Hallo ik heb nu 2 clio's, onder de clio 1.2 heb ik voordat ik de 1.8 16v aanschafde een totaal nieuw uitlaatsysteem laten maken(na spruitstuk tot einddemper). nu is mijn vraag, past deze ook onder de 1.8 16v zonder al te veel aan te passen?
Hoe dik is nu eigenlijk de standaard uitlaat bij een clio 1.8 16v? Ik heb al wel aftermarket catback's gevonden maar die hebben allemaal een diameter van 50mm, en dat lijkt me eigenlijk vrij dun?
Martijn Kool schreef:1.2 past vanaf kat denk ik wel. veel clio 16v's vervangen de middenpijp met die van een 1.2 om de middendemper te verwijderen.
Past dat? Ik dacht juist gelezen te hebben dat dit niet mogelijk was. Heb bij de mijne namelijk de demper eruit geslepen en er een hol stuk pijp tussen gelast.
ik heb een 1.2 middenpijp ertussen zitten ipv middendemper. (kool ertussen gezet ) past goed. die 90graden bochtjes voor de einddemper kan je ook los krijgen bij een onderdelen boer (is wel imitatie dan). je kan ook bij renault een originele demper halen voor 16v en dan de einddemper weer verpatsen. die 90graden bochtjes zijn niet los te krijgen bij dealer helaas
Dennis 16V schreef:Die losse bochtjes zitten bij ons standaard bij de einddemper van bv. een 1.8 (ik geloof ook bij de 1.4). Ze zijn ook vast wel los te krijgen
origineel los bij een dealer niet. alleen bij onderdelen boer.