Friday Nightmeeting Oss
Nou.. laten we niet overdrijven.. Nijmegen blijft gewoon de mooiste stad van Nederland 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Alles onder de waal was iets mee...
Project: GTT Blue Sport
Marieke schreef:En Molenhoek is er beter op geworden wil je zeggen?PaulM schreef:sinds ik uit nijmegen ben vertrokken is het stuk slechter geworden....![]()

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ik kan er nog wel om lachen hoor 
tis ook triest, maar hij kiest er zelf voor om zich zo neer te zetten heb daar geen medelijden mee.

tis ook triest, maar hij kiest er zelf voor om zich zo neer te zetten heb daar geen medelijden mee.

als hij het ziet als normaal en wij zien het als een malloot wat is het probleem dan? hij verdient er zelf vast ook wel wat centen aan en waarschijnlijk meer dan schoffelen bij de gemeente 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Als het inderdaad zo is dat Rinus verstandelijk gehandicapt is o.i.d. en er word misbruik van gemaakt...vind ik dat niet kunnen en is het ook strafbaar.
Het lijkt me dus sterk dat dit zo is..............remember adje (van Paul de Leeuw
) iedereen dacht ook dat die niet helemaal helder was....blijkt wel zo te zijn .....
Het lijkt me dus sterk dat dit zo is..............remember adje (van Paul de Leeuw

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
medewerkers van Caparis hebben in de meeste gevallen niet de beschikking over de volledige 100 punten
(er zijn uitzonderingen natuurlijk)

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wanneer is het misbruik?Hessel schreef:Als het inderdaad zo is dat Rinus verstandelijk gehandicapt is o.i.d. en er word misbruik van gemaakt...vind ik dat niet kunnen en is het ook strafbaar.
Het lijkt me dus sterk dat dit zo is..............remember adje (van Paul de Leeuw) iedereen dacht ook dat die niet helemaal helder was....blijkt wel zo te zijn .....
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Het is wel vermakelijk, maar toch wel triest aan de andere kant ... Hij zal het wel met de beste bedoelingen doen, maar waar is de bescherming ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou muziek uit het Volendam genre is nou niet echt favoriet bij mij en aan "jantje smit" is in het begin ook enorm veel verdiend zonder dat hij of zn ouders er wat van zagen 

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat doet Liza wel met 'm ... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
doe mij yolanthe maar!!!
allebei dan 

als vaste vriendin of voor een keer? 

uitgebuit is groot woord. En zover ik weet is ie niet geestelijk gehandicapt maar gewoon niet al te snugger.Merijn schreef:Dus vind jij dat deze gast maar uitgebuit mag worden, zolang hij er een paar stuivers voor krijgt? Gewoon omdat ie niet een bepaalde hoeveelheid hersens heeft meegekregen?

ps ik stem voor yolanthe!

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
uitbuiting=misbruikGerald schreef:Wanneer is het misbruik?Hessel schreef:Als het inderdaad zo is dat Rinus verstandelijk gehandicapt is o.i.d. en er word misbruik van gemaakt...vind ik dat niet kunnen en is het ook strafbaar.
Het lijkt me dus sterk dat dit zo is..............remember adje (van Paul de Leeuw) iedereen dacht ook dat die niet helemaal helder was....blijkt wel zo te zijn .....
Whe he zie tuur al gaanWouter de Wit schreef:Ja te laat Arthur.
Maar misschien maak je wel kans als je een rode muts opzet en je met een kruiwagentje in de tuin gaat staan

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
aftuigmateriaal dus.. !