik dat wel uitzetten maar daar ben ik geen beheerder voor....

Maar inderdaad, dit soort "verkeer" is voor thuis, niet voor op het werk. Blokkeren die hap dus

- Adinsx
Aparte regel voor jezelf aanmaken?
Nu we toch bezig zijn. Als we hier inloggen op de pc, start ie automatisch wat programma's op. Microsoft communicator (interne msn) etc. Maar ook een IE met de interne nieuwspagina. Ik kan dat stomme dingen nergens in de op te starten programma's (msconfig) terug vinden en dus niet uitschakelen. Bloed irritant, want ik gebruik FF en IE vertraagd de opstart enorm.
Iemand een idee waar ik dat ding kan uitzetten?
Nu we toch bezig zijn. Als we hier inloggen op de pc, start ie automatisch wat programma's op. Microsoft communicator (interne msn) etc. Maar ook een IE met de interne nieuwspagina. Ik kan dat stomme dingen nergens in de op te starten programma's (msconfig) terug vinden en dus niet uitschakelen. Bloed irritant, want ik gebruik FF en IE vertraagd de opstart enorm.
pc 5 min eerder aanzetten wil wel eens werken 

-
ben ik op tweakers.net ofzo 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dacht dat het hier over auto's ging, maar net zoals meer ben ik het kwijt....Martijn Kool schreef:ben ik op tweakers.net ofzo

Project: GTT Blue Sport
-
loginscript of group policy, oftewel jij gaat dat ding niet uitzettenAdinsx schreef:Aparte regel voor jezelf aanmaken?

Terug naar auto's dan maar
Niet waar... Ik laat hier op het werk gewoon bijna geen verkeer toe naar buiten (en al helemaal niet naar binnen!). Alleen HTTP, HTTPS, FTP en nog een aantal protocollen en dan alleen maar van specifieke machines. No way dat je dan torrents binnen kunt trekken.Maarten-Jan schreef:Torrent is best moeilijk te blokkeren, dan zit je al aan een proxy of packet inspection.
Maar dat vergt wel wat onderhoud. Ik heb het er graag voor over! Ze doen hier de vreemdste dingen, als je ze de mogelijkheid biedt.

Inderdaad. Group policy, waarschijnlijk. Registry setting... Die kun je er wel uithalen, maar dan zul je telkens je laptop/pc aan moeten zetten en in moeten loggen zonder de netwerkkabel erin. Anders krijg je ze toch weer...Maarten-Jan schreef:loginscript of group policy, oftewel jij gaat dat ding niet uitzettenAdinsx schreef:Aparte regel voor jezelf aanmaken?
Iemand een idee waar ik dat ding kan uitzetten?![]()

Learn to live with it!
energyspaarstand? je comp schakelt je netwerkkaart uit?
-
Moet je wel local admin zijn, anders kun je het er niet uithalen. Maar als adinsx msconfig kan opstarten heeft die vast in elk geval wat meer rechten.Merijn schreef:Inderdaad. Group policy, waarschijnlijk. Registry setting... Die kun je er wel uithalen, maar dan zul je telkens je laptop/pc aan moeten zetten en in moeten loggen zonder de netwerkkabel erin. Anders krijg je ze toch weer...Maarten-Jan schreef:loginscript of group policy, oftewel jij gaat dat ding niet uitzettenAdinsx schreef:Aparte regel voor jezelf aanmaken?
Iemand een idee waar ik dat ding kan uitzetten?![]()
Learn to live with it!
Als je https openzet kun je nog steeds torrents downloaden, dan is packet inspection toch wat zekerder. Naar binnen toe alles dicht lijkt me logisch ja

Wel grappig dat hier ook wat IT'ers rondlopen trouwens

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En vandaag weer geen beeld. Na de storing is er blijkbaar thuis iets in de bekabeling niet lekker.Lex schreef:Heerlijk, Ziggo heeft storing in onze wijk.
Nu een rechtstreeks kabeltje gefixt en we kunnen weer kijken. Wel lachen zo'n losse COAX kabel midden door je woonkamer

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
wat is die Johnny de Mol toch een gluiperd.... beetje in de rimboe zitten met Lieke vanLexmond en dubbele opmerkingen maken. Die gast batst alles volgens mij.... Hulde

Schijnt een flinke ladiesman te zijn